Stránka 2 z 5

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 06 dub 2018 22:52
od Libunda
Moje zatím poslední návštěva servisu. Protokol měl 15 bodů ( proto jsem taky z toho auta znechucen).
Mimo jiné, právnička společnosti Cartec nám sdělila, že při předávání auta málo informuji o závadách,
respektive málo konkrétně.Jako vážně požadují od zákazníka, aby sám identifikoval závady a nabídl jejich řešení?? !!
1.PNG
2.PNG
Některé z těchto bodů se opakují neustále dokola delší dobu jak 1 rok.[/b]

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 06 dub 2018 22:57
od Libunda
Mnoho měsíců jsem přemýšlel, zda je špatný model, nebo servis, nebo značka, nebo jen mám špatný kus.
Lze se od lidí doslechnout, že východoevropský trh nedostává tak kvalitní vozy jako západ.......
Nakonec jsem usoudil, že v mém případě jde o kombinaci toho všeho :-(

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 06 dub 2018 23:06
od Libunda
Tuto rekapitulaci jsem jim psal již v lednu 2017 !!

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 06 dub 2018 23:23
od Kokesek
Skripani okna, hluk a softwarove problemy jsou opakujici se zavady Tohoto modelu. Kastle neni dostatecne tuha. Resp. Je hodne pruzna. Software se casem odladi[emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 06 dub 2018 23:55
od Rover
Jestli tedy není fakt lepší ty peníze nacpat do renovace RRC V8 a člověk si pak užije nefalšovanou radost z jízdy a opravdové řidičské zážitky. Nehledě na to že zhodnocení peněz je někde úplně jinde než u novodobé spotřebky.
Je to ale smutné to číst a zjistit kam až značka LR klesla...

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 07 dub 2018 06:22
od MadTom
Hm, kromě SW, který snad časem dodělání, a tuhosti kastle, se kterou neudělají nic, mi to připadá z velké části jak nekvalita a neochota servisu. Zvlášť když u fůry věcí napíšou nezkoušeno. To mi připadá, jak že má daný zákazníkem sdělený problém prostě kašlou.

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 07 dub 2018 10:14
od Libunda
Ty jo chlapi, ten SW měl být už doladěný, vřdyť se tenhle model dělá už dost roků :-(

Jinak další vtipná věc v Cartec je ta, že pokud reklamujete něco co se týká rychlostí nad dejme tomu 150 Km/Hod,
odmítají to testovat.( řídit ).

Takže mé reklamace týkající se hluku v cca 180 a jedna další svolávačka na problém v rychlosti 220 Km/hod
jsem nucen jezdit a řídit sám, protože z autosalonu všichni odmítají řídit.

Jak dělaj třeba prodejci supersportů?? Tam taky cokoli je nad 150 odmítají testovat ??!!

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 07 dub 2018 23:59
od Libunda
U tohoto příspěvku musím důrazně říct, že kdybych byl lekavej, tak už jsem někde ve škarpě na střeše.
Tentokrát jde o to, že při rychlosti nad 220 Km/hod se mi najednou z ničeho nic v autě ozvalo toto:

Představte si tu situaci. Jedu cca 160, ale někdo se mi tam dost hloupě motal , tak jsem chtěl být rychle před ním, abych nemusel stále kontrolovat jeho styl jízdy.
Tedy jsem na to šlápnul a vyvinul kýženou rychlost... v tu chvíli to začalo dělat přesně to, co je na videu.
Záznam je ovšem udělaný po 10 minutách, kdy jsem byl dost vyděšený zastavil na odpočívadle, provedl zevrubnou kontrolu a radši zapnul palubní kameru.

Dále musím podotknout, že tentokrát servis fungoval na 90%. Závadu opravili, ale testovací jízdy jsem s nimi musel dělat zase já,
protože oni prostě odmítli. Takže relativně spokojenost.

Dávám to sem spíš pro představu, jak " kvalitní " vozy LR vyrábí a prodává.

