Stránka 2 z 5
Re: Defender 6x6
Napsal: 24 úno 2010 21:37
od RudaK
Nevím jak to myslíš,ale podle mě to jednoúčelovka bude vždycky.

Jedině mě napadá nosič kontejnerů......

Re: Defender 6x6
Napsal: 24 úno 2010 22:08
od tagr

To né

normální pracovní , ale i obytné auto, bude jen záležet co tam nandám a co vyndám

taková 1/2 denní změna určení a nepoznáš ho

Jsem rád že už se dělají sendviče pur -hliník všech barev i tloušťky

a kování už je ted volněna trhu taky spousta
Takže se dá docela dobře udělat systém a stavebnice s vícero použití

Re: Defender 6x6
Napsal: 25 úno 2010 07:10
od DEFIKPV
tagr píše:
To né

normální pracovní , ale i obytné auto, bude jen záležet co tam nandám a co vyndám

taková 1/2 denní změna určení a nepoznáš ho

Jsem rád že už se dělají sendviče pur -hliník všech barev i tloušťky

a kování už je ted volněna trhu taky spousta
Takže se dá docela dobře udělat systém a stavebnice s vícero použití

tak to držím pěsti...aby bylo štěstí
to je krásnej sen.... sice já bych asi obytňákovou nádstavbu dělal jako poslední věc... ale i tak je to pěkná představa tak HODNĚ ŠTĚSTÍ

Re: Defender 6x6
Napsal: 25 úno 2010 07:19
od tagr
Re: Defender 6x6
Napsal: 25 úno 2010 07:49
od DEFIKPV
toš to jo .. to by se mi taky tak líbylo ... ale nevím jak by to byo na dlouhý cesty, tou příčkou mezi kabinou a korbou ubere místo na vybavení...atd..

ikdyž je fakt že jak to bude tak dlouhý tak se vytvoří na střeše místa a místa...

Re: Defender 6x6
Napsal: 25 úno 2010 10:00
od tagr
Přesně tak a jak bych dělal kabinu tak by byla trochu jinak řešená, pár nápadů se líhne, ale na vzhled to nebude mít vliv, jen tam budou vychytávky

, jak má třeba frii vzadu stahovací okénko tak něco odbného ab se člověk dostal z korbičky do kufru a obráceně

např ???

Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 17:10
od RudaK

ono kolikrát moc,znamená málo ... ( myslím,že moc kombinuješ a snažíš se vymyslet vymyšlené

)
Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 17:15
od tagr

Ne neboj ,

to že jsou defíci motoricky poddimenzovaní se přeci dávno řeší, jen nevím proč firma co staví silná auta s tím už dávno něco neudělala, jedině že by měli tendenci se jich zbavit

a to by mně fakt mrzelo

.
Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 18:08
od Jenda
...ja se nestacim divit, kam na to vsechno chodis

To je neskutecnych planu a teorii napric ruznymi tematy na tomto foru ze uz se v tom neorientuju.
K tem vykonum u Defiku snad jen tolik,ty autaky byli a jsou konstruovany na minimum nakladu na udrzbu a provoz ve stizenych podminkach.Abys ziskal neco takoveho a jeste to zkomplikoval velikou pruchodnosti,nemuzes do autaku nacpat 180koni a cekat ze to vsechno vydrzi.
Cokoliv na aute predimenzujes(vykon ,vaha) se ti nasledne vrati v podobe nizke zivotnosti(motor,prevodovky,kardany,napravy).
To co tu neustale resis,je uz davno vyresene,mas li penize,investuj je u nejake renomovane splolecnosti ktera ti to postavi.Tohle uz neni domaci kutilstvi,nehlede na zakony o provozu.
Chapu ze ses necim nadchl ale skus nejdriv napocitat do deseti a pak neco napis.Nebo radeji do dvaceti
Honza
Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 19:05
od DEFIKPV
Jenda píše:...ja se nestacim divit, kam na t....
K tem vykonum u Defiku snad jen tolik,ty autak.....
Cokoliv na aute predimenzujes....
Chapu ze ses necim nadchl ale skus nejdriv napocitat do deseti a pak neco napis.Nebo radeji do dvaceti
Honza

joo jooo máš pravdu

ale když ty peníze jsou... hmm hmm
a když nejsou tak jsou sny

a pak postupné stavění snu

Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 19:08
od tagr

JO NEBOJ JÁ VŠECHNO NEUMÍM, NECHÁM SI PORADIT A CO SE TÝKÁ ÚDRŽBY, TAK TAM TO NENÍ O VÝKONU, ALE O ZACHÁZENÍ SE STROJEM A KVALITĚ ZPRACOVÁNÍ A POKUD NAMÁHÁŠ PODDIMENZOVANOU JEDNOTKU TAK TO MUSÍ ZÁKONITĚ ODSKÁKAT.

Nechci a nebudu dělat žádné monstrum , ale stavět něco co sotva poleze taky nechci.
PŘÍKLAD :
PROSTĚ BERU TO TAK KDYŽ JEDU S FREE PO DÁLNICI A KDYŽ JE NALOŽENÉ 300KG TAK V TAHÁCÍCH MUSÍ NA 4 ABY UDRŽELO 110 .

PROČ ??? protože nemá výkon a přitom stejný motor má v BMW o 25% výkon i točák vyšší ????
Nemá to vliv na nic z pohoné soustavy , jen to otravuje život .
A když to tedy upravím tak aby se vše ,,porovnalo" a přesto budu jezdit pořád stejně tak co se děje , mimo toho že pojedu stále za 5 , bude nišší spotřeba, míň exhalací ...
No a to stejné chci udělat s 6x6 tedy nebudu tam rvát 250 kW a budu počítat s tím že pokud stoupne výkon na motoru , musím posílit i kardany , dát učinější brzdy ..atd.atd.... ale stejne nebudu překračovat doporučenou rychlost , nebudu v terénu jezdit s 2 tunama trial ,ale radši si zajedu a v klidu projedu, protože chci dojet v klidu a spolehlivě , ale taky bez trápení

ale trochu v pohodlí - roys roys z toho opravdu nechci

.
Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 19:19
od DEFIKPV
tagr píše:

JO NEBOJ JÁ VŠECHNO NEUMÍM, NECHÁM SI PORADIT A CO SE TÝKÁ ÚDRŽBY, TAK TAM TO NENÍ O VÝKONU, ALE O ZACHÁZENÍ SE STROJEM A KVALITĚ ZPRACOVÁNÍ A POKUD NAMÁHÁŠ PODDIMENZOVANOU JEDNOTKU TAK TO MUSÍ ZÁKONITĚ ODSKÁKAT..................................
.
.
.
.
No a to stejné chci udělat s 6x6 tedy nebudu tam rvát 250 kW a budu počítat s tím že pokud stoupne výkon na motoru , musím posílit i kardany , dát učinější brzdy ..atd.atd.... ale stejne nebudu překračovat doporučenou rychlost , nebudu v terénu jezdit s 2 tunama trial ,ale radši si zajedu a v klidu projedu, protože chci dojet v klidu a spolehlivě , ale taky bez trápení

ale trochu v pohodlí - roys roys z toho opravdu nechci

.

tak tak.. já mám defíka jako pracovní a též jezdím opatrně a nedělám z toho dakar... když projíždím terénem

Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 19:46
od tagr

Přesně tak chci z toho pracovní auto , co projede

a že uveze víc a snad i trochu dál než normální def tak co je na tom špatného???

ne ???
Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 23:11
od eliott
To že to někde přihlásíš, neznamená, že to tam bude mít homologaci

. Osobně si myslím, že
http://cgi.ebay.co.uk/1990-Sandringham- ... 3a5557b1cf je dobrá volba, za ty peníze je to dobrý, ušetří se mraky času.
Re: Defender 6x6
Napsal: 26 úno 2010 23:16
od eliott
Jenda píše:...mas li penize,investuj je u nejake renomovane splolecnosti ktera ti to postavi.Tohle uz neni domaci kutilstvi,nehlede na zakony o provozu.
Chapu ze ses necim nadchl ale skus nejdriv napocitat do deseti a pak neco napis.Nebo radeji do dvaceti
Honza
Nesouhlasím, vždy je co vylepšovat a havně si postavíš auto tak, jak ho chceš. Kdo to neumí, ten si koupí auto od renomované firmy...
Re: Defender 6x6
Napsal: 27 úno 2010 06:40
od tagr
Re: Defender 6x6
Napsal: 27 úno 2010 07:47
od RudaK
eliott píše:Jenda píše:...mas li penize,investuj je u nejake renomovane splolecnosti ktera ti to postavi.Tohle uz neni domaci kutilstvi,nehlede na zakony o provozu.
Chapu ze ses necim nadchl ale skus nejdriv napocitat do deseti a pak neco napis.Nebo radeji do dvaceti
Honza
Nesouhlasím, vždy je co vylepšovat a havně si postavíš auto tak, jak ho chceš. Kdo to neumí, ten si koupí auto od renomované firmy...
Neumím stavět a stejně si auto od renomované firmy nekoupím

