Stránka 2 z 15

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 09 dub 2010 20:43
od libovka
Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.

Jak je to u td5????

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 09 dub 2010 20:44
od DanoDEF
libovka píše:Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.

Jak je to u td5????
... viac ako 4bary.

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 09 dub 2010 21:25
od libovka
DanoDEF píše:
libovka píše:Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.

Jak je to u td5????
... viac ako 4bary.
...tlačí čerpadlo?takže teoreticky by šlo použít to čerpadlo z benzínu.

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 04 kvě 2010 20:22
od eliott
čerpadlo u TD5 je dvoustupňové, první nízkotlaký stupeň žene naftu přes filtr zpět do nádržového modulu do vysokotlakého řerpadla a pak teprve do motoru. nestojí to za tu práci to zkoušet předělávat.

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 03 srp 2010 22:30
od matuss.by
Ahoj ..... možno to nemá s čerpadlom nič spoločné, ale mám problém. Disco II 2003 facelift TD5 po naštartovaní sa v aute šíri naftový smrad a niekedy aj počas jazdy. čo s tým? Diky

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 04 srp 2010 07:07
od DanoDEF
... hladaj temu o regulatore tlaku paliva.

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 04 čer 2011 22:19
od mirobb
Ahojte cerpadlo hlucne v ktorom pocut neustale vzduch. bublinky ako by sa neustale zavzdusnovalo a po kontrole filtra a hadic urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky a kompresne tlaky cez ne prenikaju rovno do nafty a nafta ich taha do cerpadla a to je ten zahadny ukaz td5
:whew

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 05 čer 2011 12:35
od DanoDEF
mirobb píše: ... urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky
... co je dlhsi cas ?

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 06 čer 2011 11:14
od raven.99
DanoDEF píše:
mirobb píše: ... urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky
... co je dlhsi cas ?

si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 06 čer 2011 11:18
od visby
raven.99 píše:si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...
nepletie si to, tato vec sa tyka aj euro2 motorov...

niekedy proste odidu medene podlozky a kompresia vytlaca vzduch do palivoveho systemu. s hlavou alebo euro normou to nic nema. nie je to pravidlo, ale niekedy sa to proste stane...

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 09 čer 2011 11:04
od raven.99
visby píše:
raven.99 píše:si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...
nepletie si to, tato vec sa tyka aj euro2 motorov...

niekedy proste odidu medene podlozky a kompresia vytlaca vzduch do palivoveho systemu. s hlavou alebo euro normou to nic nema. nie je to pravidlo, ale niekedy sa to proste stane...
ano odist podlozky mozu, ale nieje to zvykom.

Pokial viem tak disko po FL malo ine vstrekovace s inym ulozenim a preto dochadza k presakovaniu nafty do oleja - to mal chalan na mysli, alebo??

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 09 čer 2011 11:12
od visby
raven.99 píše: ano odist podlozky mozu, ale nieje to zvykom.

Pokial viem tak disko po FL malo ine vstrekovace s inym ulozenim a preto dochadza k presakovaniu nafty do oleja - to mal chalan na mysli, alebo??
imho mal namysli zavzdusnovanie motora pocas jeho behu (bezi, zavzdusni sa a skape)...

presakovanie nafty do oleja je sposobene nie medenymi podlozkami, ale O-kruzkami na vstrekoch alebo priamo hlavou.

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 09 čer 2011 21:35
od mirobb
Bingo majitelia LR sa jeho opravami dostavaju do levelu spickovych odbornikov to o majiteloch inych znaciek vozov sa neda povedat :chuckle

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 15 úno 2012 20:21
od MadTom
Tak mi nejspíš odešlo znovu čerpadlo. Začalo to nevinně - tekla chladící kapalina z chladiče paliva. Klasickej problém s O kroužky. Takže chladič ven, O kroužky vyměnit, chladič zpět, odvzdušnit a nastartovat. Nenastartovalo, takže odpojit naftovou hadici na výstupu chladiče - teče, ale nějak málo. Na vstupu chadiče - to samé, na vstupu do motoru (u regulátoru tlaku paliva), teče trochu víc, ale nic moc. Na deklarovaných 180l/hodinu to nevypadalo, byl to spíš takovej čúrek, mež aby to z toho stříkalo. Takže dovést druhé čerpadlo, vyměnit, odvzdušnit opakovaně, nabít baterku a při druhém delším startování to nakonec chytlo.
Čerpadlo tam bylo od léta a byla to replika, kupovaná nová. Bud muset zkusit, co je špatně, ale typuju to na nefungující druhej stupeň čerpadla. Začalo se to asi projevovat už dřív - jednou mi auto nechtělo nastarovat, i když bylo v nádrži ještě asi 15l nafty, nakonec chytlo. Dál to na dálnici nešlo roztáhnout přes 140, a přitom v létě nebyl problém 160, limitovaly mě pneumatiky. Nechtělo se tomu ani na 4ku přes 3500otáček. Takže tipuju, že čerpadlo dávalo málo nafty a nezvládlo odvzdušnit. Když odešlo to předchozí, tak se netočilo vůbec a motor šel maximálně na 3000otáček a auto na 80km/h, tentokrát jsem to moc nepoznal.
Z telefonních dotazů jsem se při zjišťování co se děje dozvěděl následující - je třeba měřit tlak, kolik to čerpadlo doopravdy dává (Land Jirka) a při startování tomu lze u zavzdušněného motoru pomoc startovacím sprejem, ať se netrápí stratér (MilošII). Oběma děkuji za pomoc a konzultace.

