Stránka 2 z 3

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 09 úno 2010 10:49
od tagr
Maci :D jak jinak už mám vymišlený vozík i to že mně kamarád na něj udělé podložky aby jsem měl všechna kola tedy jak na free tak na vozíku stejná vemu 2 rezervy taky stejné , na střeše budou výjezdové plechy + rozkládací plošinka na stan - jen si musím vybrat nějakou klasiku a bud ji postavím na střeše , nebo na zemi :D Na vozíku bude zasobník na naftu a vodu včetně malé kuchynky a lednice cca plný 700 kg a měl by jsem projet opravdu dost a hlavně daleko :D prostě tam povezu klasický plechový sud s naftou tedy 200l voda stejný objem 2 menší plastové sudy , a vše bude vestavěno v ,,kontejneru na míru pro vozík , mohu to kdykilov sundat a mít vozík pro normální potřebu :D

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 09 úno 2010 10:54
od tagr
omlouvám se za překlepy jedu na not 10" s malou klávesnicí :(

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 09 úno 2010 15:08
od tagr
Nevíte jak to rozbalit , kamarád to stáhnul a vypálil, ale nejde to načíst :(

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 09 úno 2010 15:26
od macejky1
tagr píše:Nevíte jak to rozbalit , kamarád to stáhnul a vypálil, ale nejde to načíst :(

Rave je normálne zabalený v raru. Rozbalit a nainstalovat pak to prohlízís jako PDF.
A ten microcat by mel být jako image CD. V cem se dá potom prohlízet zatím nevím jeste jsem to nezkousel. Mozná autocad nebo neco podobného.

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 09 úno 2010 20:53
od tagr
jo už to šlape je tam toho hafo o výkendu to prozkoumám :)

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 16 úno 2010 13:21
od tagr
Samosvorný diferenciál typu TORSEN /šnekový/se dodává komplet s
košem.Naše uzávěrka se instaluje do původního koše,proto nevím
jestli tam půjde.Samozřejmě jsme schopni vyrobit úplně nový koš
do kterého bychom vložili naši uzávěrku.Na přední by ten šnekáč
asi nebyl špatný. Tak že ted jsem se rozhodl , že na zadní diferenciál dám hezké české za 12 000,- kč jeden a s předkem počkám na angličany co na to řeknou. Při předelání tam budou rovnou nová ložiska , gufera i vymezení takže vlasně nový dif za cca 30 000,- s uzávěrkam, což není tak špatné.
přední by vyšla kolem 50 000,- pokud vubec a to už je celkem dost.

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 18 úno 2010 20:32
od tagr
Pokud by se nás sešlo více , asi by byla možná sleva :). Pokud tedy máte zájem napište sem , at to složíme a ušetříme , třeba někam na pivo ,ale až po ježdění samozřejmně :) Podle množství by se pak stanovovala konečná cena .

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 20 úno 2010 07:33
od Land Jirka
Držím ti palce, ale myslím, že je to blbost.
TC do terénu stačí a automatická špéra na free... nevím, nevím a to jsem jich už pár na auta namontoval.

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 20 úno 2010 09:31
od tagr
AHOJ JIRKO, DO ZADU NENÍ POTÍŽ :D TAM TO PUJDE V POHODĚ , DĚLÁ SE TO A JE TO ZNÁT. :D

Jinak třeba V3s má uzávěrku taky jen na zadcích - :Sorry: vím je to jiná kapitola- :Sorry: , ale stačí tam bohatě , mimo kolejí tam by to chtělo i na předku .

Záměrem je aby zadek pomáhal víc než ted a v záloze TC zustalo na předku . Jinak mám dotaz jak jsi na tom po 19.4. tak na 2 dny u tebe na dílně , - výměna turba,žhaviček a vstřiků,pumpy a řetězu,řemene při tom vyčištění hlavy ,a výměna oleje . Neboj nádrž si udělám u strýce už bude teplo , nebo že by jsme si troufly oba ve dvou :D ale to tam budu rovnou dávat ten upravený diferák . tak že by jsi si to jako 1 vyzkoušel ? :D
Dík za odpověd rád by jsem se něco přiučil :) venku si pomužu tak leda sám :(

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 20 úno 2010 20:30
od Maxsel
Land Jirka píše:Držím ti palce, ale myslím, že je to blbost.
TC do terénu stačí a automatická špéra na free... nevím, nevím a to jsem jich už pár na auta namontoval.
Tam, kam se Free dostane, mu TC bohatě stačí. Myslím, že takovou sodu jako já, mu dává málokdo a pokud mi něco při ježdění chybí, tak je to redukce (na světlou výšku už mám lift od Macejkyho, i když ještě není na autě).

