Stránka 2 z 8
Napsal: 29 bře 2009 17:33
od -buri-
Pokud chces jezdit v terenu a moc se tim nemazlit, tak pocitej s tim ze opravy budou neco stat.
Me ted zece kostka ACE, takze premyslim ze ten zas...j system hodim celej do haj..u. Jinak s DII jsem nadmiru spokojen

Napsal: 29 bře 2009 18:01
od Jan Procházka
Já v terénu jezdit nechtěl, ale je tak těžké odolat...

Bylo by asi dost složité vymontovat ACE se vším co k němu patří ne? Nevím, ale je fajn když taková věc funguje. Jinak moje spokojenost s DII opravdu roste jsem z auta nadšený, není sice žádný mladík, ale je v plné výbavě vše funkční a dokonce do něj ani neteče

teda zatím(zkouška wapkou a myčkou)
Napsal: 30 bře 2009 10:36
od PavelU
Je možné, že je ten problém spojený s vlhkostí. Také se mi občas rozsvítí po tom co auto umyju zespodu wapkou. Za den dva zhasne kontrolka sama.

Napsal: 30 bře 2009 19:21
od Ivo
Hele já už měl podobnej problém, byl zasvivěnej filtr, malej tlak systému to ukazovalo na diagnostice.
Filtr zde
http://www.landroverforum.cz/eshop/?p=p ... stic-oleje
Rozsvítila se kontrolka, po určité jízdě zhasla, to znamenalo, že je ACE odpojeno. Odvzdušňuje a kalibruje se to přes diagnostiku, trvá to asi 20 minut, hezky si to auto na místě pohopsává.
Ivo
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 27 pro 2009 13:27
od tomas.nr
Chcem sa spytat kde najdem ten ACE filter na D II? Bol som v LR servise (AUTORIZOVANOM) a technik (aspon sa tak tvaril) mi nevedel povedat ani objednat - a tak isto filter do automat prevodovky... - ze to este nerobili!
Auto mam 2 tyzdne - idem menit vsetky naplne!
Dakujem za rady!
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 27 pro 2009 13:35
od PavelU
Filtr je v kostce ACE zespodu a ta kostka je na rámu na straně spolujezdce. Jestli ty filtry nikde neseženeš, tak je mám skladem oba dva, ACE i do automatu...

Re: PROBLEM ACE
Napsal: 27 pro 2009 14:48
od libovka
Jsem tu nový a tak se blbě zeptám.Co je to ACE?

Děkuji
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 27 pro 2009 20:14
od PavelU
ACE - Active Cornering Enhancement, systém vyrovnávání bočního náklonu karoserie...

Re: PROBLEM ACE
Napsal: 27 pro 2009 20:47
od MadTom
A ještě doplním - funguje to tak, že to pomocí hydrauliky tahá za nápravy prostřednictvím zkrutných stabilizátorů - teda aspoň u Disco2. Má to k tomu extra hydraulické čerpadlo.
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:01
od Bert
Zdravím, pánové. Rád bych poprosil o radu. Vcera jsem si privezl z Nemecka LR Disco II Td5. Je to rozmazlenec se 75.000 km, romantickou servisní knížkou a bez škrábanců. Jediná jeho vada je, že při rychlosti přes 100km/h začne hučet a vibrovat. Protože mu téměř chybí kapalina v nádobce ACE (je tam hluboko pod minimum), tak se domnívám, že to souvisí. Žádná kontrolka mi nesvítí a taky nevím, jestli čerpadlo jdoucí naprázdno umí u Diska udělat takový hřmot.
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:14
od PavelU
Co začne vibrovat...

...volant, auto

Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:17
od Bert
Celé auto.
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:21
od Bert
Když sundám nohu z plynu, ale nevyřadím, tak to přestane. Když naopak vytočím motor na 4000 otáček na volnoběh, tak se taky nic neděje. Prostě: pod plynem na pětku mi to asi tak ve 105ti km/h začne hučet a vibrovat.
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:35
od PavelU
Bert píše:Celé auto.
Takže volant ti nekmitá...

Chtělo by to auto vidět, tak po netu to budou jenom spekulace, navíc když ho máš jenom pár dní. Odkud jsi

Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:44
od Bert
Jsem z Vysokého Mýta. Volant nekmitá, kola jsou dotažená, protektory nové. Ten zvuk jde z motoru nebo podvozku vepředu.
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:44
od jezbera ivan
Ze by kardan?
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:50
od Bert
Je to jako by šly nějaké převody nasucho. Ale nechápu, proč jenom od stovky výš a pod plynem. Proto jsem si to spojil s tím ACE. Jinak auto jede a táhne úplně normálně. Tedy do těch 100 km. Víc jsem celou cestu nejel (ze Stuttgartu

), protože jsem se bál o čerpadlo. Kardan by asi hučel trvale i při nižších rychlostech.
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:54
od PavelU
Kardan mě taky napadl, ale ten by byl cítit na volantu, teda aspoň přední. Hučet ti to začíná zároveň s těma vibracema

Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 16:58
od Bert
Jo, hučení a vibrace jdou spolu. Ty vibrace mají vysoký kmitočet a jsou slabé.
Ještě jsem zapomněl dodat, že redukční převodovka byla na H, čili tak jak má být pro jízdu na dálnici.
Re: PROBLEM ACE
Napsal: 31 pro 2009 17:39
od MadTom
A nemohou to dělat ty kola? Zvlášť pokud jsou to protektory. Já tam teď mám zimní a ve 110km/h se začnou lehce projevovat.