leda že bys mě ho zacáloval ....
p.s. Můj názor je ten,že když se budeš vyhýbat krosu,tak ten Defendr v základu ( jak říkáte ) vydrží stejně,jak ten váš tuňák ....

a nezesílený
V tomhle sem zajedno s Jendem a to Defendra nemám

stačí jen respirátor na prach a ručník na utírání potu .
Re: Defender 6x6
Napsal: 27 úno 2010 08:04
od Jenda
...dobre ,nebyl jsem pochopen

Vzdavam to,me slo mozna spis o premiru prispevku o tom samem o porad dokalo napric ruznymi tematy.Jinak taky grafomanstvi o nicem.
Eliotte samozrejme at si kazdej dela co chce ale od tebe bych cekal ze budes vedet jak je tezky delat zasahy tohoto typu(ram,napravy,agregat,nastavba) a pak je procpat vyzkumakem.
O tom kazdopadne muze vypravet kazdy kdo o to kdy usiloval(maolvyroba osob.vozidel) a je to dobre.
Ja to tagrovi preju ale prijde mi to zlehka mimo ,obvzlast v dobe kdy neni mozne udelat na aute temer zadnou legal. upravu ofiko a jeste se pritvrzuje.
Tim uz se k tomuto radeji nebudu vyjadrovat,nebo se to zvrhne.Takze hodne stesti s 6x6 a pocitej alespon do 20ti nez neco napises,at toho tu neni vsude plno
Honza
Re: Defender 6x6
Napsal: 27 úno 2010 08:10
od tagr

Rudo to po tobě přeci nikdo nechce,

je to o tom že když chci tak mohu

, a že tady hledám pomoc ve formě rad, které pocházejí ze skušenosti s určitým typem vozu.
Tak prosím ukončeme DEBATU NA TÉMA STAVĚT A NESTAVĚT A SPÍŠ JI ZAČNĚMĚ VE FORMĚ

KDYŽ UŽ STAVĚT TAK JAK A Z ČEHO A HLEDAT CO BY SE TAM PRÁVĚ OPROTI STANDARTU DALO VYLEPŠIT -
TEDY CO VÁS MRZÍ , ŽE KONSTRUKTÉŘI NEDOTÁHLI, NEBO MOŽNÁ ANO, ALE FABRIKA SE ROZHODLE PRO JINOU CESTU .
DĚKUJI VŠEM A

OMLOUVÁM SE ŽE TADY TAKTO SONDUJU, ALE BEZ TEORIE NENÍ PRAXE A NAOPAK PRAXE MÁ OVLIVŇOVAT TEORII.
ps UŽ NEBUDU KOMENTOVAT ZDA STAVĚT ČI NE , ALE BUDU PSÁT JEN TECHNICKÉ VĚCI AT NESPAMUJI A PROSÍM O TO I OSTATNÍ. a ŽE PAPÍRY BUDOU POTÍŽ VÍM, A ZAČÍNÁM TO ŘEŠIT , DÍK.
Re: Defender 6x6
Napsal: 27 úno 2010 09:22
od eliott
To Jenda:
doklady je třeba řešit jinou formou, než si něco nechat kontrolovat výzkumákem, jsou i jiné cesty, když budeš mít v TP zapsáno ''speciální vozidlo'', máš dost volnou ruku
To Ruda:
Rudo, nepochopil jsi hlavní přednost 6x6, která je i důvodm vzniku této koncepce, a to je nosnost

. Nemůžeš na jednu zadní nápravu postavit 2t.
To Tag:
Nedavno bylo v anglii na prodej ESCARO 8x8, což jsou dva podvozky 110 ''zkžížené do sebe'', bylo to za pár korun, to jsi měl koupit.