Stránka 2 z 4
Napsal: 12 bře 2008 23:26
od Mešky
Vzal bych si sebou do kufru vstřikovací čerpadlo.
Napsal: 12 bře 2008 23:55
od low
.... dobra rada, ale do zitra ho stejne nesezenu

(((
Napsal: 13 bře 2008 09:04
od OME
low píše:mno, uvidime, ted uz s tim nic nenadelam :_(, ale ze bych mel klidne spani to nemam
Stejně si myslím(podle času odesílání tvých příspěvků),že nespíš.Ale nejspíš to byl zaseknutý ventilek v AC pumpě,nebo zp.ventil v čerpadle a to poťukání kladivem o kterým tady byla řeč,není tak úplně blbej nápad.
Napsal: 13 bře 2008 09:12
od low
kde je ventilek na AC pumpe?
kde je zpetny ventil????
poklepu

Napsal: 13 bře 2008 09:22
od OME
AC pumpa se nedá rozebrat.Zp.ventil ve vs.čerpadle by měl být někde pod šroubem zpětného odvodu nafty do nádrže. Ještě mrknu do knihy.Obrázek nemám.Ale to by asi nejelo ani jak ty píšeš.
Napsal: 13 bře 2008 20:53
od eliott
Čerpadlo mám v krabici

Napsal: 13 bře 2008 20:56
od Jenda
...cece Eliote,on uz odjel.
Honza
Napsal: 13 bře 2008 21:00
od eliott
No dobře mu tak, když je línej mi zavolat

Napsal: 14 bře 2008 21:42
od MOPADŽI
Tak to jsem zvědav, jak low a jeho Defoň zvládnou

Napsal: 14 bře 2008 21:54
od DanoDEF
MOPADŽI píše:Tak to jsem zvědav, jak low a jeho Defoň zvládnou

ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
Napsal: 14 bře 2008 23:00
od Sláma Karel
Doufám, že ho sebou měl. Jsem jim to psal do té výbavy na expedice v jiné rubrice. Tak snad si ho vzal. To už mám taky za sebou naštěstí jenom v Rumunsku, kde se dá normálně koupit. Ale stejně jsem ho měl sebou. Stojí pár korun a je na všech kolech stejný. Ani to není velký a těžký a auto bez toho nejde ani odtáhnout.
Věřím, že to byla jejich poslední závada. K
Napsal: 14 bře 2008 23:01
od Jenda
DanoDEF píše:MOPADŽI píše:Tak to jsem zvědav, jak low a jeho Defoň zvládnou

ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
...no to je mazec.Verim ze to hoch zvladne,uz kvuliva tomu jak zacal.
Kde ted vlastne je,tusi nekdo?
Honza
Napsal: 15 bře 2008 06:17
od DanoDEF
Jenda píše:DanoDEF píše:
ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
...no to je mazec.Verim ze to hoch zvladne,uz kvuliva tomu jak zacal.
Kde ted vlastne je,tusi nekdo?
Honza
...Spanielsko
Napsal: 15 bře 2008 10:09
od MOPADŽI
Jenda píše:DanoDEF píše:
ne moc slavne uz ma male problemy... lozisko kolesa ale verim, ze ho to neodradi.
...no to je mazec.Verim ze to hoch zvladne,uz kvuliva tomu jak zacal.
Kde ted vlastne je,tusi nekdo?
Honza
Dano píše Spain, teď už to bude asi dál

Hlavně, ať mu to jede ! Jsem si ale jist, že low a jeho Defoše jen tak něco nezastaví a neodradí. Ložisko je ale nepříjemné a o to více, že je to ze "začátku" cesty.
Napsal: 15 bře 2008 10:37
od OME
Myslím,že na trase kterou Low jede,se to ložisko dá sehnat nejmíň jako u nás.
Napsal: 15 bře 2008 11:01
od DanoDEF
...oprava informacie podla mojich info to nie je Spanielsko ale Francuzsko
Montpellier je vo Francuzsku a momntalne nepokracuje stoji
Napsal: 15 bře 2008 12:44
od Jan Kucera
300km pred Barcelonou a rano psal ze idu hladat servis
Napsal: 18 bře 2008 20:55
od DanoDEF
... po strastiplne oprave by mal Low dnes v noci pokracovat smer Barcelona...ak mu neuleti koleso...

Napsal: 18 bře 2008 21:22
od DanoDEF
...prve skusobne metre OK... v celku to zvladol len mal velky odpad simeringov...

tak skusi nejake nahradne zohnat v Barcelone
Napsal: 19 bře 2008 22:51
od Jenda
No chudak kluk jeden.
Ted bych si prihral svou polivcicku ja.Strata vykonu a narust spotrebi o temer dva litry nafty.Jedna se o Td5ku(Def.,r.v.03, najeto 51tsc km)
Tusim ze uz se to tu asi probiralo ale nevim kde.Vyndal jsem ERG ventil,zaslepil podtlaky a utesnil vsechny uniky nafty(uspesne).Jen se mi asi podarilo natankovat spatnou naftu,tedy jsem pouzil cistici prostredek od Shellu,natankoval tu jejich drahou naftu a vymenil pal.filtr.
Auto proti drivejsku netahne(i pres vyrazeni ERG),rychlost konci za hranici 120km a spotreba je o 2l. vyssi.Temer.
Kazda rada je draha.
Dik, Honza