Stránka 2 z 5

Napsal: 10 led 2008 15:01
od karel
OC píše:Nevím jak to dělá Disko, ale Rangie se občas probudí .....
Tak za tohle bych ho asi uspal jednou pro vždy, nejlépe kladivem :lol:

Napsal: 10 led 2008 17:48
od Libor
default píše:I já jsem dnes rano dorazil k traktoru a pravy zadni bylo uplne "na zemi". Je pravda ze auto stalo do kopce a leva strana mela kola na ujezdenem snehu (takze vys nez prava). Muze se to stat nebo mam zacit resit servis? Jeste mala poznamka: nekdykdyz vastoupim z auta zamknu, tak slysim vrcet nejaky kompresor (2-3x) - jsou to mechy nebo ne?
KDYŽ VYSTOUPÍŠ Z AUTA A VYTÁHNEŠ KLÍČ ZE SPINAČKY NEMŮŽE TI ZAČÍT DOFOUKAVAT KOMPRESOR JELIKOŽ JE BEZ NAPĚTÍ,JESTLI ANO JE CHYBA V EL.PO VYSTOUPENÍ MŮŽEŠ POZOROVAT SEM TAM VYROVNÁNÍ VÝŠKY A TO TÍM ZPŮSOBEM ŽE TI AUTO SPADNE DOLŮ cca 1až 2 cm ZA AKUSTICKÉHO PROJEVU UCHÁZEJÍCÍHO VZDUCH Z VYROVNÁVACÍHO VENTYLU :idea:

Napsal: 10 led 2008 18:12
od keso
default píše:I já jsem dnes rano dorazil k traktoru a pravy zadni bylo uplne "na zemi". Je pravda ze auto stalo do kopce a leva strana mela kola na ujezdenem snehu (takze vys nez prava). Muze se to stat nebo mam zacit resit servis? Jeste mala poznamka: nekdykdyz vastoupim z auta zamknu, tak slysim vrcet nejaky kompresor (2-3x) - jsou to mechy nebo ne?
No ja som ho mal nahnute len trocha, rozdiel 3-4 cm, u teba to fakt vyzera na fuciaci mech .... ak je to mech tak sa to bude pravidelne opakovat, ak je diera mala za jazdy ti to bude kompresor stihat dofukovat, ale po dlhsej prestavke auto padne na jednej strane dolu.

Tie zvuky po vystupeni z auta nie je dofukovanie, ale prave prepustanie vzduchu z mechov, snaha o dorovnanie auta.

Napsal: 10 led 2008 20:44
od discover
Libore, to je pravda, vyndam klic ze spinacky a nekdy si i 2x kompresor dotlaci. To ma Default pravdu. (Nazdar kapitane, seznamim te s kolegou, taky skoroadmiral s vlastni jachtou:). :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 led 2008 20:54
od Libor
discover píše:Libore, to je pravda, vyndam klic ze spinacky a nekdy si i 2x kompresor dotlaci. To ma Default pravdu. (Nazdar kapitane, seznamim te s kolegou, taky skoroadmiral s vlastni jachtou:). :lol: :lol: :lol:
TAK TO ASI PŘÁTELÉ V LR ZAS NĚCO POPLETLI :lol: ALE KONEC KONCŮ TOHLE ANI NESTOJÍ ZA ŘEČ :lol:

Napsal: 10 led 2008 21:47
od discover
Nemam s tim problem, jen v posledni dobe se tak deje casteji, proto asi na jare objednam mechy. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 led 2008 22:20
od KAKTUS
Nema mechy-nema problema :twisted:

