Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Napsal: 08 pro 2022 19:56
Tak jsem včera napružil a vyčistil už čínskou kabeláž a pořád je to stejný. Já jsem s ní teď začal jezdit domu abych nějak vypozoroval co všechno tomu je.
A zjistil jsem teda, že ráno když chytne tak chytne divně jako na dva válce na podruhý chytne normálně i za studena a poprvé jsem jí vzal na dálnici a když se to víc točí cca nad 2500 tak to nejede a neni možný jí rozjet víc jak na 120kmh, protože už to točí nad 2500.
Mezi 1500 a 2500 jede nádherně. Zkušenej z minulý disco jsem hned koukal jestli nejsou prasklý hadičky od toho modulátoru na wastegate jestli se hýbe tyčka na turbu, vyčistil jsem snímač tlaku i váhu vzduch a pro jistotu jsem vyměnil i naftovej filtr. Jinak teda někdo tam mezi regulátorem tlaku a naftovým filtrem dal neoriginání příšernou hadici a u regulátoru je to taky celkem divoký ale nikde nic neteče.
Když jsem dělal tu kabeláž vstřiků tak ty vstřiky jsou žlutý co prý by mělo být pro motor 15p, nicméně jsem si všiml jsem si že na ventilovym víku je napsanej kód jednoho vstřiku a vzhledem k tomu zbastlenýmu potrubí bych rád ověřil jestli fakt jeden vstřik neni pro motor 10p protože se v tom evidentně nějakej Láďa Hruška hrabal.
Nevíte konkrétně jak se dá poznat vstřik 10p-15p ideál bez vyndání?
Zvuk by mohl teda dělat vstřik a to cukání zkusím vyměnit pro jistotu ten modulátor ale tušim že to tim asi nebude, když mi to dělalo na minulý disco tak to nad 3000 jakoby hopsalo, ale tady to jakoby nepravidelně škube a je cítit jak se nechce vytočit nad 2500, na 1-2 se vytočí celkem normálně čím těžší kvalt tím se to víc projevuje. A diagnostika co mám se mi nechce spojit s motorem.
A zjistil jsem teda, že ráno když chytne tak chytne divně jako na dva válce na podruhý chytne normálně i za studena a poprvé jsem jí vzal na dálnici a když se to víc točí cca nad 2500 tak to nejede a neni možný jí rozjet víc jak na 120kmh, protože už to točí nad 2500.
Mezi 1500 a 2500 jede nádherně. Zkušenej z minulý disco jsem hned koukal jestli nejsou prasklý hadičky od toho modulátoru na wastegate jestli se hýbe tyčka na turbu, vyčistil jsem snímač tlaku i váhu vzduch a pro jistotu jsem vyměnil i naftovej filtr. Jinak teda někdo tam mezi regulátorem tlaku a naftovým filtrem dal neoriginání příšernou hadici a u regulátoru je to taky celkem divoký ale nikde nic neteče.
Když jsem dělal tu kabeláž vstřiků tak ty vstřiky jsou žlutý co prý by mělo být pro motor 15p, nicméně jsem si všiml jsem si že na ventilovym víku je napsanej kód jednoho vstřiku a vzhledem k tomu zbastlenýmu potrubí bych rád ověřil jestli fakt jeden vstřik neni pro motor 10p protože se v tom evidentně nějakej Láďa Hruška hrabal.
Nevíte konkrétně jak se dá poznat vstřik 10p-15p ideál bez vyndání?
Zvuk by mohl teda dělat vstřik a to cukání zkusím vyměnit pro jistotu ten modulátor ale tušim že to tim asi nebude, když mi to dělalo na minulý disco tak to nad 3000 jakoby hopsalo, ale tady to jakoby nepravidelně škube a je cítit jak se nechce vytočit nad 2500, na 1-2 se vytočí celkem normálně čím těžší kvalt tím se to víc projevuje. A diagnostika co mám se mi nechce spojit s motorem.