Stránka 2 z 11

Napsal: 04 úno 2008 15:39
od Admin
Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.

Napsal: 04 úno 2008 15:43
od DanoDEF
Admin píše:Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.
najlepsie vymenit obidva...alebo postupne... :D

Napsal: 04 úno 2008 16:34
od Jenda
Pokud viditelne netece spodni,zacal bych hornim.Tohle jsem mel presne ja 14dni po koupi auta.Zacal jsem plasit ale bylo to v poho.Cena mirna,tusim ze okolo 2 500kc za dil.Tak hodne stesti :D
Honza

Napsal: 04 úno 2008 19:47
od Jarys
No jeden válec stojí těch 2500,- ale nedej bože pokud je to ten druhy, tam už to máš tuším asi za 5500,- bez DPH... nevím zda horní či spodní, ale tak no...

Napsal: 05 úno 2008 06:36
od karel
Admin píše:Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.
U mě to vyřešily nové gumičky za pár korun, ale měnil jsem je u 200 TDi.

Napsal: 05 úno 2008 07:53
od Admin
Jarys píše:No jeden válec stojí těch 2500,- ale nedej bože pokud je to ten druhy, tam už to máš tuším asi za 5500,- bez DPH... nevím zda horní či spodní, ale tak no...
U Discovery II je vrchní hodně drahý, spodníje stejný jako u Defendra
Vrchní válecna Defendra je za trochu jiné peníze

Napsal: 05 úno 2008 07:54
od Admin
karel píše:
Admin píše:Spojkový válce vrchní nebo spodní. Propouští kapalinu.
U mě to vyřešily nové gumičky za pár korun, ale měnil jsem je u 200 TDi.
Gumičky ti na dlouho nepomůžou jestli je váleček uvnitř porézní.

Napsal: 05 úno 2008 08:24
od karel
2 roky a pak jsem auto prodal, ale je fakt, že na každodenní ježdení bych šel do nového válce!

taky mi to chrastí...

Napsal: 05 úno 2008 10:54
od zacharda
... asi je to běžná věc, na spoustu věcí jsem si již zvykl ale jen pro kontrolu: když defík běží na volnoběh a není sešláplá spojka, tak to pěkně rachtá. po sešlápnutí pedálu je slyšet jen motor (a ten běží fakt hezky...) 300 Tdi

Napsal: 05 úno 2008 10:55
od zacharda
takže jsem se chtěl zeptat jestli si myslíte že se jedná o běžnou věc, či je to již patologická závadička... :)

Napsal: 05 úno 2008 11:23
od xstang
Admin píše:
karel píše:U mě to vyřešily nové gumičky za pár korun, ale měnil jsem je u 200 TDi.
Gumičky ti na dlouho nepomůžou jestli je váleček uvnitř porézní.
Diky za rady,
poradite mi nekdo, kde sehnat novy gumicky, pokud bych to chtel zkusit jenom pretesnit?

Napsal: 05 úno 2008 11:23
od xstang
zacharda píše:takže jsem se chtěl zeptat jestli si myslíte že se jedná o běžnou věc, či je to již patologická závadička... :)
ja sem nic takovyho nepozoroval...

Napsal: 05 úno 2008 11:33
od karel
zacharda píše:takže jsem se chtěl zeptat jestli si myslíte že se jedná o běžnou věc, či je to již patologická závadička... :)
Logicky po vyšlápnutí spojky se zklidní převodovka a chod se tudíž zjemní.Pokud něco vyloženě neklepe, nebo není slyšet ložisko a hlavně jde bez problému řadit a převodovka má dost správného oleje, tak bych to neřešil.

Napsal: 05 úno 2008 11:46
od zacharda
tak díky za uklidnění :) já už vyměnil kde co, takže už se snad blížím do cíle. jen jsem měl smůlu s repasovanou redukční převodovkou, která syčí a šustí jako blázen a je to čím dál horší... až to vyřeším, tak budou v defíku nejhlučnější snad jen ty hodiny... che.

Napsal: 05 úno 2008 11:55
od karel
Některé zvuky se zkrátka objevují a pak zase mizí, holt je to LR

Napsal: 05 úno 2008 20:14
od OME
zacharda píše:takže jsem se chtěl zeptat jestli si myslíte že se jedná o běžnou věc, či je to již patologická závadička... :)
Máš v p.... spojkové ložisko.Nemusíš s tím spěchat vydrží to ještě dost dlouho. :wink:

Napsal: 05 úno 2008 20:19
od OME
xstang píše:Potreboval bych poradit.
v sobotu mi zacala zustavat viset spojka tak nekde ve tretine dole a vratila se az kdyz sem do ni strcil nohou, ale s razenim nebyl vubec zadny problem a dojel sem jeste asi 100 km. Mozna sla i vic zlehka. Myslel sem, ze se nekam dostala spina nebo neco zmrzlo, ale kdyz sem v nedeli sed do auta, ujel sem asi 1km a dvakrat nebo trikrat sem mel problem zaradit, vratil sem se domu a uz sem s nastartovanym autem nezaradil, pri vypnutym motoru jdou rychlosti bez problemu, bez spojky.
Tusite nekdo? Mam Defendra 300TDi r.v.96. Diky.
Pro začátek zkus dolít kapalinu do spojky a uvidíš.Mně u def. asi po 8letech bez kontroly prostě zmizela kapalina a po dolití už 3 roky je vše v pořádku.Je ji tam strašně málo,asi 1panák.

Re: taky mi to chrastí...

Napsal: 05 úno 2008 21:53
od Jarys
zacharda píše:... asi je to běžná věc, na spoustu věcí jsem si již zvykl ale jen pro kontrolu: když defík běží na volnoběh a není sešláplá spojka, tak to pěkně rachtá. po sešlápnutí pedálu je slyšet jen motor (a ten běží fakt hezky...) 300 Tdi
Na Ivecu mám stejný problém. Hlavně po vyřazení a puštění pedálu spojky (třeba dojezd ke křižovatce) se to pěkně rozrachtá a pak trochu zklidní. Stoprocentně ložisko. Ale řve to už od 60000KM a mám tam 130000KM a nijak výrazně se to nezhoršilo. Jen kapaliny už tam mám prý dost málo.

Napsal: 06 úno 2008 08:17
od eliott
Buď odešel vypínací váleček, nebo jsi "prošlápl" vidličku. V druhém případě převodovka ven :evil:

Napsal: 06 úno 2008 08:27
od xstang
OME píše:
xstang píše:Potreboval bych poradit.
v sobotu mi zacala zustavat viset spojka tak nekde ve tretine dole a vratila se az kdyz sem do ni strcil nohou, ale s razenim nebyl vubec zadny problem a dojel sem jeste asi 100 km. Mozna sla i vic zlehka. Myslel sem, ze se nekam dostala spina nebo neco zmrzlo, ale kdyz sem v nedeli sed do auta, ujel sem asi 1km a dvakrat nebo trikrat sem mel problem zaradit, vratil sem se domu a uz sem s nastartovanym autem nezaradil, pri vypnutym motoru jdou rychlosti bez problemu, bez spojky.
Tusite nekdo? Mam Defendra 300TDi r.v.96. Diky.
Pro začátek zkus dolít kapalinu do spojky a uvidíš.Mně u def. asi po 8letech bez kontroly prostě zmizela kapalina a po dolití už 3 roky je vše v pořádku.Je ji tam strašně málo,asi 1panák.
kapalinu sem dolil, byla asi 1cm pod riskou, ale zadna zmena, tak ted doufam, ze to bude valecek a ne vidlicka...
uvidime, az ho odtlacim do garaze :?