
JO NEBOJ JÁ VŠECHNO NEUMÍM, NECHÁM SI PORADIT A CO SE TÝKÁ ÚDRŽBY, TAK TAM TO NENÍ O VÝKONU, ALE O ZACHÁZENÍ SE STROJEM A KVALITĚ ZPRACOVÁNÍ A POKUD NAMÁHÁŠ PODDIMENZOVANOU JEDNOTKU TAK TO MUSÍ ZÁKONITĚ ODSKÁKAT.

Nechci a nebudu dělat žádné monstrum , ale stavět něco co sotva poleze taky nechci.
PŘÍKLAD :
PROSTĚ BERU TO TAK KDYŽ JEDU S FREE PO DÁLNICI A KDYŽ JE NALOŽENÉ 300KG TAK V TAHÁCÍCH MUSÍ NA 4 ABY UDRŽELO 110 .

PROČ ??? protože nemá výkon a přitom stejný motor má v BMW o 25% výkon i točák vyšší ????
Nemá to vliv na nic z pohoné soustavy , jen to otravuje život .
A když to tedy upravím tak aby se vše ,,porovnalo" a přesto budu jezdit pořád stejně tak co se děje , mimo toho že pojedu stále za 5 , bude nišší spotřeba, míň exhalací ...
No a to stejné chci udělat s 6x6 tedy nebudu tam rvát 250 kW a budu počítat s tím že pokud stoupne výkon na motoru , musím posílit i kardany , dát učinější brzdy ..atd.atd.... ale stejne nebudu překračovat doporučenou rychlost , nebudu v terénu jezdit s 2 tunama trial ,ale radši si zajedu a v klidu projedu, protože chci dojet v klidu a spolehlivě , ale taky bez trápení

ale trochu v pohodlí - roys roys z toho opravdu nechci

.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.