Stránka 2 z 2
Napsal: 10 dub 2009 08:56
od discover
Napsal: 10 dub 2009 21:11
od Steve
Tak pokračování na téma ABS:
Z AMT se ozvali, že to půjde opravit v TP, ať pošlu kopii TP. Ale nezdálo se mu, že motor je typ 12L, měl by být 21L.
Pár telefonů, hledání čísla motoru, že když už je to ve vyřizování....
Bylo mi jedno, co je v TP o motoru napsáno, když na to nepřišli na STK, navíc na Evidenčce číslo nekontrolovali, protože v TP zapsáno není. Šlo mi hlavně o to ABS.
No a výsledek?
Někdo to kdysi při prvním přihlášení napsal blbě, jak typ motoru, tak ABS, které tam není.
Toto dále úspěšně prošlo třemi STK.
Já s tím nemám nic společného, předchozí majitelé to zřejmě nepoznali nebo nějak zařídili, nevím....
No a já mám auto něco přes týden, jsem neúspěšný na Evidenčce, protože Evidenčka to zapsala jako "vozidlo z hlediska evidenční kontroly nevyhovuje"
Auto nejde zapsat na Registru vozidel. Pouze za mírný poplatek, pokud výhradní dovozce (AMT) potvrdí, že vozidlo nikdy ABS nemělo.
To zřejmě nakonec nebude problém. Za 2100,- + DPH
Jde o princip. Na úřadě to před lety posrali a já to zaplatím. Bych škrtil...
Napsal: 10 dub 2009 21:23
od Maxsel
harvy píše:U D 1 je vin vyražený před pravým předním kolem kousk vedle ůchytu brzdové trubky je to ražené tečkama,dost často vyrezne.

Doporučuji př každém mazání kardanů zbytek vazelíny máznout přes to číslo


Moc díky. Zmíněné místo jsem prošel, ale nic... Zrovna mám před evidenčkou a přepisem a řešil jsem to. Ptal jsem se v LR servisu a řekli mi, že u DI ví kde hledat, ale až pro roky výroby 94 a výš...
Zítra jdu znovu hledat.
Napsal: 10 dub 2009 22:11
od Steve
Prý to bylo u každého trošku jinde. Proto jsem i já dostával informace "u zadního kola" za předním" a "před předním". Takže všichni mohli mít pravdu. Ve všech případech se to týká pravé strany a vnější strany rámu.
U mojí D.I 1997 je to před předním kolem a taky jsem to nemohl najít, myslel jsem, že by to šlo i nahmátnout. Ale je to fakt jen vypáleno a chce to otřít hadříkem.
V mém případě bylo to místečko schované za hadicí....
No a další kapitolou bylo hledání čísla motoru.

Napsal: 11 dub 2009 06:56
od Land Jirka
Maxsel píše:

Moc díky. Zmíněné místo jsem prošel, ale nic... Zrovna mám před evidenčkou a přepisem a řešil jsem to. Ptal jsem se v LR servisu a řekli mi, že u DI ví kde hledat, ale až pro roky výroby 94 a výš...
Zítra jdu znovu hledat.
VIN na D1 je před předním pravým kolem.
Může být i vyrezlé,že po něm nebude ani památky.
To chce raznice a nabouchat ho tam, aby byl úředník uspokojen, nebo je druhá možnost, nechat si za peníze úředně vyrazit na STK jiné číslo.
Napsal: 12 dub 2009 10:26
od karel
Měl jsem to podobně u mé bývalé 200 TDi ale našel jsem aspoň pár čísel původního VINka, následoval kolotoč evidenčka, magistrát nechat narazit náhradní technologií původní VIN a znovu STK a magistrát, všude jsem samozřejmě platil. Jinak i u 200 jsem měl VINko (zbytek) před pravým předním kolem stejně jako u současné V8
Napsal: 13 dub 2009 18:05
od krestak
nevíte kde je u RRC

Napsal: 13 dub 2009 19:00
od Land Jirka
U RRC je taky na rámu před předním pravým kolem.
Vyjímka je klasik s měchama, ten má VIN na příčce před zadním pravým kolem.
Napsal: 13 dub 2009 21:58
od krestak
Land Jirka píše:U RRC je taky na rámu před předním pravým kolem.
Vyjímka je klasik s měchama, ten má VIN na příčce před zadním pravým kolem.
Nevíš náhodou velikost raznic

Re:
Napsal: 15 dub 2009 23:27
od Maxsel
Land Jirka píše:Maxsel píše:

