Stránka 2 z 3

Napsal: 18 pro 2008 11:22
od DanoDEF
MOPADŽI píše:
Honza_offroad píše:jak rika eliott, zkus diagnostiku, pokud mas moznost... nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.

Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.

Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo... :wink:

H.
Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelní :wink:
... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.

Schema

Napsal: 18 pro 2008 11:32
od Miloš II
Něco k tomu Miloš II

Napsal: 18 pro 2008 12:29
od mikihran
No to je odpovědí,všem děkuji,dnes se na to vrhnu,začnu Stavrosovou radou,ta se mi zdá taky dost pravděpodobná,protože jsem si to neměnil sám a to je vždy nějaká sračka,no a když to nezabere tak diagnostika asi Zlín,teď mně napadá nevíte někdo o diagnostice v okolí Hranic na Moravě.Zlín mám 60Km :lol:

Napsal: 18 pro 2008 13:08
od eliott
DanoDEF píše:
eliott píše:Za běhu motoru běží pořád, natlakuje po zapnutí klíčku, jakmile začne snímač otáček dávat impulzy, běží trvale.
... si si isty ???
U L-Jetronic ano, tady téměř.

Napsal: 18 pro 2008 14:27
od Stavros
Kdyz je system natlakovany a podfukuje to u filtru, tak chvili trva, nez cerpadlo doplni chybejici naftu ve filtru a spatne to startuje, potom je uz okruh natlakovanej, takze bezi normalne, cerpadlo stihne dotlacit rozdil v tom vzduchu.
Jinak to muze delat i neco jinyho, je to prece Land Rover. :D

Napsal: 18 pro 2008 14:37
od low
Stavrosi: drazdis kobru bosou nohou!!! :)))

Napsal: 18 pro 2008 14:41
od Stavros
postup vymeny naftovyho filtru u HDJ 80, vysroubujes starej filtr, zjistis, ze nemas naftu na zaliti toho novyho, das tam teda novej, otocis klickem, motor naskoci na 6 valcu, malinko spadne volnobeh a za dve vteriny bezi jakoby se nic nedelo.

Napsal: 18 pro 2008 19:00
od RudaK
Stavros píše:postup vymeny naftovyho filtru u HDJ 80, vysroubujes starej filtr, zjistis, ze nemas naftu na zaliti toho novyho, das tam teda novej, otocis klickem, motor naskoci na 6 valcu, malinko spadne volnobeh a za dve vteriny bezi jakoby se nic nedelo.


Běží i se startérem předpokládám.Sem slyšel,že ten motor je dopovanéj ( startér je stále v záběru ).Proto tak čube a nechce chcípnout. :roll: V příručce napsáno : Pokud chcete motor vypnout,tak odpojte baterii. :wink:

Napsal: 18 pro 2008 20:50
od MOPADŽI
DanoDEF píše:
MOPADŽI píše: Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelní :wink:
... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.
Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ? :idea: :roll:
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?

Napsal: 18 pro 2008 20:53
od DanoDEF
MOPADŽI píše:
DanoDEF píše: ... jaaa by som doporucoval stavajuce cerpadlo doplnit tymto "bazmekom" resp cerpadlom pre expedicnych zaujemcov.
Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ? :idea: :roll:
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
samozrejme s prepinanim... to druhe ako zalohu

Napsal: 18 pro 2008 20:57
od Jenda
No ja ti to jeste vic znesnadnim.
1- cukalo mi to kdyz z duvodu neodborneho servisu predchozimu majiteli nekdo pri vymene cerpadla poskodil rychlospojky.Saklo to a zavzdusnovalo se to.
2 - cukalo to i kdyz mi odesel konc. zesilovac na vystupu ECU(rid.jednotky)pro vstriky.
Honza

Napsal: 18 pro 2008 20:58
od MOPADŽI
DanoDEF píše:
MOPADŽI píše: Jako že by tam byla obě čerpadla a obě zapojená v sérii, tzn. společně by "dávala naftu ? Fungovalo by to ? :idea: :roll:
Nebo myslíš Dano s přepínáním ?
samozrejme s prepinanim... to druhe ako zalohu
Jasně, tak jsem to myslel. Ale radši se poptám :wink:

Napsal: 18 pro 2008 21:09
od Jenda
Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo :?:
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele :D
Honza

Napsal: 18 pro 2008 21:12
od MOPADŽI
Jenda píše:Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo :?:
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele :D
Honza
Taky jsem si to myslel, ale to druhé jsem tam nenašel :cry: Podle mně je to co tam dal Miloš, seriové zapojení :idea:

Napsal: 18 pro 2008 22:32
od DanoDEF
MOPADŽI píše:
Jenda píše:Jsem pomalejsi na hlavu a su utahenej z hokny ale pochopil jsem spravne ze v tom planku od Milosa je nekde skryto zalozni cerpadlo :?:
Pokud ne,je to neco co uz nekdo ma?Prijde mi to mene nakladne reseni nez predelavat cely system s cerpadlem mimo nadrz.
Tohle by me vazne zajimalo,zni to squele :D
Honza
Taky jsem si to myslel, ale to druhé jsem tam nenašel :cry: Podle mně je to co tam dal Miloš, seriové zapojení :idea:
... nie nie ten obrazok je origo zapojenie nic viac a nic menej to znamena nie je tam skryte ziadne druhe cerpadlo

