Stránka 2 z 2

Napsal: 14 říj 2008 09:28
od teslo
RudaK píše:
karel píše:Ono celý tento příspěvek je velmi relativní, podle mého dost záleží i na tom který typ auta pojede jako první a samozřejmě nejvíc záleží na řidiči :!:


PNEU !!!! Ale nejdůležitější je fakt spojnice mezi pedálem a volantem. :!:
Mate pravdu.
Zakladny predpoklad su uplne seriove auta...a tym padom sa bavime naozaj len v cisto teoretickej rovine( pretoze nikto z nas uz cisto seriove auto nema). A prehovorit dvoch sialencov, ktori uplne seriove auta vlastnia( asi s nejakeho dovodu - mne vychadza ze ho nechcu nicit v terene), aby auta isli testovat do terenu je asi nerealne.

Napsal: 14 říj 2008 11:13
od motohanz
tak abych se pridal, mel jsem cca pre 4 lety pujcenou D2 ve Spindlu a na zaklade toho jsem si pak koupil D1... stejny kopec v prakticky stejnych podminkach naklouzanym snehu s wrangler AT gumama...D2 nevyjela(nemela mezinapravu) D1 ano obojí automat, proto bych rekl ze za urcitych podminek vyjede vice D1 A tam jde zas staka D1 tam jsem profrcel s Grandem Cherokee jak po masle jelikoz mel samosvor..... :oops: