Stránka 2 z 2
Napsal: 17 led 2009 21:57
od Rover
1994... max prelom 94/95 z hlavy a od boku, nemam u sebe databazi
Napsal: 17 led 2009 22:11
od Petr M.
Volal jsem totiž na to auto jako na r. 96 z inzerátu, řekl mi pak, že je to poze model s novýma předníma lampama ale rok 95, dnes jsem se byl na auto dívat a připustil, že je to možná 94 nebo 95, prý si to nepamatuje. Byl to takovej expert - auto má prasklý čelní sklo, nemá k tomu žádné papíry - čistopis prý na úřadě k vyzvednutí ale hlavně mu mám prý dát zálohu, jinak koupí další. Láká mě na tom ale to, že vypadá na skutečných 175 tis. km bez tažného po itošce absolutně bez rzi. Cena 95,- tis. s doklady........
Napsal: 18 led 2009 07:24
od Land Jirka
Je to rok 1995.
Na ty kilometry asi zapomeň.

Napsal: 18 led 2009 08:21
od Frana
Z vlastni nedavne zkusenosti ti poradim, aby jsi si pripravil cca 50.000,- na uvedeni toho auta do takovyho stavu, aby ses s tim nebal odjet kus od baraku... Bohuzel je to tak, stasi auta jsou luxusni pokladnicky, akorat uz to z ni (za ni) nikdy nedostanes zpatky, ledaze by jsi s tim nejezdil, pockal az vymrou a pak mel luxusniho veterana...
Akdyz tak ctu o pristupu prodavajiciho, tak bych si to auto radsi koupil jinde.
A rozvody by mely byt tusim po 60.000km
Asi tak.
Napsal: 18 led 2009 11:35
od Land Jirka
Frana píše:Z vlastni nedavne zkusenosti ti poradim, aby jsi si pripravil cca 50.000,- na uvedeni toho auta do takovyho stavu, aby ses s tim nebal odjet kus od baraku... Bohuzel je to tak, stasi auta jsou luxusni pokladnicky, akorat uz to z ni (za ni) nikdy nedostanes zpatky, ledaze by jsi s tim nejezdil, pockal az vymrou a pak mel luxusniho veterana...
Akdyz tak ctu o pristupu prodavajiciho, tak bych si to auto radsi koupil jinde.
A rozvody by mely byt tusim po 60.000km
Asi tak.
Souhlas, akorát ty rozvody se mění po
120000 Km nebo jednou za
šest let.
Po 60000 km se mění jen u aut jezdících v tropech a na poušti.
Mluvím o motorech 300 Tdi.
Tak je to psáno v Workshop Manuálu.
Napsal: 18 led 2009 12:01
od Frana
proto jsem psal "tusim"
v mem disku je prede mnou patrne nemenil nikdy nikdo vzhledem k tomu jak vypadaly - auto melo cca 180.000km a podle vseho tam byly original kola i kladky.
ale je mi divny, ze Colonelovi sviteji jen ty spodni svetla v zadnim narazniku - u meho Diska sviteji i blikaji jak spodni v narazniku, tak i horni v zadnich sloupcich
Napsal: 18 led 2009 12:12
od Zanzibar
Souhlasím s názorem , že je dobré po koupi auta vždy vyměnit rozvody, všechny náplně a filtry . Teď se to práve děje na mojí devadesátce a u Krytena zjistili spoustu věcí , které Italští "mekánikos" jaksi zanedbali , jak říký Kryten : Italský mechanik asi víc tančil , než přemýšlel . Takže zapomenout na historii oprav a jet od nova . Máš jistotu , že to máš ve svých rukou . Což je někdy dobře

Horší je , že když už je auto u pana doktora , začneš si vymýšlet spoustu vylepšení a zlepšení ( kola , dutiny , krycí plechy ..... ) to pak trochu leze do peněz , ale ta radost potom se nedá vyčíslit

Napsal: 18 led 2009 12:20
od Frana
takova tresnicka u meho Diska bylo treba to, jak byly nasazeny gufera za loziskem v nabe kola - na obou stranach byly stejnym smerem - to znamena, ze na te strane, kde byly obracene byly tim stiracim limcem na bordel smerem k lozisku...

diky tomu do casti naboje trochu teklo
nejaky dalsi specialista lepil tekouci vodni pumpu bez sundani, pres vrch tesneni epoxidem, misto aby vymenil tesneni - pumpa tekla po jednom ze tri sroubu, ktere ji drzi na prsou motoru - ven to teklo o kus jinde na bloku, v miste, kde je tesneni hlavy, takze jsem cekal komplet hlavu, nebo aspon tesneni, nakonec to byla pumpa.
a takovych veci tam byla fura
Napsal: 18 led 2009 12:38
od low
Frana: asi dobrej kup

)))
Napsal: 18 led 2009 13:17
od Frana
No ted uz to snad bude vsechno OK. Na jare zprovoznim jeste tu klimu a budu spokojenej investor do ropnejch poli...