Stránka 2 z 3
Napsal: 15 zář 2008 19:16
od Miloš
Já ho teď dal do RR 4,6 a dobrý.Efekt jako že by to nějak extra líp jelo to nemá,ale spotřeba je zase o něco lepší.Při posledním tankování 14,4,ale je fakt,že v úplně ideálních podmínkách.
Napsal: 15 zář 2008 19:20
od karel
Miloš píše:Já ho teď dal do RR 4,6 a dobrý.Efekt jako že by to nějak extra líp jelo to nemá,ale spotřeba je zase o něco lepší.Při posledním tankování 14,4,ale je fakt,že v úplně ideálních podmínkách.
Trochu mimo téma, ale když mě dnes Jardas Pešl říkal kolik mu bere jeho závoďák, tak jsem se svou spotřebou 18-20 litrů úplný břídil

Napsal: 15 zář 2008 19:38
od Kocur
A kde budete obednavat, ze bych se taky pridal

Napsal: 03 říj 2008 17:59
od KRANG
Nedá mi to abych nereagoval. Moje problémy v Rumunsku nebyly tak strašný jak Low líčí. Víceméně žádný, Defík jezdil v pohodě, prostě jsem jen po brodění vyndal ze zvědavosti filtr abych zjistil jak je na tom. V tu dobu jsem neměl na autě cyklon ale jen šnorchl, tudíž se tam dostalo trochu bordelu z prašnejch cest. Filtrbox jsem měl mázlej silikonem, takže se tam vlhko nedostalo. Spíš se ten prach smísil s tim olejem na filtru a udělalo to trochu bahýnko. Omlátil jsem to o rezervu a vrátil zpět. Jako ponaučení jsem si vzal vozit s sebou to pomatlání a namontovat cyklon místo kobry. Jinak mám bavlněnej filtr taky na eRku
http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2559-redrocket/ ale od firmy Green.
Funguje taky dobře. Objednával jsem z paddockspares.com protože jsem tam potřeboval ještě nějaký nezbytně nutný kokotinky..
Já bych tedy KN doporučil, ale ať si tam každej narve co chce. Je mi to jedno..
Napsal: 03 říj 2008 21:27
od default
Stavros píše:On je ten ctyrvalec asi v poradku, ale petivalce jsou takovy neklidny.
Čistě teoreticky by 5V měly mít klidnější chod než 4V - je to o klikovce kdo měl 6V W Cosworth nebo nejlépe 8V/12V tak ví o čem to je...
Napsal: 16 říj 2008 15:59
od vizos
Po kratkem premysleni sem si do D3 K&N filtr taky objednal u Elite za 1602,93 CZK. Jen dodaci lhuta je prej tak 2-3tydny

. Kdyz mi kluk ukazoval na modelu pruchodnostu papiru verzus K&N tak bylo rozhodnuto. Tak za 3tydny uvidim jestli je fakt lepsi kdyz Stavros popisuje sami klady

.
Napsal: 16 říj 2008 16:12
od Honza_offroad
karel píše:... nejlepší je dát na šnorchl odstředivý cyklón ze zetoru a po naplnění vysypat

KNko jezdim na Def a Disco II oba TD5 a max spokojenost -> vozit tu cistici sadu neni problem.
Ale spis jsem chtel reagovat na ten cyklon ze zetoru. Moje zkusenost z disco TD5 (asi 170hp) je, ze v Maroku funguval paradne, ale auto o poznani hur jelo, protoze ten cyklon je moc malej a zabranuje pruchodu vzduchu... ale mozna je, ze na motoru bez upravy to neni poznat.
tot moje troska do mlyna
H.
Napsal: 16 říj 2008 18:31
od karel
Mé zkušenosti s cyklonem od Zetora jsou s klasickým TDi (113k) a trochu přidáno na čerpadle
Napsal: 16 říj 2008 19:29
od low
na tdicku neni rozdil vykonu bez cyklonu/s cyklone, zkousel jsem to dukladne, kdyz jsem resil ubytek vykonu
Napsal: 16 říj 2008 21:32
od RudaK
Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého.
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch.

Napsal: 16 říj 2008 22:05
od low
to sice jo, ale traktor nejede stofkou, a tam zalezi i na tom jak je cyklon schonej fungovat pri nejakem naporu vzduchu, vim, ze snad patroly meli problem s prisunem vzduchu ve vetsich rychlostech pri pouzuiti nejakych cyklonu
Napsal: 16 říj 2008 22:10
od karel
low píše:to sice jo, ale traktor nejede stofkou, a tam zalezi i na tom jak je cyklon schonej fungovat pri nejakem naporu vzduchu, vim, ze snad patroly meli problem s prisunem vzduchu ve vetsich rychlostech pri pouzuiti nejakych cyklonu
To tak nemůžeš brát low, patrol přece nemá motor bez ohledu na cyklon

tedy kromě 4,2 litrů, to je jiná liga tam bych ho dal

Napsal: 16 říj 2008 23:21
od low
ja to nijak neberu, je to realny pripad z praxe
Napsal: 17 říj 2008 08:12
od Miloš II
RudaK píše:Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého.
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch.

Jo je to tak co jsem namontil šnorchl tak jsem sdemontil "kobru" a jezdím jenom s cyklonem a bez problemu. (Island, Maroco atd.) zachytává první nápor prachu na filtr a případě deště je schopen pojmou vodu. Miloš II
Napsal: 17 říj 2008 11:14
od MOPADŽI
Já mám cyklon z Manu. Průtok vzduchu dostatečný a vyzkoušený dlouhodobě snad za všech podmínek. Nerad inprovizuji a proč také zkoušet něco co již je ověřeno

viz.
www.ex-tec.de
Napsal: 04 bře 2009 11:19
od PavelU
Pánové, chci se zeptat jak čistíte K/N filtry. Musí se použít ta originál čistící sada, nebo existuje nějaký jiný způsob?
Napsal: 04 bře 2009 11:44
od low
cistit se da treba jarovou vodou, ale zpetne napoustet doporucuji origo olejem
Napsal: 04 bře 2009 11:56
od PavelU
Díky Low, takže objednám tu čistící sadu.
Napsal: 04 bře 2009 12:08
od low
cistici sada je mozna zbytecne draha, staci jen ten olej
Napsal: 04 bře 2009 12:16
od PavelU
Aha to máš pravdu, já jsem myslel, že se prodává jenom sada. Už jsem to našel a mají dva druhy aplikace, ve spreji a "kapátko".
Máš zkušenosti s obouma aplikacemi, nebo je to jedno?