Stránka 2 z 3

Napsal: 28 říj 2008 21:56
od Max
A kam uděláš díru pro ten jinak u pěkně dlouhej snímač? tak aby jsi se trefil správným úhlem k setrvačníku. Vždyť musíš vyměnit i přírubu a ta díru nemá. krom té ze švícar.

No jestli je to i v malém techničáku tak to už je na známý na uřadu a AMT :(

Napsal: 28 říj 2008 22:00
od motohanz
Max píše:Eliot má pravdu po takovém zásahu se musí AMT žádat o povolení k přestavbě. Ale kdo to bude kdy řešit. V malém techničáku to napsané není. Tak ti bude akorát jednou za dva roky někdo ze známých zajišťovat STK
hmm a je to neprodejny....

Napsal: 28 říj 2008 22:23
od eliott
Max píše:A kam uděláš díru pro ten jinak u pěkně dlouhej snímač? tak aby jsi se trefil správným úhlem k setrvačníku. Vždyť musíš vyměnit i přírubu a ta díru nemá. krom té ze švícar.

:(
Naměříš podle původní, přece :idea: . dělal jsem to asi 3x u BMW, stejnej system, vždy to fungovalo. Ale samozřejmě jsou to hodiny a hodiny práce, které by asi nikdo nezaplatil...

Napsal: 28 říj 2008 22:38
od motohanz
taky jsem to delal na bmw a hroznej oser.....teda tu vec co rikal eliott jem si nechaval delat...

Napsal: 29 říj 2008 00:40
od cyril
eliott píše:
Max píše:Eliot má pravdu po takovém zásahu se musí AMT žádat o povolení k přestavbě. Ale kdo to bude kdy řešit. V malém techničáku to napsané není. Tak ti bude akorát jednou za dva roky někdo ze známých zajišťovat STK
V novém malém techničáku to napsané je ... bohužel :evil:
Píšou to tam už nějakej čas proto, že dle platné vyhlášky je možné dělat řidičák třeba jenom na auto s automatem. Tak aby mohli "orgáni" kontrolovat oprávnění na konkrétní typ řazení přímo v terénu...

Napsal: 29 říj 2008 18:19
od ATOL
tak teď jsem teda na vážkách, jít do toho nebo ne?.....
ještě by mě zajímalo, jak velikej vlim má u třístovky odpojení chladiče automatu?....u dvoustovky chladič není....
a ještě, zda by nebylo lepší automat zrepasovat?....

Napsal: 29 říj 2008 18:47
od Land Jirka
Neříkals, že jsi ty trubky od chladiče nechal odpojit až u převodovky??
Jestli nebylo lepší je tam nechat aby to mělo alespoň nějakej okruh. :?

Napsal: 29 říj 2008 18:50
od motohanz
ATOL píše:tak teď jsem teda na vážkách, jít do toho nebo ne?.....
ještě by mě zajímalo, jak velikej vlim má u třístovky odpojení chladiče automatu?....u dvoustovky chladič není....
a ještě, zda by nebylo lepší automat zrepasovat?....
no tak jestli se ti automat spalil tak to ma velkej vliv....

Napsal: 29 říj 2008 18:54
od Jan Kucera
a co že tě vedlo k jeho odpojení?

Napsal: 29 říj 2008 19:08
od Land Jirka
Von ten automat Atolovi blbnul (špatně přeřazoval) už v době kdy tam ten chladič byl, jestli se nepletu. Chladič se vyndával někdy na jaře, protože tekl a já sem tam provizorně místo něj udělal takovou smyčku z trubky, než bude novej.

Napsal: 29 říj 2008 19:24
od karel
ATOL píše:tak teď jsem teda na vážkách, jít do toho nebo ne?.....
ještě by mě zajímalo, jak velikej vlim má u třístovky odpojení chladiče automatu?....u dvoustovky chladič není....
a ještě, zda by nebylo lepší automat zrepasovat?....
Já teda nevím, ale dělala se vůbec 200TDi v automatu, podle mě ne :?

Napsal: 29 říj 2008 20:17
od Land Jirka
Dělala a chladič nemá.

Napsal: 29 říj 2008 21:07
od eliott
Land Jirka píše:Von ten automat Atolovi blbnul (špatně přeřazoval) už v době kdy tam ten chladič byl, jestli se nepletu. Chladič se vyndával někdy na jaře, protože tekl a já sem tam provizorně místo něj udělal takovou smyčku z trubky, než bude novej.
A jak to tak bývá, jakmile auto zase jezdilo, tak se na nový chladič nějak zapomnělo že :lol: ? Mě se i s funkčním chladičem stalo, že když jsem táhl vlek do dlouhého kopce, olej v převodovce se přehříval...

Napsal: 29 říj 2008 22:31
od ATOL
takže co?....to je dilema.....
opravit automat nebo výměna za manuál?.... :D

Napsal: 30 říj 2008 00:29
od motohanz
volil bych kvalitne opravit automat

Napsal: 30 říj 2008 09:58
od eliott
motohanz píše:volil bych kvalitne opravit automat
Já taky.

A správný chladič :idea:

Napsal: 30 říj 2008 14:56
od Max
Já jsem zastánce manualu šalrpáka je šaltpáka. jo a ověřil jsem papíry a bere se to jako výměna kus za kus ale AMT ti za 2000,- vystaví potrvzení a nechtějí to ani vidět. Říkali mi tam že ani to nepotřebuju stačí prej dojet na úřad a oni to přepíšou na manual.

Napsal: 30 říj 2008 15:44
od motohanz
Max píše:Já jsem zastánce manualu šalrpáka je šaltpáka. jo a ověřil jsem papíry a bere se to jako výměna kus za kus ale AMT ti za 2000,- vystaví potrvzení a nechtějí to ani vidět. Říkali mi tam že ani to nepotřebuju stačí prej dojet na úřad a oni to přepíšou na manual.
to rikaj vetsinou lidi co automatem jeli maximalne jednou....a co ze rikali ze nepotrebujes to potvrzeni?

Holej nesmysl.... :idea:

Napsal: 30 říj 2008 15:56
od eliott
motohanz píše:
Max píše:Já jsem zastánce manualu šalrpáka je šaltpáka. jo a ověřil jsem papíry a bere se to jako výměna kus za kus ale AMT ti za 2000,- vystaví potrvzení a nechtějí to ani vidět. Říkali mi tam že ani to nepotřebuju stačí prej dojet na úřad a oni to přepíšou na manual.
to rikaj vetsinou lidi co automatem jeli maximalne jednou....a co ze rikali ze nepotrebujes to potvrzeni?

Holej nesmysl.... :idea:
Tak tak, bez potvrzení jsi v PR... , za chvíli ho budou chtít i na změnu barvy, kreténi

Napsal: 30 říj 2008 20:09
od ATOL
tak už jsem rozhodnutej..... :)