Stránka 2 z 11
Napsal: 09 led 2009 15:20
od brudr
Napsal: 09 led 2009 16:03
od DanoDEF
... vsimni si pismeno za katalogovym cislom loziska...
... a tu najdes vysvetlenie
... necitas pozorne !
...

Napsal: 09 led 2009 16:17
od brudr
DanoDEF píše:... vsimni si pismeno za katalogovym cislom loziska...
... a tu najdes vysvetlenie
... necitas pozorne !
...


to asi bude lepci vorigos co.
Napsal: 09 led 2009 17:53
od Land Jirka
Mám je taky ty origo (Timken) a nezapomeň na gufero (FTC4785), protože je zničíš. V ložiskárně budou asi dražší.
Napsal: 09 led 2009 19:43
od brudr
Dekuju,objednavam.

Napsal: 13 led 2009 00:37
od karel334
Sláma Karel píše:Nebo taky úplně vysypanej kříž v kardanu, nebo přimrzlý-přidřený lanko ruční brzdy a ta přibržďuje a takhle se to projevuje. To už mám taky za sebou. K
p.Sláma mám dotaz.Jak je to TD5 rozvody motoru.Jsou tam ozub.kola nebo řemen.Díky.
Napsal: 13 led 2009 00:49
od karel334
Prosím o radu na tomto foru.Mám TD5 při zařazení mezidif.se při větším kalupu (když kola hrabou) problikává kontrolka a v převodovce chrastí jako by to vyskakovalo.Při volné jízdě je to vpořádku.Pozoruji cvakání při rozjezdu(vůle,prodleva) v převodovce podobně jako když je kard.kříž vymlácený.Taky scháním páku od servořízení a na konci je kul.čep.Kde se to dá sehnat nové a levně.Přesedlal jsem z japonce na anglána a je to stejné.
Napsal: 13 led 2009 01:09
od Sláma Karel
Td5 má rozvody ozubenýma kolama. Ale nechápu, kde by se na DII vzala páka serva s kulovým čepem. Když mezináprava vyskakuje, většinou stačí přitáhnout aretaci přeřazovací tyčky- Je to červík s imbusem na boku přídavné převodovky. K
Napsal: 13 led 2009 01:34
od karel334
Sláma Karel píše:Td5 má rozvody ozubenýma kolama. Ale nechápu, kde by se na DII vzala páka serva s kulovým čepem. Když mezináprava vyskakuje, většinou stačí přitáhnout aretaci přeřazovací tyčky- Je to červík s imbusem na boku přídavné převodovky. K
Ten čep jsem už našel v ND zde.Je to čep skládaný.Myslel jsem páku od přev.řízení a na ní je začepovaná spoj.tyč na pravé kolo.Ten imbus je na pr.nebo na lev. straně príd.přev.Dostanu se na něj od spoda nebo musím sejmout tunel nad převodovkou a hledat ho z vrchu.Díky.
Napsal: 13 led 2009 02:08
od Sláma Karel
Jo vlastně jsem se spletl. Já jsem zvyklý říkat Td5 diskaveře a defík je prostě defík. Ten červík je napravo. Přístup ze spoda bez problémů. K
Napsal: 25 led 2009 18:50
od brudr
Tak loziska sou vymeneny a drnca to porat,nejak sem to pozoroval pozornejc a vono to drnci jenom kdyz mam zarazenou rychlost a nohu na plynu jakmile jedu na volnobeh s i bez zarazene rychlosty tak nedrnci(netrepese cely auto)autodoktor me jeste vzkazal ze se mu zda ze to snad jede jenom na 3 valce.Zejtra mu budu volat co s tim dal.

Napsal: 26 led 2009 13:41
od brudr
Tak to je kriz na prednim kardanu.
Napsal: 26 led 2009 17:21
od eliott
Chceš?
Napsal: 26 led 2009 17:33
od brudr
us mam,dekuji,ale asi budu pitrebovat rejdovou kouly bo sem ju o neco odrel.Neda se to nejak opravit

Napsal: 26 led 2009 21:28
od Land Jirka
Dá, ale levněj vyjde nová.
Napsal: 27 led 2009 00:02
od brudr
A to je kolik kc

Napsal: 27 led 2009 07:48
od Land Jirka
Lehce nad dva táci.
Napsal: 27 led 2009 14:09
od brudr
Tak krizek je vymenenej a jedeto jak novy.Byl uplne vymlacenej.
Napsal: 27 led 2009 15:55
od RudaK
brudr píše:Tak krizek je vymenenej a jedeto jak novy.Byl uplne vymlacenej.
No vidíš,a to bylo řečí.

Kdy někde zakrosíme...?

Taky mi nafta už neteče

Napsal: 27 led 2009 16:11
od brudr
Co nejdriv,jel bych do toho znojma na ten tankac.