Moc díky. Zmíněné místo jsem prošel, ale nic... Zrovna mám před evidenčkou a přepisem a řešil jsem to. Ptal jsem se v LR servisu a řekli mi, že u DI ví kde hledat, ale až pro roky výroby 94 a výš...
Zítra jdu znovu hledat.
VIN na D1 je před předním pravým kolem.
Může být i vyrezlé,že po něm nebude ani památky.
To chce raznice a nabouchat ho tam, aby byl úředník uspokojen, nebo je druhá možnost, nechat si za peníze úředně vyrazit na STK jiné číslo.
Našli moje rádcové? Ano našli! Pod nátěrem... Ještě jsou vidět.
Re:
Napsal: 18 dub 2009 12:36
od default
Steve píše:
Auto nejde zapsat na Registru vozidel. Pouze za mírný poplatek, pokud výhradní dovozce (AMT) potvrdí, že vozidlo nikdy ABS nemělo.
To zřejmě nakonec nebude problém. Za 2100,- + DPH
Jde o princip. Na úřadě to před lety posrali a já to zaplatím. Bych škrtil...
Ty jsi snad nečetl můj návod z předchozích příspěvků. Nech si to ode všech potvrdit písemně. Pak jim oznam že s tím budeš jezdit místo techničáku. Pokud to podělali ONI tak ať si to sakra opraví SAMI.
Co je ti vůbec do toho?
Normálně jim řekni že se s nimi budeš soudit o VEŠKERÉ náklady!
opakuji: STÁTNÍ SPRÁVA JE PRO TEBE. už nevím jak to víc zdůraznit. JESTLI POCHYBILI atd... atd... Jestli s tím máš další náklady tak si neztěžuj na ně ale na sebe. Když jim to žereš. Oni si ušetří práci jako každý běžný zaměstnanec.
Je zajímavé, že když někomu neco podělá nějaký soukromník (od kadeřnice po stavbu atomové elektrárny), tak je za svou chybu zodpovědný, a KAŽDÝ mu to dá sežrat. Před státním úředníkem se každý pokloní a udělá cokoliv aby mu vyhověl. Jak u blbejch
P.S. Tento návod funguje i na Živnostenském úřadě, při vydávání OP, prostě kdekoliv jsem to na ně vytáhnul.
Re: Re:
Napsal: 18 dub 2009 13:30
od Maxsel
default píše:Steve píše:
Auto nejde zapsat na Registru vozidel. Pouze za mírný poplatek, pokud výhradní dovozce (AMT) potvrdí, že vozidlo nikdy ABS nemělo.
To zřejmě nakonec nebude problém. Za 2100,- + DPH
Jde o princip. Na úřadě to před lety posrali a já to zaplatím. Bych škrtil...
Ty jsi snad nečetl můj návod z předchozích příspěvků. Nech si to ode všech potvrdit písemně. Pak jim oznam že s tím budeš jezdit místo techničáku. Pokud to podělali ONI tak ať si to sakra opraví SAMI.
Co je ti vůbec do toho?
Normálně jim řekni že se s nimi budeš soudit o VEŠKERÉ náklady!
opakuji: STÁTNÍ SPRÁVA JE PRO TEBE. už nevím jak to víc zdůraznit. JESTLI POCHYBILI atd... atd... Jestli s tím máš další náklady tak si neztěžuj na ně ale na sebe. Když jim to žereš. Oni si ušetří práci jako každý běžný zaměstnanec.
Je zajímavé, že když někomu neco podělá nějaký soukromník (od kadeřnice po stavbu atomové elektrárny), tak je za svou chybu zodpovědný, a KAŽDÝ mu to dá sežrat. Před státním úředníkem se každý pokloní a udělá cokoliv aby mu vyhověl. Jak u blbejch
P.S. Tento návod funguje i na Živnostenském úřadě, při vydávání OP, prostě kdekoliv jsem to na ně vytáhnul.
Máš mé sympatie, i za předchozí příspěvek s rámem a budkou. To je správný postoj...
Re: VIN
Napsal: 19 kvě 2010 20:34
od Michal M.
V pondělí jsem byl na STK a nepodařilo se nám najít VIN na rámu. Hledali jsem za pravým předním kolem. Nemáte někdo obrázek kde mám přesně hledat u Defendera 200 TDI?
Re:
Napsal: 19 kvě 2010 20:41
od pidibi
...
Re: VIN
Napsal: 19 kvě 2010 23:24
od Sláma Karel
Michal M. píše:V pondělí jsem byl na STK a nepodařilo se nám najít VIN na rámu. Hledali jsem za pravým předním kolem. Nemáte někdo obrázek kde mám přesně hledat u Defendera 200 TDI?
Hledej na tom pravém nosu co je přivařený zespoda na rám vpravo vepředu a vede jako až pod přední nárazník. Dává se do něj zepředu origo hever. Jinde to být nemůže.
K

Re: VIN
Napsal: 21 kvě 2010 19:03
od Michal M.
Karle, mockrát děkuji, VIN je na světě. Musel jsem odstranit několik nátěrů, i číslo sedí, můžu se po neděli opět vrhnout na STK. Kvůli chybějícímu - nenalezenému VIN mně ji prodloužili pouze na dní.

Re: VIN
Napsal: 02 lis 2010 10:15
od FOX
Kde najdu vin na rámu na DII?
Re: VIN
Napsal: 02 lis 2010 10:22
od KRANG
FOX píše:Kde najdu vin na rámu na DII?
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... p?f=6&t=23" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: VIN
Napsal: 02 lis 2010 10:44
od pidibi
...