Stránka 2 z 2

Napsal: 15 pro 2008 13:28
od MOPADŽI
Takže špéra špéruje, spojka spojkuje, redukce redukuje atd. Auto máš tedy v pořádku.
Pozorně si tedy přečti co napsal Ivan a Dano a zamysli se nad tím TC a jeho vypínáním. Já ho tedy v autě (Defíkovi) nemám, takže nemůžu posoudit, jak se to chová v terénu, ale na silničním autě když např. osychá okruh, nebo silnice, je to super věc. Auto drží stopu jako v kolejnici a nemusí být zrovna "mokré" pneu. Pak už platí jenom fyzikální zákony. Dále jsem funkčnost TC pozitivně zaznamenal v počasí jako je teď, kde v lesních úsecích, na mostech atd. je námraza...s TC si můžeš dovolit prostě více, ale stále musíš jezdit HLAVOU ! Stromy a mostky, jsou moc blízko :cry:

Ještě napiš, co máš na pneu na Defíkovi.

Napsal: 15 pro 2008 22:02
od ALF
Rover píše:On píše ale 2003... Já mám TC v RRC z 1994, na sněhu (v hlubokém sněhu) to kupodivu funguje dobře, v blátě nevím, do bláta nejezdím...
Taky jezdím rád v čistém sněhu a ne ve špinavém blátě :lol: :lol: I když to dnes často na horách vypadá právě naopak.

Napsal: 16 pro 2008 07:54
od RudaK
ALF píše:
Rover píše:On píše ale 2003... Já mám TC v RRC z 1994, na sněhu (v hlubokém sněhu) to kupodivu funguje dobře, v blátě nevím, do bláta nejezdím...
Taky jezdím rád v čistém sněhu a ne ve špinavém blátě :lol: :lol: I když to dnes často na horách vypadá právě naopak.


Si zajeď do Rakous,tam měli kalamitu. ( sněhovou ) Nebo se stav v pekárně,třeba tě posypou moukou. ( za peníze v Praze dům :lol: )

Napsal: 16 pro 2008 08:17
od ALF
Si zajeď do Rakous,tam měli kalamitu. ( sněhovou ) Nebo se stav v pekárně,třeba tě posypou moukou. ( za peníze v Praze dům :lol: )[/quote]

Teď jsem byl v Hinterglam a bomba.Samé kalamity a hafo sněhu. S tou pekárnou, to je fakt pecka, to se Ti Rudo chu moc povedlo. Už dlouho jsem se tak nezasmál. :lol: :lol:

Napsal: 16 pro 2008 08:26
od RudaK
ALF píše:Si zajeď do Rakous,tam měli kalamitu. ( sněhovou ) Nebo se stav v pekárně,třeba tě posypou moukou. ( za peníze v Praze dům :lol: )
Teď jsem byl v Hinterglam a bomba.Samé kalamity a hafo sněhu. S tou pekárnou, to je fakt pecka, to se Ti Rudo chu moc povedlo. Už dlouho jsem se tak nezasmál. :lol: :lol:[/quote]




Služebníček :lol: :lol: :lol:

Napsal: 16 pro 2008 09:39
od OME
90 % úspěchu jsou pneumatiky.Zbytek řidič,uzávěrky apod.

Napsal: 16 pro 2008 11:22
od Luboš M.
Tet v nedeli jsem byl s kamaradem pojezdit v lese kde stahuji drevo. Musím konstatovat že 305 kola jsou sice siroke ale berou neskutecne. Navic jeden poznatek v hluboke koleji plne vody se auto neprobori jako na uzkych pneu. Jsem jednoznacne za siroke pneu v jakem koli terenu.

Napsal: 16 pro 2008 11:32
od Stavros
a hlavne ten styling, vo tom to je :D

Napsal: 16 pro 2008 12:15
od Dusan
Luboš M. píše:Tet v nedeli jsem byl s kamaradem pojezdit v lese kde stahuji drevo. Musím konstatovat že 305 kola jsou sice siroke ale berou neskutecne. Navic jeden poznatek v hluboke koleji plne vody se auto neprobori jako na uzkych pneu. Jsem jednoznacne za siroke pneu v jakem koli terenu.
Lubosi, muzem to nekdy pomerit, ale jsem porad presvedcen o tom, ze ty 235 85 16 pujdou snaz zariznout... takze minimalne treba na tom blaticku co bylo onehda v H.T. kdyz jsme jezdili naposledy, bych veril v jejich vyhodu.

Napsal: 16 pro 2008 13:19
od Luboš M.
Stavros píše:a hlavne ten styling, vo tom to je :D
Karlos vždyť víš že já jsem tak trochu víc na parádu než na funkčnost, ta se řeší až když paráda opadá a přestane fungovat, třeba v terajnu :lol:

Napsal: 16 pro 2008 13:22
od Luboš M.
Dusan píše:
Luboš M. píše:Tet v nedeli jsem byl s kamaradem pojezdit v lese kde stahuji drevo. Musím konstatovat že 305 kola jsou sice siroke ale berou neskutecne. Navic jeden poznatek v hluboke koleji plne vody se auto neprobori jako na uzkych pneu. Jsem jednoznacne za siroke pneu v jakem koli terenu.
Lubosi, muzem to nekdy pomerit, ale jsem porad presvedcen o tom, ze ty 235 85 16 pujdou snaz zariznout... takze minimalne treba na tom blaticku co bylo onehda v H.T. kdyz jsme jezdili naposledy, bych veril v jejich vyhodu.
Ajeje :roll: , zase jsem si zatopil pod kotel. Jak tě znám tak hranice zemské přitažlivosti a možnosti vozidla budou překonány, abys to potvrdil :mrgreen:
Bylo s tebou taky počítáno ale když jsi nebyl doma tak jsem ani nevolal. :(

Napsal: 16 pro 2008 13:48
od erik
Luboš M. píše:
Dusan píše: Lubosi, muzem to nekdy pomerit, ale jsem porad presvedcen o tom, ze ty 235 85 16 pujdou snaz zariznout... takze minimalne treba na tom blaticku co bylo onehda v H.T. kdyz jsme jezdili naposledy, bych veril v jejich vyhodu.
Ajeje :roll: , zase jsem si zatopil pod kotel. Jak tě znám tak hranice zemské přitažlivosti a možnosti vozidla budou překonány, abys to potvrdil :mrgreen:
Dobre , Lubosi. Tys sam offyzik basnik. Sam bych to nenapsal lip . A pridavam jedno SEMTEX ove polinko.

Napsal: 16 pro 2008 17:10
od Luboš M.
erik píše:
Luboš M. píše: Ajeje :roll: , zase jsem si zatopil pod kotel. Jak tě znám tak hranice zemské přitažlivosti a možnosti vozidla budou překonány, abys to potvrdil :mrgreen:
Dobre , Lubosi. Tys sam offyzik basnik. Sam bych to nenapsal lip . A pridavam jedno SEMTEX ove polinko.
No a je tady další potrefený "letec" :mrgreen:
To se to radí když má člověk kvalitní navigaci:
http://www.defender-club.cz//file.php?i ... mg:800:600
:lol: :lol: :lol:

Napsal: 17 pro 2008 00:28
od erik
to bylo na Strele... vyborna akce. Je tam vsak plno jinych zajimavych fotek. Tusim jsem je daval, kdyz jsem zakladal tema voda ... Lubosova koupel v trenyrkach v minus 3...