Stránka 2 z 3

Napsal: 03 kvě 2007 18:13
od Admin
Jak zde již Miloš II napsal, vyzkoušel bych ten uzávěr expanzky. Nic víc co tu bylo psáno mě nenapadlo. Snad jen vodní čerpadlo, ale ty jsou bezproblémové, tak samo i termostaty. :?

Napsal: 03 kvě 2007 19:30
od Potapěč
Ok. Díky. :wink:

Problém

Napsal: 04 kvě 2007 07:56
od Miloš II
Hele ještě mě napadlo jestli nejsou při chodu motoru hadice tvrdý jak beton pokud jo mohlo by to svědčit o tom,že asi podfukuje někde těsnění pod hlavou do chlazení a uzávěr na expa. pouší chlad. kapalinu Miloš II

Napsal: 04 kvě 2007 09:18
od Potapěč
Hadice sou měký. Na uzávěru expanzky byl ókroužek posunutej vo jednu drážku vejš, tak snad se nám to podařilo dokonale vodvzdušnit. Zatim je klit a dneska to pudem pořádně projet.

Re: Problém

Napsal: 05 kvě 2007 09:34
od default
Miloš II píše:Hele ještě mě napadlo jestli nejsou při chodu motoru hadice tvrdý jak beton pokud jo mohlo by to svědčit o tom,že asi podfukuje někde těsnění pod hlavou do chlazení a uzávěr na expa. pouší chlad. kapalinu Miloš II
To se pozna jednoduse tak, ze otevres uzaver expanze a nastartujes - pokud vychazi vyrazne smrdici bubliny (jako z vyfuku) tak je to jasne...

Napsal: 05 kvě 2007 22:56
od Potapěč
Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.

Napsal: 06 kvě 2007 09:50
od eliott
Podle zkušeností se přikláním k víčku expanzky, vyměnit z jiného auta, které je v pohodě, nebo nové, ale to snad tobě nemusím radit. Jediná další varianta je, že někde netěsní chladící systém, hadice by zase měkké být neměly, znamená že nedrží tlak :idea: .
PS, co si myslíš o turbu na Perkins?

Napsal: 06 kvě 2007 11:04
od Admin
eliott píše:Podle zkušeností se přikláním k víčku expanzky, vyměnit z jiného auta, které je v pohodě, nebo nové, ale to snad tobě nemusím radit. Jediná další varianta je, že někde netěsní chladící systém, hadice by zase měkké být neměly, znamená že nedrží tlak :idea: .
PS, co si myslíš o turbu na Perkins?
Jenže pokud je netěsný systém, tak potom by chyběla kapalina. A ta jak píše nechybí :?

Napsal: 06 kvě 2007 11:18
od eliott
Protpže najel málo, na předchozí stranš píše, že dolívali...

Napsal: 06 kvě 2007 11:23
od Jan Kucera
Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
....ja mel milimetrovou prasklinku na radiatoru topeni a tamtudy se tam dostaval vzduch a vzdycky po odvzdusneni klid,ale pak to zase zacalo a odhalil sem to az byl podezrelej zapach fridexu/teda antifreezu/ v kabine.

Problém

Napsal: 06 kvě 2007 11:48
od Miloš II
Jan Kucera píše:
Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
....ja mel milimetrovou prasklinku na radiatoru topeni a tamtudy se tam dostaval vzduch a vzdycky po odvzdusneni klid,ale pak to zase zacalo a odhalil sem to az byl podezrelej zapach fridexu/teda antifreezu/ v kabine.
Tak tím to asi nebude :idea: Normálně se dá jet se přiměřeně zavzdušněnou Diskárnou akorát to netopí :idea: To že se přehřívá a otáčky nejdou přes 2500/min nebude tím,že někde uniká fridex. Nevím jak to je pořešený řídící jednotkou, ale asi při přehřátí motoru nepustí ŘJ otáčky motoru přes 2500/min takže termostatickej ventil, nebo čidlo teploty. Miloš II

Napsal: 06 kvě 2007 12:00
od eliott
Pokud system nedrží tlak, lehce se přehřeje. Pak může zasáhnout fantastická :Ale fuuj: elektronika a omezit výkon Takže, Potápko, když je auto studené, resp lehce ohřáté, je výkon normální?

Problém

Napsal: 06 kvě 2007 12:27
od Miloš II
Potapěč píše:Pánové všechny tyto finty znám a vyzkoušeli jsme je, nicméně fčera opět teplota na třičtvrtě ukazatele, otáčky nešly nad 2500/min. Opět při svižné jízdě nic a po zvolnění (cca po 4km). :roll: Hadice měkké, bubliny nevidno a ani jsem nemuseli dolívat vodu.
1. Teplota na 3/4
2. Otáčky nejdou přes 2500
3. Hadice měkké, bubliny nejsou a nedolívá se

Motor se přehřívá ŘJ nepustí motor do vyšších otáček, tak problém je v chlazení, Pokud jede čerpadlo tak je asi špatnej termostatickej regulátor teploty je zavřenej nebo jen částečne otevřenej a nereaguje na zvýšenou teplotu v systému (neotevře se) tudíš se motor přehřeje atd. MIloš II

Napsal: 06 kvě 2007 12:32
od eliott
A proč jsou hadice měkké :idea: :?: Resp. Potapěči, když otevřeš na horkém motoru expanzku, je v systému tlak, nebo ne?

Napsal: 06 kvě 2007 13:07
od Potapěč
Blbě jsem se vyjádřil, hadice nejsou uplně měkké, ale normálně natlakované, topení funguje normálně, bubliny ve vodě nejsou, nedělá to pravidelně, ale jen něgdy. Auto nejede špatně, ale oproti předchozí Td5 se mě zdá krapet línější.
Nejezdím s ním já, je kamošovo, proto se mě tak blbě diagnostikuje.
Nicméně to fše má jedno pozitivum, utvrzuje mne to v mém zalíbení ve starších modelech. :idea: :lol:
Za termostat v hadicích bych toho myslitele co má tohle řešení na svědomí rád odměnil. :evil: :evil: :evil:

2 Eliot > S turbem bude ten Perkins bezkonkurenční. :wink:

Napsal: 06 kvě 2007 13:24
od eliott
S tím geniálním konstruktérem bych ti rád pomohl :lol:

Napsal: 06 kvě 2007 20:57
od Drápalík
Ví, že nemužu srovnávat Td5 s mou bývalou 300Tdi, ale mněl jsem stejnej problém. Jednou se mi přehřívala, 3x né.Do kopce s vlekem 3,5 t nic a s toho po rovině vařím. Hadice normál, žádný bubliny. Jsem automechanik, takže jsem na všechny rady, že je to těsnění pod hlavou reagoval "JÁ JSEM NEJCHYTŘEJŠÍ". A ono to "TO" těsnění nakonec bylo....

Napsal: 11 čer 2007 23:03
od Potapěč
Problém vyřešen - vadná visco spojka na vrtuli chlazení. :idea:

Napsal: 14 srp 2007 20:36
od Potapěč
Po nepatrném kolísání teploty v extrémních červencových vedrech nám to nedalo a při výplachu chladiče jsme zjistili další důvod předchozího přehřívání. V prostoru mezi chladičem klimatizace, intercoolerem a chladičem vody si zbudovali hnízdo nějací snaživí ptáci po odstranění jejich domova i s jejich mumifikovanými těly se ukazatel teploty ustálil, f pozici gde má být, ať se děje, co se děje. :idea: :lol:

Napsal: 14 srp 2007 22:22
od Sam
Ptáci :roll: Což takhle spíše myšky :wink: