Stránka 2 z 18

Napsal: 10 úno 2009 22:22
od eliott

Napsal: 11 úno 2009 09:04
od 1960SeriesII
Když ty máš ty auta tak krátce, že je těžké držet krok :) Co odtahovka, prodala se už? Naveď potenciální kupce na fórum, ať víme, kde co jezdí a kdo co má :wink:

Napsal: 11 úno 2009 10:53
od Gobey
eliott píše:Ty neznáš mojí sanitku?
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=1621
a ta druhá je tedy která? Mám v tom hokej :)

Napsal: 11 úno 2009 14:31
od eliott

voják

Napsal: 11 úno 2009 20:21
od Violka
Mám vojenskou obyčejnou 109 2.3l benzin rok 1980,12v.

Re: voják

Napsal: 11 úno 2009 20:56
od JohnSullivan
Violka píše:Mám vojenskou obyčejnou 109 2.3l benzin rok 1980,12v.
Asi se v tom zatím moc nevyznám, ale voják s 12V? Já myslel, že armádní jsou jen 24V.

Napsal: 11 úno 2009 21:12
od Allik
jasne, ze jsou i 12V a neni jich malo, 24V jsou verze FFR = Fitted For Radio, tedy s pripravou pro pripojeni radiostanice, ktere potrebuji pro vysoke vysilaci vykony poradnou voltaz, krom dalsich krabicek, pro stabilizaci proudu, nebo odruseni, kvuli cistote vysilani...

Napsal: 11 úno 2009 21:23
od Allik
jo a jeste doplneni, valna vetsina FFR verzi je mezi Lightweightama, 109 a 101, protoze tyto modely byly ve vojenskem provedeni urceny zejmena jako pruzkumne, dalkove, stabni, signalni a primo radiovozy

nepamatuju si, ze bych nekdy narazil na SIII 88 se 24V, takze budou asi pomerne vzacne

Napsal: 11 úno 2009 21:38
od Land Jirka
24 V je standart NATO, všechny vojenský vozy armád NATO mají mít 24 V
To už někdy od 50tejch let :idea:

Napsal: 11 úno 2009 21:44
od eliott
1960SeriesII píše:Když ty máš ty auta tak krátce, že je těžké držet krok :) Co odtahovka, prodala se už? Naveď potenciální kupce na fórum, ať víme, kde co jezdí a kdo co má :wink:
No tak hrozný to snad se mnou není, Dvojkovou sanitku nedám, Trojkovou bych si taky nejraději nechal. Odtahovku mám, nikdo se neozval, holt je krize :wink:

voják

Napsal: 11 úno 2009 21:50
od Violka
Mám tam tento štítek,který jsem na civilních verzích neměl,auto má na sobě cca 4-5 vrstev vojenské barvy a dokonce je jedna vrstva i ta maskáčová.No a bylo kupované na Ebay jako ex. vojenské.

Napsal: 11 úno 2009 21:51
od JohnSullivan
Díky za vysvětlení

Napsal: 11 úno 2009 22:57
od Allik
Land Jirka píše:24 V je standart NATO, všechny vojenský vozy armád NATO mají mít 24 V
To už někdy od 50tejch let :idea:
standard nato to urcite pro vsechny auta neni, staci se mrknout k nemcum na iltise nebo munga, hromada holandskejch LW rovnez nebyla FFR, poznaj se podle toho, ze FFR ma na kapote S v krouzku, videl sem i 2A LW, ktery byly vsechny 12V, rovnez pomer vyrobenejch 101FC 12/24 je asi 3/1 a u ostatnich pomery z hlavy nevim, ale Violkova S3 neni rozhodne zadnej nestandard

Napsal: 12 úno 2009 07:15
od Land Jirka
Jsem to blbě napsal :oops:
Všechny radiovozy (FFR) a velitelské vozidla NATO mají od 50 let 24 V.
Zdroj této informace mám z knížky o technice NATO. Až budu mít čas, tak to najdu a ofotím.

Napsal: 12 úno 2009 10:13
od Allik
tak to potom jo, s tim plny souhlas :!:

Napsal: 12 úno 2009 23:18
od kryten
Allik píše:jo a jeste doplneni, valna vetsina FFR verzi je mezi Lightweightama, 109 a 101, protoze tyto modely byly ve vojenskem provedeni urceny zejmena jako pruzkumne, dalkove, stabni, signalni a primo radiovozy

nepamatuju si, ze bych nekdy narazil na SIII 88 se 24V, takze budou asi pomerne vzacne
Vykulenec je LR 88 SIIA a je taky FFR,24V
On je dost exot,má vlastně rám jako LW
k.

Re: voják

Napsal: 13 úno 2009 08:58
od 1960SeriesII
Violka píše:Mám vojenskou obyčejnou 109 2.3l benzin rok 1980,12v.
A prijedes na sraz do Kutne Hory? :wink:

109

Napsal: 13 úno 2009 09:39
od Violka
Na nějaký sraz bych zajel,ale v poslední době raději nic neslibuji,protože mám moc práce doma.Opravuji větší RD,starám se o starší rodiče,děti,manželka,auta,zahrada.....
Ale s tou vojenskou 109 jezdím pravidelně. Každý víkend do starého sadu pro dřevo.Funguje parádně bez závad již rok,měnil jsem jen náplně a filtry.

Napsal: 13 úno 2009 11:55
od Allik
kryten píše:
Allik píše:jo a jeste doplneni, valna vetsina FFR verzi je mezi Lightweightama, 109 a 101, protoze tyto modely byly ve vojenskem provedeni urceny zejmena jako pruzkumne, dalkove, stabni, signalni a primo radiovozy

nepamatuju si, ze bych nekdy narazil na SIII 88 se 24V, takze budou asi pomerne vzacne
Vykulenec je LR 88 SIIA a je taky FFR,24V
On je dost exot,má vlastně rám jako LW
k.
diky za info, zase sem si rozsiril obzory a potvrzuje to teorii o vyjimecnosti kratkych FFR, jaktoze ma ram z LW?

Napsal: 13 úno 2009 23:00
od kryten
Je to vojenská verze SIIA původně pro Bundesgrenzeschutz,po původu budu teprve pátrat,chci si nechat poslat certifikát z GB.
Možná bude nějaké překvapení...
k.