#28
Příspěvek
od Miky_CZ » 30 led 2020 21:37
Den 9 Atar - Akjout
Dnesni etapu jsme se rozhodli jet s klukama. Vyrazili jsme hodku v predstihu abychom mohli fotit a natacet v krasnem kanonu.
Vjezd do kanonu byly takove kamenne schody pak jizda piskem v kanonu a uprostred velka duna. Pak nasledoval prudky vyjezd kanonu, kde jsme rucne asi 20 minut dostavali nahoru kluka na africe. Na to jak je to tezka motorka si to jinak dava nadherne.
Pqk nasledovala kamenna rozbijecka ale pekne panoramata.
Z niceho nic se pred nama zjevil zbloudily motorkar. Kouknu na mapu a kancovi hlasim, musi objet tu horu kvuli cpcka, vezmem to na azimut, nadjedene mu a natocime ho.
Plan to byl krasny realizace nepatrne pokulhavala. Chytili jsme fesh fedh na kraji duny. Je to jak kdyby vas nekdo chytil za prdel auta, behem dvou metru jsme tam byli az po naraznik. Takze odfouknout, odkopat, wafle a za pul hodky jsme venku. Nasli jsme cestu a pokracujeme.
Nasledovala rychly usek a pote velke dunove pole, asi 25km dunami. Tak si krasne hopsane dunka sem dunka tam, kanec naviguje, az se prehoupnu pres dunu a podemnou vykopana dira na mamuta. Evidentne tam prede mnou zapadlo nejake zavodni auto. Tak jsme tam hopsli, ani jsem se nesnazil vyjet. Nahlasil sem klukum wafle pod zadni kola, jednou, podruhe a za minutku jsme byli venku.
Pote uz jenom 60km rovna planina, kilo na tachometru, oci na stopkach a stihli jsme to jeste za svetla.
Kempujeme v tzv million stars hotel. Uprostred pouste. Dnes.je od poradatelu spolecna vecere a rozdelavame ohen.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál