Stránka 2 z 4

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 19:53
od eliott
No já myslím, že je to jinak. N1 mít mříž musí stále, ale nově jde odečíst DPH i u kategorie M.

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 20:15
od RudaK
Kua tak furt porušuju vyhlášku ? No a dealer LR pro CZ je prý v Rakousku ( od letos ) :Sorry:
Asi to nechám koňovi,ten má větší hlavu ......

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 20:40
od skritekcrx
eliott píše:No já myslím, že je to jinak. N1 mít mříž musí stále, ale nově jde odečíst DPH i u kategorie M.
no ja myslim ze nemas pravdu mriz byt nemusi a dokonce si ji muzes sundat sam ani zadnej servis ti to delat nemusi :D

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 20:44
od eliott
Hádat se nebudu, možná jo, já žádnou N1 nemám a ani nechci, tak je mi to vcelku fuk :wink:

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 20:54
od DanoDEF
Na SK:

Donedávna sa N-jednotky spájali výlučne s deliacou mrežou, čo mnohým motoristom prekážalo. Zákon bol ale nekompromisný, odpočet DPH bol viazaný na túto podmienku v technickom preukaze k vozidlu. Zasiahol však Európsky parlament, ktorému sa táto striktná podmienka vôbec nepáčila. Aj Slovensko tak musí uplatňovať Smernicu Európskeho parlamentu a Rady 2007/46/ES. V praxi to znamená, že Slovenko už nemôže vyžadovať vybavenie vozidla deliacou mrežou, ak má typové schválenie ES. To však neznámená, že motoristi môžu deliacu mrežu odstrániť. Musia ňou byť vybavené naďalej.

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 21:02
od Lancik
nevím jestli k 1.1. nedošlo ke změně, ale pokud je v TP N1 mříž musí být namontována a pokud není tak na STK hodnocena jako nebezpečná závada. policajti to řešili dvojkou pokuty a o prázdninách to byl snad jejich hlavní příjem :-),nově bylo zavadeno, že i u stávajících vozidel N1 šlo přepsat na M - samozřejmě za poplatek

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 21:14
od skritekcrx

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 21:28
od MOPADŽI
Kde se shání ta krabička ?
Mám jeden nákladáček do 7,5 tuny, tak mně to teď čeká, tak, jako tak :x

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 21:30
od MOPADŽI
Lancik píše:nevím jestli k 1.1. nedošlo ke změně, ale pokud je v TP N1 mříž musí být namontována a pokud není tak na STK hodnocena jako nebezpečná závada. policajti to řešili dvojkou pokuty a o prázdninách to byl snad jejich hlavní příjem :-),nově bylo zavadeno, že i u stávajících vozidel N1 šlo přepsat na M - samozřejmě za poplatek
Super, a je to jasné. Já ji v létě stejně hodil do šrotu...

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 21:35
od RudaK
skritekcrx píše:Posledni odstavec

http://news.autoroad.cz/zajimavosti/323 ... hach/tisk/

To sem rád,že sem to pochopil správně a mříž ,kterou sem vymontoval vlastně v zápětí po pořízení auta,už spátky nevracel. Vlastně to loni v prosinci nikdo na STK nechtěl :mrgreen: ani sem si na to nespoměl ,proto že sem to pochopil tak,jak to je psaný vtom posledním odstavci.
p.s. já N1 taky nechtěl.ale když za to odečetli DPH a já sem plátce .... :Sorry: někdy je to výhoda a někdy opruz :mrgreen: pravda je taková,že jsem po leasingu chtěl auto převést na osobní,ale když se to změnilo ...... :mrgreen:

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 01 led 2010 21:38
od RudaK
MOPADŽI píše:Kde se shání ta krabička ?
Mám jeden nákladáček do 7,5 tuny, tak mně to teď čeká, tak, jako tak :x

Krabička se neshání,ale kupuje na k tomu určených čerpacích stanicích :mrgreen: a s tech.průkazem ( asi ) už si to nepamatuju :wink: vypisuje se tam taková karta a když to začalo,tak tam byl poradce :D

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 07:40
od petrs
Pokud máte N1 a máte ji napsanou na firmu (ICO) a přesáhnete s vlekem 3500 kg,musíte mít tachograf a používat ho. Dále mít profesní řidičák,psychotesty,lekařské prohlídky apod. Vyjímka je pokud to máte na R.Č. tak můžete tahat a jezdit čím chcete. Stačí vám jenom řidičák. Je jěště jedna vyjímka, když si to půjčíte pro soukromé účely, nějak to doložíte (smlouvou) tak nemusíte používat tachograf. Tak nějak nám to bylo prezentováno na školení. Ale sami školitelé v tom jěště naměli jasno byť ten zákon už rok platí. :Sorry: Problém u nás již nastává u dodávek,které maji celkovou hmotnost 3500 kg, zapsaných na ICO a mají tažné, musí mít na STK namontovaný tachograf. Už to vyhazují. :Ja blb:

