Napsal: 04 čer 2008 22:44
musí se s citem... 

Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
Hezké a se spoustou užitečných informací.JiriN píše:Ještě jedna poznámka:
Motor TD5 na D110 je silný dost a zřejmě je dimenzovaný tak, aby to přežily i ostaní díly na autě.
Než jsem defa pořídil. měl jsem H1 CRDI 140 PS 360 Nm, ten motor není raketa ale sílu na ten vlek opravdu měl,
takže jsem každý rok měnil kříže na kardanu a každé dva roky oprava diferenciálu a výměna třmenů.
Jinak def je první auto v mém životě, se kterým jsem najel zatím 70 tis km (teď má 195 000) a ještě jsem nemusel nic opravovat, jen běžná údržba!!!!!!!!!
Tak to já jsem se na ty nízký kola ukecat nenechal, naopak mi doporučovali ty 13tky. Musím říct, že i ty jsou nízký a dnes už bych pokukoval po větších.JiriN píše:Nechal jsem se ukecat a v dobré víře jsem si koupil dvounápravový vlek na těch malých 10palcových kolech. Tohle provedení má nejlepší jízdní vlasnosti jaké si človek může přát, ALE.... Pneu se neustále sjíží jen na vnitřku (a to všem co ten vlek maj) a střed nápravy, kde je držák na lanovody k brzdám je 9cm nad zemí, takže až s tím pojedeš na místo mimo asfalt, budeš ten vlek neustále něčím podkládat jako já, abys ty lanovody neutrhl. Dnes už bych šel do vleku na 13" a pneu C.
Ondro, ty palety máte jako na vjeci do AfrikyKangaroo píše:Tohle jsem táhnul cca 35 Km se zabržděným přívěsem. Na konci cesty se dalo upéct na discích vajíčko a ještě by se připálilo.
OC píše:To vozíš s sebou pro případ, že bys zapadl?