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 20 úno 2010 21:22
od tagr
Ahoj Maxsel , já přeci neříkám že mu nestačí , ale že je to další vylepšení , stejně tak jako zvednutí , rozšíření a zvýšení točáku a výkonu motoru. Někdy narazíš na ,,blátíčko" a jiné radosti , ale vška ti stačí no a pak jsou klasické špéry zapotřebí. Ano kdyby jsem jen jezdil tady tak by jsem s tím taky váhal, ale když jedu tam kam jedu , tak si myslí že to má opodstatnění a TC mně pořád zůstává v záloze :) na předku :)
Každý kdo se špérama jezdil ví že TC je TC a špéra je špéra :Sorry: nic proti tvému názoru :) Jen se domnívám že takhle prostě dojedu dál a výš a více v klidu než bez nich :) a o to přeci při upravě jde :)

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 20 úno 2010 22:39
od Maxsel
Vím, jak se jezdí se špérama a vím i jak se jezdí v Africe, kam se dle tématu chystáš, ale špéra na Free jsou vyhozené peníze. Dej ale vědět, až jí budeš mít, můžem to vyzkoušet...

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 20 úno 2010 23:01
od tagr
:wink: jo jo klidně , někdy v květnu to už snad bude :) Máme jet ze severu na jih tak to tamnebude jen o písku a kamení , ale i o mokru a bahně .Mně Free celkem vyhovuje, ale to TC často není úplně ono :( . Je to třeba jen muj subjektivní názor .
Bude i navyják na vytažení se , ale radši pojedu s upraveným zadkem u kterého budu vědět že zabírá na plno co může, když je potřeba a TC pomáhá předním :)

Rád to porovnám na stejné trati jen s TC a uvidíme :) Vím kde jsou limity free a proto pojede ještě trochu větší stroj pro případ pomoci :).
Ale určitě to bude trochu lepší free než jak ho předváděli na camelce:)

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 02 bře 2010 08:43
od Dusan
Uz dlouho jsem se tak nezasmal jako pri cetbe tohoto vlakna, a to jsem do sekce freelander zavital asi poprve nebo podruhe, nechci nikomu brat sny, ale nektere veci mi zde prijdou jako nesmysl a neralne, asi jako kdybych defa chtel upravit pro zavod formule 1, na nektere veci to chce proste asi jine auto. Ale proc ne.

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 02 bře 2010 09:39
od geršák
Dusan píše:Uz dlouho jsem se tak nezasmal jako pri cetbe tohoto vlakna, a to jsem do sekce freelander zavital asi poprve nebo podruhe, nechci nikomu brat sny, ale nektere veci mi zde prijdou jako nesmysl a neralne, asi jako kdybych defa chtel upravit pro zavod formule 1, na nektere veci to chce proste asi jine auto. Ale proc ne.

Nejseš sám Dušane komu to příjde úsměvné :lol:

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 02 bře 2010 10:54
od tagr
no jo no pokud to máte na leštění a ne na práci tak jo, auto má dělat na 100% jinak se nevyplatí a mužu mít břichoplaza :D

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 02 bře 2010 11:00
od Dusan
No, kdo me zna, tak vi, ze ja to rozhodne na lesteni nemam... :-)

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 02 bře 2010 11:01
od low
tagr píše:no jo no pokud to máte na leštění a ne na práci tak jo, auto má dělat na 100% jinak se nevyplatí a mužu mít břichoplaza :D
oukej, nechces nam to predvest ted o vikendu na Siklaku??

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 02 bře 2010 11:05
od Hunter
Tagr - stale nechapes, o co lukum jde, oni se snazi rici, ze proste Free jiz samotnou konstrukci neni srovnatelny s Defem a neni opravdu urceny na to, co z neho chces udelat. Pokud by jsi se tu snazil predelat tak, jak planujes sve Free, Defa, nebo i Disco, asi by nikdo nic nerekl, ale takto.. A to se tu nebavime o financni strance cele veci..

Re: diferenciál vestavba automatické uzávěrky

Napsal: 02 bře 2010 11:41
od tagr
Ahoj: :wink:
1 - nemám předěláno, připravuju , kupuju ,scháním trvá to a taky čekám na teplo, protože při tom budu i dělat udržbu spodku ( vytříkání dutin,nátěr spodku), když už tak už
2 - upravy budou a na cestování po nezpěvněných cestách a terénech bude určitě připraven dobře
3- nebudu s ním jezdit cros ani dělat zbytečné voloviny, ale rozumný terén( tedy takový na jaký to bude uděláno) klidně pojedu
4 - protože mám naježděno kolem 170 000 a stejně je potřebana autě spousta věcí už udělat tak to beru jedním zátahem, ušetří T čas v budoucnu a po finanční stránce mně to vyjde jen asi o 30% dráž, ale to auto bude taky trochu jinde než je ted
5 - defa z toho nedělám, protože ho nechci mimo 6x6 , když už by to měla být 4x4 tak disco, v dnešní době se má a dá i v terénu jezdit trochu pohodlně a ne jak na žebřináku , ale pořád ještě řeším motorizaci a dalších spoustu věcí.
6 - nic proti defum, mně fakt mrzí že to automobilka trochu zaspala a jak jsem psal jinde mohl by to být nádherný stroj , plně funkční a i pohodlný.
7 - vše co dělám je že se snažím posunout hranice kousek dál a to snad není nic špatného.Hledám a pátrám a pak to teprve kupuju. Nikoliv opačně :D