Pořád lepší než než pireli zero na, kterých jsem jezdil doposud.kudrnac píše:No mám pocit, že se ten naviják hodně zapotí s takovým vzorkem
Montáž navijáku na D3 do orig nárazníku
Moderátor: Miky_CZ
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
naviják
Tak jsme zdárně provedli montáž i u mě.Navijáky se rozrůstají jak houby po dešti.Zas je člověk klidnější co řekne až zapadne a čas se zeptá co dělal pro to aby vyjel.



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Potapěč píše:Jen technická poznámka - naviják nehoří, hoří přívodní kabely a krabice s ovládacími relé.
Dík , ale tak jsem to myslel taky.Ty kabely jsou vidět škvírou v nárazníku a ta škatula s těma selenoidama je bohužel pod nárazníkemm ,tak tam by to bylo maso.

p.s. Kabely prohlíd odbordelník a řek že jsou dostatečný,tak uvidíme nebo ucítíme.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Nebylo kam, ale byly všechna oka přelisována , kabely 50 mm2, propojení mezi selenoidy misto hliníkového, pocínovaná měd dvonásobného průřezu. Upozornují, že auto není pro tvrdý offroad, ale v přípdě nouze potředujeme popotáhnout.Potapěč píše:Škatulu bych teda jako radši přestěhoval aspoň do motorového prostoru.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Vyčerpávající odpověď od šéfa montáže + odborný dohled + šéfmechanika v jedné osobě.Za tým podej a podrž se hlásím k montáži i já.petrs píše:Nebylo kam, ale byly všechna oka přelisována , kabely 50 mm2, propojení mezi selenoidy misto hliníkového, pocínovaná měd dvonásobného průřezu. Upozornují, že auto není pro tvrdý offroad, ale v přípdě nouze potředujeme popotáhnout.Potapěč píše:Škatulu bych teda jako radši přestěhoval aspoň do motorového prostoru.


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "