Napsal: 04 úno 2008 15:39
Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
najlepsie vymenit obidva...alebo postupne...Admin píše:Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.
U mě to vyřešily nové gumičky za pár korun, ale měnil jsem je u 200 TDi.Admin píše:Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.
U Discovery II je vrchní hodně drahý, spodníje stejný jako u DefendraJarys píše:No jeden válec stojí těch 2500,- ale nedej bože pokud je to ten druhy, tam už to máš tuším asi za 5500,- bez DPH... nevím zda horní či spodní, ale tak no...
Gumičky ti na dlouho nepomůžou jestli je váleček uvnitř porézní.karel píše:U mě to vyřešily nové gumičky za pár korun, ale měnil jsem je u 200 TDi.Admin píše:Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.
Diky za rady,Admin píše:Gumičky ti na dlouho nepomůžou jestli je váleček uvnitř porézní.karel píše:U mě to vyřešily nové gumičky za pár korun, ale měnil jsem je u 200 TDi.
ja sem nic takovyho nepozoroval...zacharda píše:takže jsem se chtěl zeptat jestli si myslíte že se jedná o běžnou věc, či je to již patologická závadička...
Logicky po vyšlápnutí spojky se zklidní převodovka a chod se tudíž zjemní.Pokud něco vyloženě neklepe, nebo není slyšet ložisko a hlavně jde bez problému řadit a převodovka má dost správného oleje, tak bych to neřešil.zacharda píše:takže jsem se chtěl zeptat jestli si myslíte že se jedná o běžnou věc, či je to již patologická závadička...
Máš v p.... spojkové ložisko.Nemusíš s tím spěchat vydrží to ještě dost dlouho.zacharda píše:takže jsem se chtěl zeptat jestli si myslíte že se jedná o běžnou věc, či je to již patologická závadička...
Pro začátek zkus dolít kapalinu do spojky a uvidíš.Mně u def. asi po 8letech bez kontroly prostě zmizela kapalina a po dolití už 3 roky je vše v pořádku.Je ji tam strašně málo,asi 1panák.xstang píše:Potreboval bych poradit.
v sobotu mi zacala zustavat viset spojka tak nekde ve tretine dole a vratila se az kdyz sem do ni strcil nohou, ale s razenim nebyl vubec zadny problem a dojel sem jeste asi 100 km. Mozna sla i vic zlehka. Myslel sem, ze se nekam dostala spina nebo neco zmrzlo, ale kdyz sem v nedeli sed do auta, ujel sem asi 1km a dvakrat nebo trikrat sem mel problem zaradit, vratil sem se domu a uz sem s nastartovanym autem nezaradil, pri vypnutym motoru jdou rychlosti bez problemu, bez spojky.
Tusite nekdo? Mam Defendra 300TDi r.v.96. Diky.
Na Ivecu mám stejný problém. Hlavně po vyřazení a puštění pedálu spojky (třeba dojezd ke křižovatce) se to pěkně rozrachtá a pak trochu zklidní. Stoprocentně ložisko. Ale řve to už od 60000KM a mám tam 130000KM a nijak výrazně se to nezhoršilo. Jen kapaliny už tam mám prý dost málo.zacharda píše:... asi je to běžná věc, na spoustu věcí jsem si již zvykl ale jen pro kontrolu: když defík běží na volnoběh a není sešláplá spojka, tak to pěkně rachtá. po sešlápnutí pedálu je slyšet jen motor (a ten běží fakt hezky...) 300 Tdi
kapalinu sem dolil, byla asi 1cm pod riskou, ale zadna zmena, tak ted doufam, ze to bude valecek a ne vidlicka...OME píše:Pro začátek zkus dolít kapalinu do spojky a uvidíš.Mně u def. asi po 8letech bez kontroly prostě zmizela kapalina a po dolití už 3 roky je vše v pořádku.Je ji tam strašně málo,asi 1panák.xstang píše:Potreboval bych poradit.
v sobotu mi zacala zustavat viset spojka tak nekde ve tretine dole a vratila se az kdyz sem do ni strcil nohou, ale s razenim nebyl vubec zadny problem a dojel sem jeste asi 100 km. Mozna sla i vic zlehka. Myslel sem, ze se nekam dostala spina nebo neco zmrzlo, ale kdyz sem v nedeli sed do auta, ujel sem asi 1km a dvakrat nebo trikrat sem mel problem zaradit, vratil sem se domu a uz sem s nastartovanym autem nezaradil, pri vypnutym motoru jdou rychlosti bez problemu, bez spojky.
Tusite nekdo? Mam Defendra 300TDi r.v.96. Diky.