kupa diskosky automat ci manual ?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#21 Příspěvek od teslo » 17 bře 2008 08:35

odporucam automat
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od DjALF » 19 bře 2008 00:28

Jezdim s manualy i automaty a je to vec nazoru,jak kdo s cim umi a jek je na co zvyklej.Vse ma pro i proti.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od motohanz » 19 bře 2008 22:20

DjALF píše:Jezdim s manualy i automaty a je to vec nazoru,jak kdo s cim umi a jek je na co zvyklej.Vse ma pro i proti.
Husta rada..... :lol: :lol: :lol: :wink:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od DjALF » 19 bře 2008 23:36

To byl poznatek :lol: Ja mam D1 manual a jsem spokojenej,ale ve statech i tady jezdim se spoustou autmatu- Chevy,GMC,H1,Audi,WV,Toyota........
A automaty jsou super a nemuzu na ne rici pul slova.
je to jen na tom jak to komu sedne.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#25 Příspěvek od jezbera ivan » 20 bře 2008 17:47

Automat!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Karolcom
Příspěvky: 105
Registrován: 20 úno 2008 14:44
auto: D1 V8
Bydliště: BA

#26 Příspěvek od Karolcom » 22 bře 2008 19:36

Neviem ci budes mat benzin alebo td ale v mojom pripade, ked si mozem cvakat rychlosti ako chcem a obcas nechat zavrcat ten paradny zkuk osemvalca :roll: hmmm...parada! ale verim ze ten automat je o "dost" pohodlnejsi.. ked jazdim cely den, tak to dost vycerpava.. ale ako som tu cital, 100 ludi, 100 chuti..
Disco 1 V8 ES 98 'first owner'

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od motohanz » 23 bře 2008 11:48

od ty doby co mam automat jsem z auta tak o pulku mene unavenej...navic kazde napiti se z lahve nebo snedeni si svaci neni nebezpecna situace...a v terene mas nohu stale na plynu...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 527
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Martin_H » 25 bře 2008 14:00

Je nějakej rozdíl v "životnosti" převodovky manuál vs. automat ?

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#29 Příspěvek od karel » 25 bře 2008 14:57

Podle recenzí je automat ZF spolehlivější než R380, samozřejmě při správném zacházení a dodržování pravidelných výměn olejů.V mém autě předchozí majitel dělal GO převodovky R380 ve 140 tisicích km.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
michscho
Příspěvky: 52
Registrován: 22 led 2008 19:06
Bydliště: MARTIN SVK
Kontaktovat uživatele:

automat

#30 Příspěvek od michscho » 25 bře 2008 19:28

tak automat ma asi trochu horsie davkovanie v tuhom terene a pri velmi klzkych podmienkach ... ale zase take pohybovanie v kolone alebo v meste to je ulievacka oproti manualu, skusil som raz manual a pripadal som si jak v ZILe t.j. priskokmi vpred, ale na vsetko si clovek zvykne je to otazka vkusu, a navyse musis zvazit, ci budes to auto trapit v terene stale alebo len minimalne (ako napr. ja :oops: )

HAWK
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#31 Příspěvek od Acon » 28 úno 2009 21:35

Nikde som to nenašiel a nechcem otvárať ďalšiu tému, tak skúsim tu.
Kúpil som Disko TD5 auto. Z osobáku som zvyknutý na automat, no tu mi vadia niektoré situácie, ktoré by vyriešilo zaradenie N. Je možné radiť neutrál v pohybe a potom zaradiť D? Nerád by som ZFku poslal na vrakovisko.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od motohanz » 01 bře 2009 00:56

Acon píše:Nikde som to nenašiel a nechcem otvárať ďalšiu tému, tak skúsim tu.
Kúpil som Disko TD5 auto. Z osobáku som zvyknutý na automat, no tu mi vadia niektoré situácie, ktoré by vyriešilo zaradenie N. Je možné radiť neutrál v pohybe a potom zaradiť D? Nerád by som ZFku poslal na vrakovisko.
ano neni v tom problem...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od PavelU » 01 bře 2009 12:34

Napiš nějakou situaci, kde bys zařadil N, mám taky DII v automatu a zařazení N mi nechybí.

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

#34 Příspěvek od zdenek666 » 01 bře 2009 19:39

Já jsem se tedy taky ještě nedostal do situace, kdy bych potřeboval N. :lol:
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#35 Příspěvek od Acon » 01 bře 2009 21:02

napadne ma to hneď pri odchode z domu. Prvé 2km mám z kopca a vzhľadom na charakter cesty je najvhodnejšia cca 40km/h. Automat tvrdohlavo drží dvojku a motor točí zbytočne vysoké otáčky čo nie som rád, keďže je ešte studený. Ak uberiem, po pár metroch idem 15km/h. Zrýchliť na 50 nemôžem, pretože je to už nad rámec bezpečnosti. Situácií, kedy nemôžem zrýchliť natoľko, aby prevodovka preradila je viac a veľakrát by som najradšej vyradil a nechal pracovať zotrvačnosť. Niekde som počul, že na automate radiť N a v pohybe zaradiť, môže spôsobiť poškodenie. Pri bežnej jazde mimo mesta mi N nechýba aj keď u nás v okolí je dosť vlnitý terén s pravidelnými cca 1km klesaniami a s manuálom radím N celkom často aj mimo mesta. Ale ako hovorím, o to mi nejde, skôr tie pomalé jazdy so zbytočne vysokými otáčkami.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Duri-BA
Příspěvky: 12
Registrován: 20 dub 2008 13:23

#36 Příspěvek od Duri-BA » 01 bře 2009 22:43

tak ja davam N pri automate bezne, ked dojazdujem, aj preradim pri pohybe na D, a zda sa to v pohode, aj ked mam ho iba pol roka, ale zda sa ze to prevodovke neprekaza

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Luboš M. » 01 bře 2009 23:25

Acon píše:napadne ma to hneď pri odchode z domu. Prvé 2km mám z kopca a vzhľadom na charakter cesty je najvhodnejšia cca 40km/h. Automat tvrdohlavo drží dvojku a motor točí zbytočne vysoké otáčky čo nie som rád, keďže je ešte studený. Ak uberiem, po pár metroch idem 15km/h. Zrýchliť na 50 nemôžem, pretože je to už nad rámec bezpečnosti. Situácií, kedy nemôžem zrýchliť natoľko, aby prevodovka preradila je viac a veľakrát by som najradšej vyradil a nechal pracovať zotrvačnosť. Niekde som počul, že na automate radiť N a v pohybe zaradiť, môže spôsobiť poškodenie. Pri bežnej jazde mimo mesta mi N nechýba aj keď u nás v okolí je dosť vlnitý terén s pravidelnými cca 1km klesaniami a s manuálom radím N celkom často aj mimo mesta. Ale ako hovorím, o to mi nejde, skôr tie pomalé jazdy so zbytočne vysokými otáčkami.
Tak přesně tohle mi na automatu u Diesla vadí. Mam dojem ze automaty jsou dělané pro V8 kde je dostatek otáček pro (rychlejší) zařazování stupňů směrem nahoru. DII trvá tejden než zařadí a na druhou stranu podřazuje hrozně brzo. V DIII je automat super, v DI a DII bych chtěl jen manuál. V Defu nevím, neřídil jsem dosud defa v aut.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#38 Příspěvek od Acon » 02 bře 2009 12:30

Duri-BA píše:tak ja davam N pri automate bezne, ked dojazdujem, aj preradim pri pohybe na D, a zda sa to v pohode, aj ked mam ho iba pol roka, ale zda sa ze to prevodovke neprekaza
A radíš z N do D aj pri vyšších rýchlostiach, napr 70-100km/h? Napr. pri jazde z dlhého klesania kedy motor bez plynu zbytočne brzdí.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od PavelU » 02 bře 2009 13:06

Já bych automat neměnil. Při sjíždění z kopce se zařazeným D se auto rozjíždí tak, že někdy musím manuelně podřazovat. Jinak řadí pěkně plynule a do otáček nejde.

Nevím, možná mám jiný jízdní styl, ale řazení N mě nechybí.

A v terénu je bezkonkurenční (ten automat). :wink:

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od PavelU » 02 bře 2009 13:10

Acon píše:Napr. pri jazde z dlhého klesania kedy motor bez plynu zbytočne brzdí.
Při jízdě z dlouhého kopce si automat jak kdyby vyřadí sám.

Odpovědět