Stránka 2 z 2

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 17 úno 2010 07:50
od keso
Rišo,

vymenil si uz to čidlo ? AKo ano, ako sa to chová ?

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 17 úno 2010 08:44
od Forsttimber
no meviem ci ma cidlo teploty nieco spolocne z predvstrekom.
mne donedavna nefungovalo a nemalo to ziadny vplyv na predvstrek

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 17 úno 2010 14:10
od Richard B
keso píše:Rišo,

vymenil si uz to čidlo ? AKo ano, ako sa to chová ?
Zastavím sa za vami, ale auto ide teraz úplne inak. Tichšie. Na motore sú 3 čidla. 2 termostat budík a vrtula, k čerpadlu je z vrchu na hlave čidlo ktoré dáva signál do čerpadla a podla toho dáva predstrek. Takže motor sa správal ako keby bol stále studený. Zaujímavé je že teraz ide auto aj studené tichšie. Hlavne zmizol ten zvonivý zvuk.

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 17 úno 2010 16:26
od Forsttimber
to cidlo na vrchu je pre EGR nie pre cerpadlo takze to ma mozno zmysel ak nemas EGR odpojeny

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 18 úno 2010 14:58
od machy
Tak kdo odpoví na co je čidlo na vrchu hlavy :ty jeden...: bo já ho mám ulomené a je pravda že to hoodně kouří a zvuk je dost tvrdý :hmm: ERG mám samozřejmě odpojen

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 18 úno 2010 15:51
od Richard B
machy píše:Tak kdo odpoví na co je čidlo na vrchu hlavy :ty jeden...: bo já ho mám ulomené a je pravda že to hoodně kouří a zvuk je dost tvrdý :hmm: ERG mám samozřejmě odpojen
Mne po výmene toho čidla auto ide pekne potichu. Stálo 9eur.Včera som bol na kontrole zmazať chyby a bol bez závad. Keď mi pozeral predstrek tak ukazoval 2stupne predtým 8-9stupňov.

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 25 úno 2010 22:34
od Steve
Já mám taky nepříjemný pocit, že je motor zvukově takový "tvrdý", hlavně zastudena. Pak se to buď zlepší nebo si zvyknu :mrgreen: kdo ví....
Na druhou stranu, jak je to s čidly netuším, nezkoumal jsem. EGR tam mám a na emisích jsem prošel v pohodě, cca v polovině povolených.. :wink:
D.I 300 TDi

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 26 úno 2010 07:25
od Land Jirka
Vstřikovací čerpadlo u automatu a u manuálu na D1 je úplně jiné.
Nahoře na hlavě je čidlo teploty vody pro vstřikovací čerpadlo u aut s automatem.
Odpojený EGR u D1 nemá žádný vliv na měření emisí.
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru :wink:

Re: Drsný chod 2,5TDI

Napsal: 26 úno 2010 18:16
od Steve
Odpojený EGR u D1 nemá žádný vliv na měření emisí.
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru


Měl jsem pocit, že EGR je právě kvůli tomu, aby se recyklovaly špatně spálené plyny (jako u kafé "druhák" :D ) hlavně kvůli snížení emisí.
Mimochodem, na emisích byli drzí jak lázeňské veverky :evil: , že neprojdu a smích mě přejde a pod. Chovali se ke mě jako k póvlu, museli si dopít kafčo, nikdo tam nebyl a musel jsem dost dlouho čekat (seděli na šatně). Po emisích už byli - jak jsem měl silný pocit - už o dost slušnější...

Samozřejmě, že je mi jasné, že tvrdý chod motoru je u studeného motoru výraznější. Jen mi to připadá v poslední době nějak víc...