... je tam iba vrianta dvoch typov hlav (rozvod paliva v hlave) resp regulatorov tlaku paliva ( stara a nova TD5 (EURO 3))

Napsal: 19 pro 2008 13:11
od mikihran
Tak se mi to ještě zkomplikovalo!Teď mám strach vyjet!Prošel jsem vše dle rad,na nic jsem nepřišel,vše ok,ale vyjedu z garáže nechám minutu stát,než zavřu,sednu couvám z kopečka a klekl!Ale pozor pro změnu při otočení klíčkem nešlo čerpadlo,ani ťuk,a to nejzajimavější ručička teploty skočila na max.do červeného,tudiž zádrhel v elektrice,proto to cukání předevčír,prošel jsem pojistky,nad šaltr. i pod sedadlem spolujezdcevytáhl zandal,sedl a naskočil,nevím jestli blbý kontakt,nebo to prostě po chvíli seplo a čepovalo.Závěr kde může být něco elektro co ovlivňuje činost čerpadla,,pojistka je blbost,spíš nějaké relé,dávám to do souvislosti s teploměrem,nějaké přepětí,bude to asi jeden okruh,nějaké relátko?Pomůže diagnostika?Ukáže co se děje,čerpadlo přece ,kdyby kleklo,tak se ,už nerozběhne,Je ,už diagnostika tak na úroni jak u BMW,tam pomalu ukáže i sjeté gumy :lol: Jo a ještě jedna věc,když jsem kontroloval palivový filtr v podběhu,jestli tam nic neteče a je to dobře utesněné,měl jsem ven levou přední část hadičky na vrchu filtru,která dle popisu má být vzduch.Ale kapkala z ní nafta,nevím jaký je princip,neuvažoval jsem nad tím,ale není to chyba?Dik za rady

Napsal: 19 pro 2008 13:12
od mikihran
Tak se mi to ještě zkomplikovalo!Teď mám strach vyjet!Prošel jsem vše dle rad,na nic jsem nepřišel,vše ok,ale vyjedu z garáže nechám minutu stát,než zavřu,sednu couvám z kopečka a klekl!Ale pozor pro změnu při otočení klíčkem nešlo čerpadlo,ani ťuk,a to nejzajimavější ručička teploty skočila na max.do červeného,tudiž zádrhel v elektrice,proto to cukání předevčír,prošel jsem pojistky,nad šaltr. i pod sedadlem spolujezdcevytáhl zandal,sedl a naskočil,nevím jestli blbý kontakt,nebo to prostě po chvíli seplo a čepovalo.Závěr kde může být něco elektro co ovlivňuje činost čerpadla,,pojistka je blbost,spíš nějaké relé,dávám to do souvislosti s teploměrem,nějaké přepětí,bude to asi jeden okruh,nějaké relátko?Pomůže diagnostika?Ukáže co se děje,čerpadlo přece ,kdyby kleklo,tak se ,už nerozběhne,Je ,už diagnostika tak na úroni jak u BMW,tam pomalu ukáže i sjeté gumy :lol: Jo a ještě jedna věc,když jsem kontroloval palivový filtr v podběhu,jestli tam nic neteče a je to dobře utesněné,měl jsem ven levou přední část hadičky na vrchu filtru,která dle popisu má být vzduch.Ale kapkala z ní nafta,nevím jaký je princip,neuvažoval jsem nad tím,ale není to chyba?Dik za rady

Napsal: 23 pro 2008 13:34
od mikihran
Problém odstraněn!Po tom co jsem nastudoval a překontroloval celou elektroinstalaci zoxidovaná nožka relé.Celkem dost jednoduchá elektrika,až mne to překvapilo?Ale tři dny práce!Komplet přeložil dokumentaci z němčiny,vyjel a porozuměl plánům,pak upravil,dle stavu,protože má 2005 to má ,trochu jinší,zjednodušenější jak 1999 od které jsem měl dokumentaci.Kdyby někdo měl el.dokum.k 2005 dejte vědět,ať příště nemusím tak hledat :shock:

Napsal: 23 pro 2008 21:36
od MOPADŽI
No vidíš, jaký jsi šikula. Teď se budeme my, ptát tebe :wink: Když jsi to nastudoval.
Sice ti nepomohu s dokumentací k roku 05, ale já mám leden 2000, takže to co jsi přeložil z NJ, bych uvítal. Co ty na to ?
Přes Hranice na Moravě, poměrně často jezdím, můžem se někdy "scuknout" na kafe. Teď už ale budu muset sjed z dálnice...jste si oddechli, asi všichni ve městě, když to otevřeli.

Napsal: 23 pro 2008 22:42
od DanoDEF
mikihran píše:Problém odstraněn!Po tom co jsem nastudoval a překontroloval celou elektroinstalaci zoxidovaná nožka relé.
... no problem relatiek resp kontaktov nie je ojedinely mne takto blblo MAIN rele... este, ze rozumiem elektrike lebo inac netrpezlivy majitel uz by auto zhodil zo skaly... :mrgreen:

... zapojenie cerpadla je pomerne jednoduche, samozrejme ak ma clovek dokumentaciu