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 15 úno 2012 20:34
od Benjamin
Tak to teda ta replika moc dlouho nevydržela :?

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 15 úno 2012 21:12
od patrik
MadTom píše:Tak mi nejspíš odešlo znovu čerpadlo. Začalo to nevinně - tekla chladící kapalina z chladiče paliva. Klasickej problém s O kroužky. Takže chladič ven, O kroužky vyměnit, chladič zpět, odvzdušnit a nastartovat. Nenastartovalo, takže odpojit naftovou hadici na výstupu chladiče - teče, ale nějak málo. Na vstupu chadiče - to samé, na vstupu do motoru (u regulátoru tlaku paliva), teče trochu víc, ale nic moc. Na deklarovaných 180l/hodinu to nevypadalo, byl to spíš takovej čúrek, mež aby to z toho stříkalo. Takže dovést druhé čerpadlo, vyměnit, odvzdušnit opakovaně, nabít baterku a při druhém delším startování to nakonec chytlo.
Čerpadlo tam bylo od léta a byla to replika, kupovaná nová. Bud muset zkusit, co je špatně, ale typuju to na nefungující druhej stupeň čerpadla. Začalo se to asi projevovat už dřív - jednou mi auto nechtělo nastarovat, i když bylo v nádrži ještě asi 15l nafty, nakonec chytlo. Dál to na dálnici nešlo roztáhnout přes 140, a přitom v létě nebyl problém 160, limitovaly mě pneumatiky. Nechtělo se tomu ani na 4ku přes 3500otáček. Takže tipuju, že čerpadlo dávalo málo nafty a nezvládlo odvzdušnit. Když odešlo to předchozí, tak se netočilo vůbec a motor šel maximálně na 3000otáček a auto na 80km/h, tentokrát jsem to moc nepoznal.
Z telefonních dotazů jsem se při zjišťování co se děje dozvěděl následující - je třeba měřit tlak, kolik to čerpadlo doopravdy dává (Land Jirka) a při startování tomu lze u zavzdušněného motoru pomoc startovacím sprejem, ať se netrápí stratér (MilošII). Oběma děkuji za pomoc a konzultace.
A nemože byť aj toto moj problem ? 4ka 3500 a viac ani ť uk . Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 15 úno 2012 21:25
od DanoDEF
patrik píše:Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .
... ja. :mrgreen:

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 15 úno 2012 21:48
od patrik
DanoDEF píše:
patrik píše:Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .
... ja. :mrgreen:
No pekne - tak dame zajtra kavu v Košecoch :mrgreen:

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 15 úno 2012 21:56
od DanoDEF
patrik píše: No pekne - tak dame zajtra kavu v Košecoch :mrgreen:
... ale musis prist doobedu bo o 12:00 mam byt v Rožňave.

Re: Čerpadlo paliva TD5

Napsal: 15 úno 2012 22:49
od MadTom
Patriku, taky mě to napadlo, když jsem včera přemýšlel, co všechno mi to vlastně pořádně nedělá. Než budeš řešit měřák, mohlo by stačit opojit trubku co leze z chladiče paliva zpět do nádrže a pustit čerpadlo a kouknout, kolik z toho teče. Mělo by to být 180l/hodinu, takže za 20 vteřin 1 litr. U mě se to dá pěkně pustit do PET flašky, tobě bude trochu zavazet webasto. Případně to porovnat s jiným autem. Akorát to chce druhýho člověka, co ti bude točit klíčkem v zapalování, jinak je to docela hoňka to stíhat. Jo a pokud budeš mít to co já, tak si dej auto tak, aby ti nezavazelo, protože jak se to zavzdušní, tak už to se špatným čerpadlem nechytne - neodvzdušní se to.