Stránka 2 z 3
Napsal: 20 říj 2008 18:43
od erik
karel píše:erik píše:V US sttoji Warn M 6000- asi vhodna dozadu 750 dol tj cca 13 tis a Warn 8274 1500 dol tj cca 25 tis...Tuto kombinaci povazuju za tu nadstandartni. ..
To by bylo jistě elegantní řešení Eriku, ale jak to za rozumnou cenu dostat ze Států sem

Jsem ten navod tu uz psal...
Sehnat US firmu, ktera sem dovazi kontejnery nejakeho materialu a cesky dispecer, resp slovensky, je nasinec, ktery ma rad nejakou tu kacku na prilepsenou a taky skoro vsichni fandi offroadu a na LR ma kazdy slabost.
A je na svete ten znamy " stary cesky pristup"
tramtada daa, tramtada daaa,
mam to za sebou.
Napsal: 20 říj 2008 19:40
od low
covece ti co pouzivaji navijaky a ti co je montuji vyrazne a houfne upousteji od warnu a montujou jen comeupy, a neslysel jsem to jen od jednoho clovicka

Napsal: 20 říj 2008 20:17
od Honza_offroad
nebude to tim, ze na come up, dostavaji vetsi rabat, nez na Warn?
ja osobne jsem zastancem Warnu, ale come up jsem parkrat videl v akci a az na trosku vetsi hlucnost jede pekne, ale to uz se odchylujeme od tematu.
2 Syncro: Namontuj ho na pevno a budes spokojenej....

dalsi nevyhodu toho "prenosnyho" reseni taky vydim ve zhorsenym prenosu proudu zasuvkou, hlavne pri extramnim zatizeni.
hod tam neco takovydleho:
http://nakatanenga-tours.de/shop/articl ... L%2520G%26
jednoduchy, elegantni a bez uprav stavajiciho narazniku.
Napsal: 20 říj 2008 21:16
od RudaK
Rozdíl mezi Warnem a Come Upem není v rabatu,ale v pořizovací ceně

. A proto ho mám

. Je stejnej,akorát Come Up prej má kovovou brzdu ( údajně výhoda ). A to myslím cenu z venku s dopravou a tuzemským prodejcem je nesrovnatelná. Já ho pořídil v Anglii,už to mám po záruce,ale nebyla potřeba ( 1x výměna selenoidů + jednou vyčištění a nová vaselina do převodů ).Je ale pravda že nemám auto na velký kravení a tím pádem ani naviják.
Napsal: 21 říj 2008 21:08
od syncro
Díky všem za názory, takže asi zvolím pevnou montáž. Teď ještě zbývá jedna otázka - když bych zvolil tu "anbauplatte" a našrouboval ji na normální nárazník, nemůžu jej při navijákování vytrhnout? Respektive, unese standardní defíkovský nárazník a jeho uchycení zatížení při navijákování? Ještě jednou díky...
Napsal: 21 říj 2008 21:18
od low
neunese
Napsal: 22 říj 2008 07:17
od RudaK
Syncro, bych to udělal,jak to má Low,Kangaro,Ken ....at. Vlozený v orig nárazníku to je funkční a pěkný ( kdo si potrpí na vizage )
A v neposlední řadě to nepůsobí,jako něco navíc,ale jako by tam byl ten naviják odjakživa.

( o perfektním přístupu,vizuální kontrole lana při navíjení není řeč,prostě samé pozitiva ).

Napsal: 23 říj 2008 11:12
od syncro
Díky, mohl by to prosím někdo ze zmíněných - Low, Kangaroo, Ken vyfotit a pastnout sem? Děkuji moc.
Napsal: 23 říj 2008 11:46
od low
moch,a le tohle bude rychlesi, jukni na
www.low.cz a na fotkach to bude videt
Napsal: 23 říj 2008 12:58
od Ken
Takhle to vypadá, když je to víc obnažený (dělal jsem údržbu navijáku)
Napsal: 23 říj 2008 13:23
od syncro
Díky moc, pánové. To ale není originál nárazník, že? Mohu se zeptat odkud je? Zatím jsem na síti našel podobný (Devon), ale jen pro non A-C Defa a já mám klimatizaci (delší čumák). Nechci si tam montovat ARB monstra
Ještě jedna otázka - musí se nějak měnit uchycení nárazníku nebo stačí jej dát na ty šrouby, které tam již jsou pro originál?
Děkuji za pomoc, vaše navijáková lama.
Napsal: 23 říj 2008 13:53
od Ken
Já osobně mám tento (je homologovaný), není to pevnostní záležitost, ale je funkční a montáž se provádí na standardní úchyty.
Napsal: 23 říj 2008 21:50
od RudaK
Tož se omlouvám.Sem si nevšim.Zmátlo mě to,že to vypadá jako by ta škatule na naviják byla vložena do orig nárazníku a tím pádem na orig kotvení.

Dobrá zpráva je,že to je homologovaný.Někdo si to ekluje.

Jednoduchý a účelný.

Napsal: 23 říj 2008 22:09
od low
mam ten samej co ma ken, jen z anglie a asi i za jinou cenu, jinak k nerozeznani

Napsal: 23 říj 2008 22:13
od RudaK
low píše:mam ten samej co ma ken, jen z anglie a asi i za jinou cenu, jinak k nerozeznani

A vo tom to je.

Tak to já myslel.

Napsal: 24 říj 2008 07:34
od karel
Nabídka Paddocku je dost rozsáhlá, jen nevím na kolik by přišla doprava, přeci jen něco váží
http://www.paddockspares.com/sp/categor ... ender.html
Napsal: 24 říj 2008 08:47
od Ken
low píše:mam ten samej co ma ken, jen z anglie a asi i za jinou cenu, jinak k nerozeznani

Ty máš úplně jinej, tvarově lepší a z pevnějšího materiálu...ten můj je opravdu jen takovej "plíšek"
Napsal: 28 říj 2008 21:23
od Jarys
Letenky na NY shopping začínají na šesti tisících

Napsal: 30 říj 2008 08:11
od Honza_offroad
syncro píše:Díky všem za názory, takže asi zvolím pevnou montáž. Teď ještě zbývá jedna otázka - když bych zvolil tu "anbauplatte" a našrouboval ji na normální nárazník, nemůžu jej při navijákování vytrhnout? Respektive, unese standardní defíkovský nárazník a jeho uchycení zatížení při navijákování? Ještě jednou díky...
Jestli si to pamatuju dobre, tak to neni sroubovane na naraznik, ale nad nej primo na ram. tzn pouziva stejnych montatznich bodu, jako orig, ale i kazdy jiny aftermarket naraznik, takze otazka udrzi neudrzi, neni na myslim miste...

Napsal: 30 říj 2008 15:59
od syncro
Honza_offroad: Mě to připadá namontované na nárazníku, ale mohu se z fotek mýlit.