Stránka 2 z 2
					
				Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
				Napsal: 16 říj 2018 15:13
				od Neklan
				Zlobí převodovka, takže zítra jde ven a na repas. Kupoval jsem ji s tím, že nevím, jak je stará a kolik má najeto, byl jsem jen ujištěn, že funguje a ona celou dobu fungovala - až do teď. Jede, ale na nejvyšší rychlostní stupeň v ní něco rachtá a přehřívá se. Má nárok se porouchat, naštěstí ZF 4HP22 je relativně dobře řešitelná, takže tam bude čerstvě repasovaná převodovka od Ashcroftu. Případné zájemce tedy prosím o trpělivost.
			 
			
					
				Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
				Napsal: 18 bře 2019 21:46
				od Neklan
				Převodovka je vyměněna, když už jsem jel do Anglie, vzal jsem repas nejen automatu do Rangieho, ale rovnou i manuálu do Nekulence (Series III). Řešil jsem ještě prasklý flexplate mezi měničem a motorem, takže to déle trvalo. Nicméně je to hotové, dnes jsem to byl projet, nová převodovka řadí lépe, než se ta původní chovala od začátku a říkal jsem si, jak mě to vůbec mohlo napadnout, že bych to auto měl prodat? Fakt blbej nápad, takže nic, Rangie minimálně do dalšího podobně blbýho nápadu zůstane doma.
 
			
					
				Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ
				Napsal: 19 bře 2019 07:16
				od eliott
				A nechal sis postavit 4HP24, nebo jsi tam dal zase 4HP22 ?
			 
			
					
				Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ
				Napsal: 19 bře 2019 08:27
				od Neklan
				Je tam zase 4HP22, nevím, kolik bych musel připlácet za 4HP24 když v zásadě platí, že dostanu takovou, jakou dávám exchange. A chtěl jsem to prodat, že jo 
 
  
 , tak proč investovat navíc? To rachtání byly určitě úlomky flexplate, nicméně trochu zlobila už od podzimu 2017. Po nastartování nechtěla řadit z jedničky na dvojku a dost dlouho jí trvalo, než se jí začalo chtít. Navíc měla od začátku, co tam byla, dost vůli.