Stránka 2 z 2

Napsal: 27 úno 2007 11:08
od default
jezismarja - jak ted poznam jestli je ten plovak ohnuty? Mimochodem kdyz zastrcim klic do zapalovani, tak mi naskoci normalne rucicka od palivomeru do takove polohy tesne pod nulou, a teprve potom (asi kdyz to zacne merit) prudce skoci do minusu... A vcil babo rad...

Napsal: 27 úno 2007 12:12
od Admin
Baba nejsem, tak doufám, že ti bude stačit co napíšu :mrgreen:
Ten plovák se dá vyměnit. Pokud by jsi sehnal od někoho kdo má nefunkční čerpadlo, můžeš plovák vyměnit. Nové čerpadlo se dodává i s plovákem. Ale pozor musí to být z Discovery.
Čerpadla jsou u všech TD5tek stejná, liší se pouze plovákem.

Napsal: 27 úno 2007 16:56
od DanoDEF
Admin píše:Nové čerpadlo se dodává i s plovákem. Ale pozor musí to být z Discovery.
Čerpadla jsou u všech TD5tek stejná, liší se pouze plovákem.
...takze moje skumanie schem zapojenia bolo predsa pravdive...

Napsal: 01 bře 2007 00:30
od default
nema nekdo schema zapojeni? nez to znovu rozeberu a premerim si to?

Napsal: 01 bře 2007 07:37
od DanoDEF
default píše:nema nekdo schema zapojeni? nez to znovu rozeberu a premerim si to?
Jedine co potrebujes je zmerat odpor "plavaku"....Defender na cca 325ohm pri min paliva a s mnozstvom paliva odpor klesa. Cize plna nadrz odpor min, prazdna nadrz odpor max tj 325ohm. Disko by to malo mat presne opacne...nemam k dispozicii plavak s Disko aby som to zmeral.

Napsal: 01 bře 2007 20:35
od default
dnes se situace prudce zlepsila. Dotankoval jsem nejakou naftu u OMV a temer ihned po rozjezdu se zmenil zvuk motoru, a od te doby to v nizsich otackach tak trosku skube. Nevim jestli mu nechybi nejaky valec nebo neco takoveho. Mimochodem je normalni ze v nekterych usecich dalnice Praha Brno se s Dicso II TD5 neda jet vic nez 110km/h s plynem na podlaze??? Ve dvou lidech a jako naklad dva laptopy....

Napsal: 02 bře 2007 08:44
od Stavros
To skubani muze byt spousta veci, uz se to tady resilo casteji, podivej se na vahu vzduchu, prostrikej kabely u propojeni motoru a ridici jednotky,nalej nejake aditivum do nafty radeji, co cerpadlov nadrzi, nehuci ti nejak?

Napsal: 02 bře 2007 09:39
od discover
Nejak moc veci se ti pribaluje, ted s tvym poslednim sdelenim mohu poradit take. Na podzim jsem resil stejne chovani motoru. Ztrata sily a nepravidelny chod. Overene a funguje: oddelat viko motoru (tady je namiste opatrnost), vyjmout kabelaz, vycistit az ke konektoru a vratit zpet. Perfektne srovnat tesneni u prechodu ke konektoru a viko vratit. Pri praci pozor na tesneni pod vikem a srouby s luzkem (13 ks). Pokud tesneni ponicis, nevadi. Mam doma celou sadu vct sroubu. Zbyla mi, protoze jsem byl pri praci opatrny. Urcite bude minimalne bez DPH. Prace v klidu tak na hodinku. Obcas nezaskodi procist www.dieselpower.cz/forum. Tak drzim palce a cau
discover

Napsal: 02 bře 2007 19:15
od default
jo, jo, vyvoj je holt vyvoj. Dneska jsem se pokusil nastartovat. Vysledkem bylo podivne zachrochtani palivoveho cerpadla, po kterem prudce zmenilo zvuk. Okamzite jsem to chcipnul, dobehl k pumpe a nalil tam 5l nafty. Od te doby to nejde nastartovat. Mimochodem s tim kanystrem jsem bezel jeste 2x. Takze jsem tam dolil celkem 15l nafty. Cerpadlo ma stale ten divny zvuk, auto nechce nastartovat. Existuje jina varianta nez AMT???

Napsal: 02 bře 2007 20:30
od DanoDEF
default píše:Cerpadlo ma stale ten divny zvuk, auto nechce nastartovat.
Tak podla vsetkeho ho mas pridrete...

Napsal: 03 bře 2007 21:59
od default
Takze, i kdyz dnes tak trosku prselo, dal jsem se do toho. Cerpadlo ven, na meraku paliva priletovat upadly dratek, vycistit, promerit a zpatky. Cerpadlo je OK. Vsechny divne zvuky zmizely.
Po startu bezi motor narmalne - ALE JEN DO TE DOBY NEZ SE ZAHREJE. Pak prichazi opet nepravidelny chod. To jak nekdo popisoval, ze se mu zmeni chveni radici paky je jasne - pri nepravidelnem chodu motoru to klepe vsim co je k nemu prisroubovany (napr. prevodovka). Co s tim vcil???

Napsal: 03 bře 2007 22:16
od Sam
default píše: .....Existuje jina varianta nez AMT???
Zkus Defender v Kolíně http://www.defender.cz/ slušné jednání a ceny. Dávám k nim svoji Disco.

Napsal: 03 bře 2007 22:38
od default
Kdyz budu sundavat viko motoru je nejaky postup na poradi vyndavani a vraceni sroubu a doporucene dotahovaci momenty?

viko up

Napsal: 04 bře 2007 11:44
od discover
Ja nemel zadny. Proste vsechny povolit a zvednout viko. Taky mi spadly nektere srouby. Posbirat i v motorove casti! Pri vraceni vika pozor na tesneni a zlehka citovka polozit viko. Rukou lehce objet, abys videl, resp.citil rukou, ze tesneni sedi a vracet srouby. Dotahnes a nesmi po nastartovani olej nikde ve spare unikat. Kontrola rukou objet a musi byt sucha a cista. Preju zdar. :lol: :lol: :lol: