Napsal: 24 bře 2007 15:04
Pěkný kousek gratuluju 

Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
Ještě čeká hodně práce,protože Camelka dlouho moc nejezdila a bude ji třeba rozhýbat,promazat,vyměnit plínky atd. Ale pak už u mne bude Na věčné časy! alferik píše:Ano, tomu rikam dospele auto do terenu. Gratuluju a trochu zavidim
To raději nepiš. Se Sovětským svazem to bylo také tak a dodávalo se: ".....ani o minutu déleALF píše: ...........Ale pak už u mne bude Na věčné časy! alf
Sam píše:To raději nepiš. Se Sovětským svazem to bylo také tak a dodávalo se: ".....ani o minutu déleALF píše: ...........Ale pak už u mne bude Na věčné časy! alf"
![]()
Jinak se připojuji ke gratulaci k nové partnerce.
Souhlasím,jen s vyjímkou nostalgie na ty skutečné věčné časy.ALFSam píše:Také mám rád klasiku ...... je to podpořené věkem, zkušenostmi i nostalgií...
ČaOFF,pro vysvětlení co jsem se dočetl v chytré literatuře: je třeba rozlišit mezi ostrou závodní verzi určenou přímo na Camel Trophy,která má jiná kola,pevnostní nárazník s navijákem a spojený lanky se zahrádkou, více příd.světel,ochranný vnitřní rám atd. Pak byla vyrobena limitovaná verze na počest této soutěže v počtu 100 ks a ta byla nabízena přednostně VIP zákazníkům firmy Land Rover. Auto vypadá opticky téměř stejně,ale nemá pevnostní nárazník s navijákem,vnitřní rám a pod. Kapota je i na ostré verzi černá se znakem LR. Koukal jsem doma na velký obraz Puzzle na kterém je Discovery s CZ posádkou v CamelTrophy r.1995,kdy naši vyhráli a vše je tak,jak uvádím. Už jsem ale viděl i repliky,které nepochází z továrny a měly kapotu v jiné barvě a dokonce i třídveřky.Moje je limitována a přímo orig.z LR produkce. ALFPotapěč píše:Jen se mě zdá, že ve výbavě Camelky bylo a nemělo by chybět pořádný kola s MT 7/16, pevnostní nárazník s navijákem, nezávislé topení, ochraný venkovní a vnitřní rám, vysílačka a kompresor.Tak to měl alespoň kamoš ze Šumavy, jo a ta tmavá část haupny by měla být tmavě zelená.
A když se bavíme o kolech,jaké Max tam dostanu aniž bych Camelku zvedal ? ALFPotapěč píše:Jen se mě zdá, že ve výbavě Camelky bylo a nemělo by chybět pořádný kola s MT 7/16, pevnostní nárazník s navijákem, nezávislé topení, ochraný venkovní a vnitřní rám, vysílačka a kompresor.Tak to měl alespoň kamoš ze Šumavy, jo a ta tmavá část haupny by měla být tmavě zelená.
Možná jo,to nevím a doklady ještě nemám doma. ALFmotohanz píše:a nema to mit treba nejakej s stitek s cislem toho kusu? jako maj maloseriovy auta?
Nevím,jesti ji nabízí pan Mihalíček,ale před měsícem mi nějaký rychlík vyfoukl kamelku a teď ji prodává v Annonci za 450tis. Je z ledna 98, a chce za ni 450tis.Kč. Vím,kolik stála v Německu a kdybych každý den jednu prodal,tak mám za půl roku našetřen na výlet s CCCP do vesmíru. Ale originálky jsou drahé a na Slovensku chtěl za 97 na naše 390tis.kč a byla v nabídce jen týden. Spíš jde o to ji sehnat za dobrou cenu. Neuvádím záměrně,kolik mne stála ať nekazím kolegovi kšeft,ale asi jako slušná TD5.ALFerik píše:No, nezaregistroval jsem cenu, ale Mihalicek auto, ktere jakoby vypadlo tomuto z oka stalo 450 Tis a ta cerna kapota byla tez cerna asi kvuli svetlum na rampe
Jdeš na to šikovně. 250 tis.jsem nikde neuváděl a byl bych rád,pokud by stála tolik. Byla drahší. Až bude na SPZtkách,tak cenu odtajním. ALFMikiviki píše:no nevím ešli za 250 seženeš "slušnou" Td5
Das tam 245/75 R16.ALF píše: A když se bavíme o kolech,jaké Max tam dostanu aniž bych Camelku zvedal ? ALF