Napsal: 11 led 2008 00:23
od default
discover píše:Libore, to je pravda, vyndam klic ze spinacky a nekdy si i 2x kompresor dotlaci. To ma Default pravdu. (Nazdar kapitane, seznamim te s kolegou, taky skoroadmiral s vlastni jachtou:). :lol: :lol: :lol:
Super, muzeme klidne vyrazit nekam, kam se s autem nedostanem. Vanoce jsme travili v dominikanke rep. - naprosto laboratorni podminky - staly vitr s konstantni rychlosti 8) :D

mechy

Napsal: 22 led 2008 19:37
od michscho
tak ja mam aj mechy aj ACE a auto mi po dvoch dnoch v garazi skoro lezi na pravej strane, podla mna to skor ma na svedomi ACE pretoze obidva stabilizatory su na pravej strane podla mna to neudrzi tlak v systeme a padne to napravo, zrejme daky solenoid prepusta alebo nieco podobne, keby v tom nebol olej tak to uz davno rozoberiem ale sa mi nechce, moze sa menit fyzikalna vlastnost servokvapaliny?? ze by to prepustalo koli tomu??
pri nastartovanom aute vsetko stiha pumpovat a auto je uplne rovno

Napsal: 22 led 2008 20:17
od keso
Podla man to nie je ACE, kedze konstrukcia ACE s vysokou pravdepodobnostou neumoznuje cinnost systemu bez cerpadla.

Ale staci ak je nahnute auto pozriet na mech a hned je jasne ci je prazdny alebo nie.

Napsal: 22 led 2008 22:36
od patrik
ACE nema vplyv na to že je auto po 2 dnoch spadnute do jednej strany.Ako pisal Kešo pozri sa na mechy ešte pred naštartovanim motora,či nie je makky na strane ktora je spadnuta.Na 99% je deravy mech ale počas jazdy ti ho kompresor stači dofukovat.Čimm skor ho vymen lebo inak ti može odist kompresor.

Napsal: 22 led 2008 22:39
od patrik
inak ACE nema vpliv na naklon auta pri stati na mieste aj ked mas nastartovany motor . ACE je aktivne od 40km.h dovtedy sa chova ako by tam nebolo.

Napsal: 23 led 2008 00:23
od discover
Patrik, presne tak. Urcite je deravy mech. :!: :lol: :lol: :lol:

nooo

Napsal: 23 led 2008 11:39
od michscho
dakujem za reakcie chlapi, no vyfuknuty zrejme bude lebo auto je na doraze, sudil som to predtym podla toho, ze to nieje len zadok ale aj predok. to uz bude ale asi prirodzena reakcia podvozka. kdesi som to tu uz studoval ... ale linky na stranky boli uz mrtve ... co to tak vyjde, nepredate niekto??

Napsal: 23 led 2008 13:46
od Stavros

diky

Napsal: 23 led 2008 13:51
od michscho
dik nasiel som to ... keby som si v tej rychlosti vsimol, ze to cele je link a nie len ta podciarknuta cast ... nemusel som pliest taketo amaterske prispevky ale este raz diky.

Napsal: 23 led 2008 13:53
od Stavros
Promin, ale nejak to neumi linkovat delsi odkaz. Nevsiml jsem si toho. Objednej to, dopravny je 15L a pokud platis pres ucet, tak dalsich 10L.

asi ano

Napsal: 24 led 2008 10:06
od michscho
no ten pravy mech je o poznanie maksi, predsa len este neaky vzduch tam je, v servisnom manuali som cital, ze treba cez pocitac vypustit v sustave vzduch, ale myslim, ze v mojom pripade to moc vyznam nema kedze sa "odvzdusnuje" sam :lol:

Napsal: 24 led 2008 10:58
od michscho
uz jsem si ho objednal, zvolil som platbu sekom, ale ziadny shipping 15L mi to nepriratalo, zrejme tam musim zavolat, ake mate skusenosti ??

Napsal: 24 led 2008 14:26
od yorkin
Když jsem na paddocku platil kartou, dopravné se mi taky neobjevilo ani na fakture, kterou jsem dostal mailem, ale z karty si to strhli :-). Tak nevím, jestli odrbávají britský finanční úřad nebo to má nějaký jiný důvod a osobně mi to je jedno. Pokud to bereš na ičo, tak to máš ovšem o trochu horší ;-).