Stránka 2 z 3

Napsal: 15 zář 2008 19:16
od Miloš
Já ho teď dal do RR 4,6 a dobrý.Efekt jako že by to nějak extra líp jelo to nemá,ale spotřeba je zase o něco lepší.Při posledním tankování 14,4,ale je fakt,že v úplně ideálních podmínkách.

Napsal: 15 zář 2008 19:20
od karel
Miloš píše:Já ho teď dal do RR 4,6 a dobrý.Efekt jako že by to nějak extra líp jelo to nemá,ale spotřeba je zase o něco lepší.Při posledním tankování 14,4,ale je fakt,že v úplně ideálních podmínkách.
Trochu mimo téma, ale když mě dnes Jardas Pešl říkal kolik mu bere jeho závoďák, tak jsem se svou spotřebou 18-20 litrů úplný břídil :D

Napsal: 15 zář 2008 19:38
od Kocur
A kde budete obednavat, ze bych se taky pridal :wink:

Napsal: 03 říj 2008 17:59
od KRANG
Nedá mi to abych nereagoval. Moje problémy v Rumunsku nebyly tak strašný jak Low líčí. Víceméně žádný, Defík jezdil v pohodě, prostě jsem jen po brodění vyndal ze zvědavosti filtr abych zjistil jak je na tom. V tu dobu jsem neměl na autě cyklon ale jen šnorchl, tudíž se tam dostalo trochu bordelu z prašnejch cest. Filtrbox jsem měl mázlej silikonem, takže se tam vlhko nedostalo. Spíš se ten prach smísil s tim olejem na filtru a udělalo to trochu bahýnko. Omlátil jsem to o rezervu a vrátil zpět. Jako ponaučení jsem si vzal vozit s sebou to pomatlání a namontovat cyklon místo kobry. Jinak mám bavlněnej filtr taky na eRku http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2559-redrocket/ ale od firmy Green.
Funguje taky dobře. Objednával jsem z paddockspares.com protože jsem tam potřeboval ještě nějaký nezbytně nutný kokotinky..
Já bych tedy KN doporučil, ale ať si tam každej narve co chce. Je mi to jedno..

Napsal: 03 říj 2008 21:27
od default
Stavros píše:On je ten ctyrvalec asi v poradku, ale petivalce jsou takovy neklidny.
Čistě teoreticky by 5V měly mít klidnější chod než 4V - je to o klikovce kdo měl 6V W Cosworth nebo nejlépe 8V/12V tak ví o čem to je...

Napsal: 16 říj 2008 15:59
od vizos
Po kratkem premysleni sem si do D3 K&N filtr taky objednal u Elite za 1602,93 CZK. Jen dodaci lhuta je prej tak 2-3tydny :( . Kdyz mi kluk ukazoval na modelu pruchodnostu papiru verzus K&N tak bylo rozhodnuto. Tak za 3tydny uvidim jestli je fakt lepsi kdyz Stavros popisuje sami klady :wink: .

Napsal: 16 říj 2008 16:12
od Honza_offroad
karel píše:... nejlepší je dát na šnorchl odstředivý cyklón ze zetoru a po naplnění vysypat :idea:
KNko jezdim na Def a Disco II oba TD5 a max spokojenost -> vozit tu cistici sadu neni problem.

Ale spis jsem chtel reagovat na ten cyklon ze zetoru. Moje zkusenost z disco TD5 (asi 170hp) je, ze v Maroku funguval paradne, ale auto o poznani hur jelo, protoze ten cyklon je moc malej a zabranuje pruchodu vzduchu... ale mozna je, ze na motoru bez upravy to neni poznat.

tot moje troska do mlyna :wink:

H.

Napsal: 16 říj 2008 18:31
od karel
Mé zkušenosti s cyklonem od Zetora jsou s klasickým TDi (113k) a trochu přidáno na čerpadle

Napsal: 16 říj 2008 19:29
od low
na tdicku neni rozdil vykonu bez cyklonu/s cyklone, zkousel jsem to dukladne, kdyz jsem resil ubytek vykonu

Napsal: 16 říj 2008 21:32
od RudaK
Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého. :idea:
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch. :!:

Napsal: 16 říj 2008 22:05
od low
to sice jo, ale traktor nejede stofkou, a tam zalezi i na tom jak je cyklon schonej fungovat pri nejakem naporu vzduchu, vim, ze snad patroly meli problem s prisunem vzduchu ve vetsich rychlostech pri pouzuiti nejakych cyklonu

Napsal: 16 říj 2008 22:10
od karel
low píše:to sice jo, ale traktor nejede stofkou, a tam zalezi i na tom jak je cyklon schonej fungovat pri nejakem naporu vzduchu, vim, ze snad patroly meli problem s prisunem vzduchu ve vetsich rychlostech pri pouzuiti nejakych cyklonu
To tak nemůžeš brát low, patrol přece nemá motor bez ohledu na cyklon :D tedy kromě 4,2 litrů, to je jiná liga tam bych ho dal :idea:

Napsal: 16 říj 2008 23:21
od low
ja to nijak neberu, je to realny pripad z praxe

Napsal: 17 říj 2008 08:12
od Miloš II
RudaK píše:Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého. :idea:
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch. :!:
Jo je to tak co jsem namontil šnorchl tak jsem sdemontil "kobru" a jezdím jenom s cyklonem a bez problemu. (Island, Maroco atd.) zachytává první nápor prachu na filtr a případě deště je schopen pojmou vodu. Miloš II

Napsal: 17 říj 2008 11:14
od MOPADŽI
Já mám cyklon z Manu. Průtok vzduchu dostatečný a vyzkoušený dlouhodobě snad za všech podmínek. Nerad inprovizuji a proč také zkoušet něco co již je ověřeno :roll: :wink: viz. www.ex-tec.de

Napsal: 04 bře 2009 11:19
od PavelU
Pánové, chci se zeptat jak čistíte K/N filtry. Musí se použít ta originál čistící sada, nebo existuje nějaký jiný způsob?

Napsal: 04 bře 2009 11:44
od low
cistit se da treba jarovou vodou, ale zpetne napoustet doporucuji origo olejem

Napsal: 04 bře 2009 11:56
od PavelU
Díky Low, takže objednám tu čistící sadu.

Napsal: 04 bře 2009 12:08
od low
cistici sada je mozna zbytecne draha, staci jen ten olej

Napsal: 04 bře 2009 12:16
od PavelU
Aha to máš pravdu, já jsem myslel, že se prodává jenom sada. Už jsem to našel a mají dva druhy aplikace, ve spreji a "kapátko".
Máš zkušenosti s obouma aplikacemi, nebo je to jedno?