Video jsem z několika důvodů rozmazal..... ale jde hlavně o zvuk.

https://youtu.be/GQkbYNlaR-0

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 08 dub 2018 00:34
od fugín
To je hrozný. To přece není možný aby tohle neuznali jako závadu

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 08 dub 2018 07:34
od MadTom
K tomu testování. Do Německa na dálnici to je z Brna daleko, ale na okruh je to kousek. Takže jim nic nebránilo. Navíc test na okruhu je rozhodně bezpečnější, než někde na silnici. Odhaduju, že na to ale nebudou mít zařízené pojištění.

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 08 dub 2018 08:40
od Rover
A ty jezdíš 220 normálně v běžném provozu?

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 08 dub 2018 12:20
od Libunda
MadTom: souhlasím, několikrát jsem jim to navrhoval s tím okruhem....... ale bohužel.
Není snaha.
Jinak ten randál, co to dělalo a vylekalo mě......................... to byla nedostatečně utěsněná nějaká lišta na střeše u střešního okna.
Vzali sklenářský tmel, zablili to a je klid.

Rover: ne nejezdím tak běžně. Když ale ten výkon mám, auto to zvládne, je to potřeba, tak na to šlápnu.
Kdybych si koupil BMW 760LI M, kde nabízejí odblokovat omezovač až na 300, taky bych chtěl, aby to auto bezpečně fungovalo i v těch 300 !!

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 08 dub 2018 12:29
od MadTom
K těm 220 - a proč ne. Německá dálnice zase tak daleko není, a jsou na ní místa, která jsou rovná a s velmi dalekým rozhledem. To považuji za běžný provoz, a je to dokonale legální. Že to není běžné neznamená, že to nebudou řešit. A to že to neodzkoušejí je podle mě jenom jejich problém. Na okruh to mají kousek, když to jinak neumí. Když takováhle rychlá auta prodávají, tak by to měli mít vyřešené, jinak bych to prostě vzal jako odmítnutí řešení opravy, případně odmítnutí řešení reklamace, a ani jedno by si autorizovaný servis neměl dovolit.

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 08 dub 2018 23:25
od Libunda
Při jedné z těch posledních reklamací jsem reklamoval zamlžená okna v celém autě. Bylo to v zimních měsících, půl roku po garanční prohlídce,.
Fotky mám někde zašitý a nemužu to ted najít, ale v principu šlo o to, že jsem musel mít stále zepnuté vyhřívání předního okna, foukání na max a pouze na okna. I tak se neodmlžili ani za 100 Km cesty.

Tzn, kravál v autě z větráků, zima na ruce i obličej, protože když zapnete foukání na přední sklo, tak na vás táhne pouze zima.
Cestou do Brna tím pádem stále zapnuté vyhřívaní volantu a cestou zastávky kvůli utírání oken, protože nebylo vidět do zrcátek.

Výsledek??

Slovy technika: "Pilový filtr jako beton".
Vážně?? Po půl roce od garančky, kdy ho měli měnit??
Na toto nemám důkaz, ale z vlastní zkušenosti majitele více jak 10 typů aut za posledních 25 let si troufnu říct,
že se na to prostě při garančce vykašlali a nevyměnili ho.

Nebo má někdo jinou zkušenost?? Mě se to zatím nestalo.


EDIT: našel jsem fotky:

IMG_20171222_153311.jpg
IMG_20171222_153317.jpg
IMG_20171222_153324.jpg
IMG_20171222_153334.jpg

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 09 dub 2018 11:47
od habakuk
Zcela upřímně při ceně auta v hodnotě domu na předměstí bych opravdu postupoval velmi tvrdě. Když oni na tebe právníkem ty také právníkem jen pro zajímavost. Nám měnili Jeep GCh po roce za jiny GCh a jediné co chtěli tak se doplácelo 15t Kč za obrazovky v zadních opěradlech které byli navíc (původní auto mělo 35t km a nikdo neřešil zbytkovou hodnotu). Původní měl pouze problémy s optickou sítí na palubě a vyhazoval nesmyslné chyby udělal se 3x stejná reklamace a pak se napsal dopis na zastoupení o vzniklých škodách a do 4 měsíců připlul nový kousek.

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 09 dub 2018 12:39
od victom
Tak toto je ešte smutnejší príbeh, ako ja teraz prežívam.
Tak isto mi v CarTec Brno "zkurvili" par-dón opravili auto. U ma sa jedná o defa, ktorý mal len kozmetické vady po nehode. Pri prvom preberaní auta zo servisu mi inak fungujúce zadné dvere zrazu neišli otvoriť. Prijímací technik p.D Vysočan my z kludom angličana povedal, to je dobré, vždiť je to Defender... :devil . Na druhý deň další pokus o prevzatie auta znovu nevyšiel. Nedolakovane časti karosérie atď... Tretí pokus zasa navysiel... Asi deci vody v blinkri na Defendri...vedúci servisu p.Vrána ma uisťoval, že je to normálny jav, no písomne to nechcel zverejniť. Štvrtý krát som išiel prebrať vozidlo zo súdnym znalcom z odboru dopravy. Teraz je na rade právnik. Verím, že to teraz dotiahneme do zdarného konca, a nebudem nútený oslovovať nejaké skupiny...
Okrem iného, mi teraz začal blbnut zrkadlenie obrazu cuvacej kamery. Pravdepodobne niekde sekli kostrovy kábel od kamery, ktorý obracia obraz ... Ale nie je mi jasné prečo rozoberali strop. Všetky káble mám pod stropnicou.
Ten posledný raz, keď som čakal na prijímacieho technika, tak som počul, ako sa jeden starší pán sťažoval na prístup servisu ku jeho autu.
Importér vozidiel LR sídli v Salzburgu a toho som z mojim problemom už kontaktoval. Posielal som im písomnú sťažnosť no a oni ma slušne po telefóne poslal do riti. Možno jedna sťažnosť je málo.
Asi by nebolo na škodu, keby sa tu založilo extra vlákno o skúsenostiach zo servismi, možno nejaká čierna listina servisov.

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 09 dub 2018 12:43
od Vladicek
No já mám pocit, že nefunguje "nadřízený" v Rakousku. Tohle by totiž mělo řešit oficiální zastoupení, který radši auto stáhne a vymění za nový, protože v tuhle chvíli už to pro značku jako takovou nikdy nedopadne dobře.
Chce to jen mít ty koule to vzít na sebe, nebo to nějak vyřešit. Nechci se zastávat Cartecu, to ani nejde, po tom, co podělali, ale na druhou stranu chápu, že asi takhle drahý auto na svoje náklady nevyřeší.

Obecně to jde s LR na českém trhu od deseti k pěti, já jsem třeba 3 krát dostal mail, který avizoval novou Discovery 5 a nabízel zkušební jízdu. Protože jsem o ní vážně uvažoval, tak jsem dvakrát vyplnil dotazník, že si chci auto vyzkoušet. Poprvé se neozval vůbec nikdo a podruhé mi zavolala paní, která mi řekla, že se mi někdo ozve. Nikdo se neozval, tak jsem si ji nekoupil, protože to prostě ilustruje neprofesionalitu. A tak mám radši ojetou D4 a jsem vlastně rád, že to tak dopadlo, protože nová pětka prostě krásy nepobrala

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 09 dub 2018 12:52
od MadTom
Nemám dojem, že by všechny záruční opravy platil servis ze svého - ten je pouze "přefakturuje výrobci". Stejně jim to výrobce předem schvaluje. Ze svého řeší maximálně reklamace oprav, když se jim to "nepovedlo". To se stát může, ale to je stejné v jakémkoliv podnikání. Jiná věc je, zda z takové opravy mají nějaký zisk.

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 09 dub 2018 12:59
od habakuk
Tom to trefil přesně, záruční opravy platí výrobce vozidla nikoliv dealer ten to pouze zdokumentuje a zašle ke schválení. Myslím, že práce se proplácí dle standardních normohodin k danému zásahu, proto mají servisy záruční opravy celkem rádi a pokud není pokyn z centrály tak jsou k řešení vstřícní.

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Napsal: 09 dub 2018 13:12
od xxx
victom píše: 09 dub 2018 12:39 Asi by nebolo na škodu, keby sa tu založilo extra vlákno o skúsenostiach zo servismi, možno nejaká čierna listina servisov.
zbytečné vlákno Zdeňo, vypsali bychom tady asi všechny autorizované servisy LR v ČR :rofl