Stránka 2 z 2

Napsal: 02 úno 2009 23:41
od cyril
Jasně...píšete to všichni podobně. Jde o převahu povrchu po kterým se pohybujeme. Na silniční provoz mám výhradně zimáky. Kvůli minimalizaci pravděpodobnosti naprostého pocitu bezmoci třeba na dálnici D1 při 150km/h kdy to začne před bouračkou najednou všechno bzdit (zažívám několikrát za rok...vždy v levém pruhu :Ale fuuj: ) Na rekreační offík a občasnou silnici stačí M+S nebo AT, no a na blbnutí do terénu MT a pro přesuny ve sněhu řetězy. Myslím, že to je hlavně o osobní odpovědnosti. Pokud si díky úspoře pár tisíc korun nabijeme držku sami, je to naše blbost. Ale pokud někoho zmrzačíme nebo zabijeme, je to moc špatný. A každý víme, že v autě který má 2 tuny je riziko že zraníme ty okolo sebe dříve než sebe vždycky větší. Proto přezouvám, i když jsem línej a je to opruz. Za pocit, že jsem udělal maximum proto, abych třeba nerozmajznul děti na procházce někde na přechodu u mateřský školky, když mi tam vjede opilec na kole...mi to stojí. Myslím u toho i na ty svoje.....

Kua sem se nějak rozkecal... :oops: Se tady vlastně píše co se dá s jakými gumami vyjet...sorry :oops:

Re: zima

Napsal: 03 úno 2009 19:07
od MOPADŽI
Neklan píše:Oprášil jsem starou dovednost brždění levou nohou při současném mírném přidávání plynu a funguje to bezvadně, pak totiž ten pohon 4x4 i při brždění má nějaký přínos.
Také to používám, zvyk je zvyk.
Když se to naučíš pořádně a dá se do toho cit, je prokázáno, že brzdná dráha na mokru, je kratší, než u auta s ABS a to je na pováženou !
V okruhových a rallye kurzech, se tato metoda učí...

Cyril: Napsal jsi to správně. Není to jen o kecání. Stejně jako v bahně, i na silnici, platí to "o těch gumách". Ono někoho "zvalchovat" a pak si to vyčítat...................