Stránka 2 z 2

Re: L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 08:33
od habakuk
Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.

Re: L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 08:40
od Lukasino
habakuk píše: 23 říj 2021 08:33 Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normu :wink:

Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil :mrgreen:

JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...

Re: L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 10:21
od MadTom
Takhle nějak jsem to myslel. Doba kdy DPF nikdo neznal a jediné rozumné řešení ho bylo vystříhat uz je snad pryč. Spís bych hledal, jak regeneraci vynutit. Třeba když bude v plánu delší jízda a automatická regenerace jestě nebude na 100% nutná.

Re: L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 10:27
od Miklosxxx
Proste skusim ho nejak zlomit na vycistenie,dufam ze to zabere.
Lebo uz ma tyky ze auto predat a kupit nieco ine :yx ,alebo ist ku Petrovi na DPF off.
A je to presne euro4 medzi mojim TP nema rozdiel este prave mu tam viac veci chyba ako ze nema hodnoty :think

L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 10:53
od Kokesek
Krasne pozoruji v debate jak vubec nemusi byt pravidlo ze euro 5 ma dpf a naopak. Obecne mam vypozorovano ze dpf na lr se nejak zasadne nesypou a drzi klidne do 400tis km. Za predpokladu spravnych teplotnich cidel. Hadicek a snimacu diference. Ale kdyz uz dojde k velkemu zaneseni duvodem muzou byt kratke trasy nebo i vada motoru(turba vstriky, unik pres kruhy ventily, apod.) tak uz nikdy dpf po vycisteni nedosahne takove ucinosti a najezd mezi regeneracemi je mensi tedy diferencialni tlak je cim dal vetsi jak na volnobeh tak i v otackach.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 13:19
od habakuk
Lukasino píše:
habakuk píše: 23 říj 2021 08:33 Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normu :wink:

Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil :mrgreen:

JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...
No a kdy tvrdím něco jiného? Píšu, že pokud je to Euro5 tak má DPF, pokud nižší tak většinou nemá.

Re: L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 14:17
od Lukasino
habakuk píše: 23 říj 2021 13:19
Lukasino píše:
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normu :wink:

Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil :mrgreen:

JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...
No a kdy tvrdím něco jiného? Píšu, že pokud je to Euro5 tak má DPF, pokud nižší tak většinou nemá.
Ale to jo, jenže 3.6 TDV8 nikdy EURO 5 nebyla :wink:

Re: L320 TDV8 - chyba motora

Napsal: 23 říj 2021 20:59
od Miklosxxx
Ano Lukasino mas spravne tvrdenie je to rv.2008