Termín :
Budu prodávat a :
Prodám to je docela zásadní rozdíl, tam je podstatný to slovo
Budu. Takže přečíst text je jedna věc a pochopit text je druhá věc, ale já se tolik nezlobím a neznamená to ,že když člověk není tak bystrý je špatný .

Pokud přijde na pořad dne vlastní prodej ,tak to dám na prodejní portál Bazoš.cz a se vším všudy tj včetně prodejní ceny , a sem na LRforum můžu dát odkaz na daný inzerát ,ale nebude to hned zitra. No tak jsem se nechal jsem se přesvědčit ,že na LRforum by odborníci ve věci ceny poradili , ano za to děkuji, ale chtěli zůstat v tichosti -v anonymitě. Naopak „odborníci“ se hlasitě předváděli , ale to už tak často v životě chodí.

Dražba by byla dobrá cesta. Musel by se však na to vytvořit prográmek , který by umožnil přihazovat jen těm, co složili aukční jistinu ,v opačném případě by to byla pouhá šaškárna. Nebyl by to problém vývoje programu, algoritmus je ,ale jak ho naroubovat do fora ,čili hotového díla, tak aby byl v souladu s autorskými právy , toť otázka.

Je docela zajímavý, že leckterý motorista vyplázne bez mrknutí oka klidně 25.000Kč ,za např. uzávěrku diferenciálu, kterou de facto použije parkrát v roce a kdoví jestli nakonec vůbec někdy. Dát však např. 25.000Kč za motor ,který mu hodně usnadní život s autem, tak to je už pro něho problém . Cestovat např. v LR Serii, kde je motor obsahu jen 2.200ccm je vskutku utrpením. S motorem obsahu 2,500ccm ,se ze Serie stane brko ,který lítá jako drak a nehledě na to, že ten to motor ačkoliv má větší výkon i krouták je dokonce uspornější ,než původní motor obsahu 2,2. Designově jsou však tyto motory téměř totožné, vše pasuje a uprav prakticky netřeba. Samo sebou, že to není už zcela orig. , ale kdo chce více jezdit, tak se musí rozhodnou na čem polevit.

Tak že vlákno se dá tím to ukončit, páč v podstatě z mého pohledu splnilo učel .
A na závěr je tu motto dne : „ šetřit korunky a neposlouchat mámu“, páč ženský zpravidla nemají pochopení pro naše ušlechtilé zájmy.