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 09:05
od RudaK
Smlouvu napíšu,není problém,bo můj kluk používá auto na IČO už tři roky a smlouvou o používání vozidla bez úplaty je vybavený..... :wink:
Větší oříšek je s tím tachografem,bo na školení bylo řečeno,že bordel je v tom,že prodejce nebyl povinen vozidlo N1 vybavovat tachografem :shock: todle všechno spadá do kompetence provozovatele ( a včil mudruj :Ja blb: )
p.s. vozidlo by mělo být vybavené tachografem v každém případě,akorát když nic netáhneš,tak nemusí být zaplý :mrgreen:
Neva přinejhorším to za mrský peníz přehlásím na osobák ( což zatím de :Pohoda: ) eště že tel " Alkatras " není nutný - teda mříž,bo DPH je odepsané :Sorry:

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 09:41
od Landy
MOPADŽI píše:Kde se shání ta krabička ?
Mám jeden nákladáček do 7,5 tuny, tak mně to teď čeká, tak, jako tak :x
www.premid.cz , www.mytocz.cz , www.emyto.sk ,

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 10:08
od RudaK
MOPADŽI píše:Kde se shání ta krabička ?
Mám jeden nákladáček do 7,5 tuny, tak mně to teď čeká, tak, jako tak :x


Já budu jednu teď vracet.Tak kdyby ti nevadila " Krabicka na čtyři nápravy hmotnost 32 tun " tak ti ji prodám.Jsou tam ty km levný :mrgreen:

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 10:41
od Stavros
to nastavis na ty krabicce kolik naprav

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 11:28
od Sláma Karel
Nechci bejt nějak chytrej, ale N1 nebo M by mělo být úplně jedno pokud je to do 3,5T. Nikde kde o tom píšou to nerozdělují. Všude se píše jenom o motorovém vozidle.

Třeba tady.

OD 1. 1. 2010 PLATÍ MÝTNÉ VOZIDLA NAD 3,5 t

Od 1.1.2010 se za jízdu motorovým vozidlem s povolenou hmotností nad 3 500 kg
— po dálnicích a rychlostních silnicích
— po označených úsecích silnic I. třídy
platí mýtné a vozidlo proto musí být vybaveno palubní jednotkou.

Vozidlo nad 3,5 t s časovým kupónem 2009, jehož platnost skončí až během ledna 2010, podléhá mýtnému až po skončení platnosti kupónu.

Vozidlo s povolenou hmotností do 3 500 kg - nezáleží na hmotnosti jeho přívěsu - bude jezdit s časovým kupónem 2010.


K

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 15:00
od RudaK
Jó Karle,ale mi se tady přem o N1 na IČO ( pro podnikání i když s ním já nepodnikám :shock: ) s přívesem,jehož celková váha soupravy přesahuje 3,5 T. U osobního mě to je celkem jasný .... :Sorry:
Nechám se ještě proškolit teď v lednu ( taky tady bylo řečeno,že i správní orgán v tom má hokej - uvidíme )

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 15:19
od Acon
Neviem ako u Vás, ale moja mreža je demontovateľná zhruba za 1min. Považujem to za praktický doplnok, pretože často som naložený až po strechu. Ale Keď vidím u svojho šéfa SuperB s tou úzkou mriežkou ( medzi operadlom a strechou je cca 20cm) a za operadlom oplechovanie až po podlahu, demontáž tak na hodinu práce, tak to považujem za buzeráciu. To už by som radšej zaplatil DPH. Ale po novom samozrejme nie je čo riešiť.

Re: Placeni mytneho s LR a vlekem

Napsal: 02 led 2010 18:24
od Sláma Karel
RudaK píše:Jó Karle,ale mi se tady přem o N1 na IČO ( pro podnikání i když s ním já nepodnikám :shock: ) s přívesem,jehož celková váha soupravy přesahuje 3,5 T. U osobního mě to je celkem jasný .... :Sorry:
Nechám se ještě proškolit teď v lednu ( taky tady bylo řečeno,že i správní orgán v tom má hokej - uvidíme )
Však tam jasně Rudo píšu, že to nikde nerozlišujou. Je jesno jestli je to na IČO nebo na soukromou osobu. Pořád je to vozidlo do 3,5T ať je to náklaďák (do 3,5t kvůli odpočtu DPH) na IČO nebo osobák na soukromou osobu.
Když si koupím náklaďák nad 3,5T na soukromou osobu a rč tak stejně budu muset platit míto.

Je tam jasně napsáno motorové vozidlo do 3,5T a to je i N1 na IČO.
Já pochopil o co vám jde proto jsem to tam znovu napsal. :idea:

K