Stránka 2 z 2
Napsal: 15 pro 2008 13:28
od MOPADŽI
Takže špéra špéruje, spojka spojkuje, redukce redukuje atd. Auto máš tedy v pořádku.
Pozorně si tedy přečti co napsal Ivan a Dano a zamysli se nad tím TC a jeho vypínáním. Já ho tedy v autě (Defíkovi) nemám, takže nemůžu posoudit, jak se to chová v terénu, ale na silničním autě když např. osychá okruh, nebo silnice, je to super věc. Auto drží stopu jako v kolejnici a nemusí být zrovna "mokré" pneu. Pak už platí jenom fyzikální zákony. Dále jsem funkčnost TC pozitivně zaznamenal v počasí jako je teď, kde v lesních úsecích, na mostech atd. je námraza...s TC si můžeš dovolit prostě více, ale stále musíš jezdit HLAVOU ! Stromy a mostky, jsou moc blízko
Ještě napiš, co máš na pneu na Defíkovi.
Napsal: 15 pro 2008 22:02
od ALF
Rover píše:On píše ale 2003... Já mám TC v RRC z 1994, na sněhu (v hlubokém sněhu) to kupodivu funguje dobře, v blátě nevím, do bláta nejezdím...
Taky jezdím rád v čistém sněhu a ne ve špinavém blátě

I když to dnes často na horách vypadá právě naopak.
Napsal: 16 pro 2008 07:54
od RudaK
ALF píše:Rover píše:On píše ale 2003... Já mám TC v RRC z 1994, na sněhu (v hlubokém sněhu) to kupodivu funguje dobře, v blátě nevím, do bláta nejezdím...
Taky jezdím rád v čistém sněhu a ne ve špinavém blátě

I když to dnes často na horách vypadá právě naopak.
Si zajeď do Rakous,tam měli kalamitu. ( sněhovou ) Nebo se stav v pekárně,třeba tě posypou moukou. ( za peníze v Praze dům

)
Napsal: 16 pro 2008 08:17
od ALF
Si zajeď do Rakous,tam měli kalamitu. ( sněhovou ) Nebo se stav v pekárně,třeba tě posypou moukou. ( za peníze v Praze dům

)[/quote]
Teď jsem byl v Hinterglam a bomba.Samé kalamity a hafo sněhu. S tou pekárnou, to je fakt pecka, to se Ti Rudo chu moc povedlo. Už dlouho jsem se tak nezasmál.

Napsal: 16 pro 2008 08:26
od RudaK
ALF píše:Si zajeď do Rakous,tam měli kalamitu. ( sněhovou ) Nebo se stav v pekárně,třeba tě posypou moukou. ( za peníze v Praze dům

)
Teď jsem byl v Hinterglam a bomba.Samé kalamity a hafo sněhu. S tou pekárnou, to je fakt pecka, to se Ti Rudo chu moc povedlo. Už dlouho jsem se tak nezasmál.

[/quote]
Služebníček

Napsal: 16 pro 2008 09:39
od OME
90 % úspěchu jsou pneumatiky.Zbytek řidič,uzávěrky apod.
Napsal: 16 pro 2008 11:22
od Luboš M.
Tet v nedeli jsem byl s kamaradem pojezdit v lese kde stahuji drevo. Musím konstatovat že 305 kola jsou sice siroke ale berou neskutecne. Navic jeden poznatek v hluboke koleji plne vody se auto neprobori jako na uzkych pneu. Jsem jednoznacne za siroke pneu v jakem koli terenu.
Napsal: 16 pro 2008 11:32
od Stavros
a hlavne ten styling, vo tom to je

Napsal: 16 pro 2008 12:15
od Dusan
Luboš M. píše:Tet v nedeli jsem byl s kamaradem pojezdit v lese kde stahuji drevo. Musím konstatovat že 305 kola jsou sice siroke ale berou neskutecne. Navic jeden poznatek v hluboke koleji plne vody se auto neprobori jako na uzkych pneu. Jsem jednoznacne za siroke pneu v jakem koli terenu.
Lubosi, muzem to nekdy pomerit, ale jsem porad presvedcen o tom, ze ty 235 85 16 pujdou snaz zariznout... takze minimalne treba na tom blaticku co bylo onehda v H.T. kdyz jsme jezdili naposledy, bych veril v jejich vyhodu.
Napsal: 16 pro 2008 13:19
od Luboš M.
Stavros píše:a hlavne ten styling, vo tom to je

Karlos vždyť víš že já jsem tak trochu víc na parádu než na funkčnost, ta se řeší až když paráda opadá a přestane fungovat, třeba v terajnu

Napsal: 16 pro 2008 13:22
od Luboš M.
Dusan píše:Luboš M. píše:Tet v nedeli jsem byl s kamaradem pojezdit v lese kde stahuji drevo. Musím konstatovat že 305 kola jsou sice siroke ale berou neskutecne. Navic jeden poznatek v hluboke koleji plne vody se auto neprobori jako na uzkych pneu. Jsem jednoznacne za siroke pneu v jakem koli terenu.
Lubosi, muzem to nekdy pomerit, ale jsem porad presvedcen o tom, ze ty 235 85 16 pujdou snaz zariznout... takze minimalne treba na tom blaticku co bylo onehda v H.T. kdyz jsme jezdili naposledy, bych veril v jejich vyhodu.
Ajeje

, zase jsem si zatopil pod kotel. Jak tě znám tak hranice zemské přitažlivosti a možnosti vozidla budou překonány, abys to potvrdil

Bylo s tebou taky počítáno ale když jsi nebyl doma tak jsem ani nevolal.

Napsal: 16 pro 2008 13:48
od erik
Luboš M. píše:Dusan píše:
Lubosi, muzem to nekdy pomerit, ale jsem porad presvedcen o tom, ze ty 235 85 16 pujdou snaz zariznout... takze minimalne treba na tom blaticku co bylo onehda v H.T. kdyz jsme jezdili naposledy, bych veril v jejich vyhodu.
Ajeje

, zase jsem si zatopil pod kotel. Jak tě znám tak hranice zemské přitažlivosti a možnosti vozidla budou překonány, abys to potvrdil

Dobre , Lubosi. Tys sam offyzik basnik. Sam bych to nenapsal lip . A pridavam jedno SEMTEX ove polinko.
Napsal: 16 pro 2008 17:10
od Luboš M.
erik píše:Luboš M. píše:
Ajeje

, zase jsem si zatopil pod kotel. Jak tě znám tak hranice zemské přitažlivosti a možnosti vozidla budou překonány, abys to potvrdil

Dobre , Lubosi. Tys sam offyzik basnik. Sam bych to nenapsal lip . A pridavam jedno SEMTEX ove polinko.
No a je tady další potrefený "letec"
To se to radí když má člověk kvalitní navigaci:
http://www.defender-club.cz//file.php?i ... mg:800:600

Napsal: 17 pro 2008 00:28
od erik
to bylo na Strele... vyborna akce. Je tam vsak plno jinych zajimavych fotek. Tusim jsem je daval, kdyz jsem zakladal tema voda ... Lubosova koupel v trenyrkach v minus 3...