Stránka 2 z 2
Napsal: 27 úno 2007 11:08
od default
jezismarja - jak ted poznam jestli je ten plovak ohnuty? Mimochodem kdyz zastrcim klic do zapalovani, tak mi naskoci normalne rucicka od palivomeru do takove polohy tesne pod nulou, a teprve potom (asi kdyz to zacne merit) prudce skoci do minusu... A vcil babo rad...
Napsal: 27 úno 2007 12:12
od Admin
Baba nejsem, tak doufám, že ti bude stačit co napíšu
Ten plovák se dá vyměnit. Pokud by jsi sehnal od někoho kdo má nefunkční čerpadlo, můžeš plovák vyměnit. Nové čerpadlo se dodává i s plovákem. Ale pozor musí to být z Discovery.
Čerpadla jsou u všech TD5tek stejná, liší se pouze plovákem.
Napsal: 27 úno 2007 16:56
od DanoDEF
Admin píše:Nové čerpadlo se dodává i s plovákem. Ale pozor musí to být z Discovery.
Čerpadla jsou u všech TD5tek stejná, liší se pouze plovákem.
...takze moje skumanie schem zapojenia bolo predsa pravdive...
Napsal: 01 bře 2007 00:30
od default
nema nekdo schema zapojeni? nez to znovu rozeberu a premerim si to?
Napsal: 01 bře 2007 07:37
od DanoDEF
default píše:nema nekdo schema zapojeni? nez to znovu rozeberu a premerim si to?
Jedine co potrebujes je zmerat odpor "plavaku"....Defender na cca 325ohm pri min paliva a s mnozstvom paliva odpor klesa. Cize plna nadrz odpor min, prazdna nadrz odpor max tj 325ohm. Disko by to malo mat presne opacne...nemam k dispozicii plavak s Disko aby som to zmeral.
Napsal: 01 bře 2007 20:35
od default
dnes se situace prudce zlepsila. Dotankoval jsem nejakou naftu u OMV a temer ihned po rozjezdu se zmenil zvuk motoru, a od te doby to v nizsich otackach tak trosku skube. Nevim jestli mu nechybi nejaky valec nebo neco takoveho. Mimochodem je normalni ze v nekterych usecich dalnice Praha Brno se s Dicso II TD5 neda jet vic nez 110km/h s plynem na podlaze??? Ve dvou lidech a jako naklad dva laptopy....
Napsal: 02 bře 2007 08:44
od Stavros
To skubani muze byt spousta veci, uz se to tady resilo casteji, podivej se na vahu vzduchu, prostrikej kabely u propojeni motoru a ridici jednotky,nalej nejake aditivum do nafty radeji, co cerpadlov nadrzi, nehuci ti nejak?
Napsal: 02 bře 2007 09:39
od discover
Nejak moc veci se ti pribaluje, ted s tvym poslednim sdelenim mohu poradit take. Na podzim jsem resil stejne chovani motoru. Ztrata sily a nepravidelny chod. Overene a funguje: oddelat viko motoru (tady je namiste opatrnost), vyjmout kabelaz, vycistit az ke konektoru a vratit zpet. Perfektne srovnat tesneni u prechodu ke konektoru a viko vratit. Pri praci pozor na tesneni pod vikem a srouby s luzkem (13 ks). Pokud tesneni ponicis, nevadi. Mam doma celou sadu vct sroubu. Zbyla mi, protoze jsem byl pri praci opatrny. Urcite bude minimalne bez DPH. Prace v klidu tak na hodinku. Obcas nezaskodi procist
www.dieselpower.cz/forum. Tak drzim palce a cau
discover
Napsal: 02 bře 2007 19:15
od default
jo, jo, vyvoj je holt vyvoj. Dneska jsem se pokusil nastartovat. Vysledkem bylo podivne zachrochtani palivoveho cerpadla, po kterem prudce zmenilo zvuk. Okamzite jsem to chcipnul, dobehl k pumpe a nalil tam 5l nafty. Od te doby to nejde nastartovat. Mimochodem s tim kanystrem jsem bezel jeste 2x. Takze jsem tam dolil celkem 15l nafty. Cerpadlo ma stale ten divny zvuk, auto nechce nastartovat. Existuje jina varianta nez AMT???
Napsal: 02 bře 2007 20:30
od DanoDEF
default píše:Cerpadlo ma stale ten divny zvuk, auto nechce nastartovat.
Tak podla vsetkeho ho mas pridrete...
Napsal: 03 bře 2007 21:59
od default
Takze, i kdyz dnes tak trosku prselo, dal jsem se do toho. Cerpadlo ven, na meraku paliva priletovat upadly dratek, vycistit, promerit a zpatky. Cerpadlo je OK. Vsechny divne zvuky zmizely.
Po startu bezi motor narmalne - ALE JEN DO TE DOBY NEZ SE ZAHREJE. Pak prichazi opet nepravidelny chod. To jak nekdo popisoval, ze se mu zmeni chveni radici paky je jasne - pri nepravidelnem chodu motoru to klepe vsim co je k nemu prisroubovany (napr. prevodovka). Co s tim vcil???
Napsal: 03 bře 2007 22:16
od Sam
default píše: .....Existuje jina varianta nez AMT???
Zkus Defender v Kolíně
http://www.defender.cz/ slušné jednání a ceny. Dávám k nim svoji Disco.
Napsal: 03 bře 2007 22:38
od default
Kdyz budu sundavat viko motoru je nejaky postup na poradi vyndavani a vraceni sroubu a doporucene dotahovaci momenty?
viko up
Napsal: 04 bře 2007 11:44
od discover