Stránka 2 z 4
Napsal: 12 dub 2007 10:29
od kamil
Napsal: 12 dub 2007 15:43
od jezbera ivan
patrik píše:uz som jeden zohnal na pozicanie pokial mi pridu nove z anglicka. mechy necham a dam pod ne 5cm podlozky a dopredu nove struny 2 liftove -este neviem ake . musim este zistit kolko mi spadne predok ak dam naraznik a navijak . podla toho dam tie predne struny.. ps...
Tu mas apl. tabulku pre OME:
http://www.discoparts.com/files/old_man ... cation.htm
Dopredu by som s naraznikom a navijakom dal pruziny OME 779. Ale pozor! OME nedoporucuje svoje tlmice ak vzadu ostavaju mechy, OME tlmice su pre mechy prilis makke, musis pouzit orginal tlmice co tam boli (ich pracovna dlzka je pre 2" lift dostatocna) alebo KONI Heavy Track - tie mam a doporucujem. Dozadu das alebo podlozky pod mechy, alebo si zadok nechas v LR cez diagnostiku "prifuknut" o tolko vyssie, o kolko ti pojde hore predok. Ja to tak mam a poznam este dve DIIky co tiez a je to OK a jednoduche riesenie.
Napsal: 12 dub 2007 21:28
od patrik
ja budem davat dozadu5cm podlozky a predok este neviem

. ved pridi niekedy s Misom na kavu--pokecame
Napsal: 22 dub 2007 21:37
od Jarys
Také chci přizvednout DII. Kdo máte zkušenost s IRONMANEM nebo OLD MAN EMU nebo SCORPION RACING napište prosím vaše zkušenosti?
Hlavně pocity z jízdy. Stále musím hodně jezdit po cestách. Nebudu po úpravě nešťastný při jízdě po asfaltu. Po městě s tím jezní hodně přítelkyně, nepřevrátí to (auto) na první křižovatce na bok...

PS: mám jen pružiny, žádný měch
Napsal: 23 dub 2007 06:19
od karel
Ať zvolíš kteroukoliv značku, počítej s tím, že nenaložené auto bude podstatně tvrdší než originál, ale je to daň za to, že získáš výšku a prostor pro montáž větších kol.Na silnici ucítíš nerovnosti zvláště pokud dáš hodně nízkoprofilové 18" jak o nich uvažuješ, ale zase se auto tolik nenaklání.Terén je mnohem mnohem výraznější rozdíl.V podstatě každá disciplína se ti bude zdát snažší než s origo pružinama.Jinak mám odzkoušeno IM a OME, ale na Disco I.
Napsal: 23 dub 2007 07:50
od Antonov
Ja ti mohu doporucit scorpion maji vice variant pruzin pro ruzna zatizeni a pokud se s nimi spojis a reknes co na tom aute bude za vybaveni tak ti doporuci vhodny typ per, ja mam od scorpionu cely podvozek, ale na RRC a jizdni komfort se da rici nezmenil oproti originalnim pruzinam.
Napsal: 24 dub 2007 00:03
od Jarys
Antonov píše:Ja ti mohu doporucit scorpion maji vice variant pruzin pro ruzna zatizeni a pokud se s nimi spojis a reknes...
Prosím tě a kontaktoval jsi přímo v Anglii, nebo víš o někom blíž, kdo se tím Scorpionem zabývá. Nejsi první kdo ho doporučuje.
Napsal: 24 dub 2007 00:34
od Antonov
Primo v Anglii dela to i nekdo v nemecku ale ja nemecky nesprechtim a v Gb to je levnejsi problemy s dopravou jsem taky nemel. Zavolas ci napises email nebo fax poslou ti mailem fakturu s tim co chces a bankovnim prevodem zaplatis do tydne to je v CR. Hlavne maji opravdu vetsi vyber nez IME ci OME
Napsal: 24 dub 2007 07:55
od Stavros
A hlavne na DII liftovou sadu neumeji, uz jsem s nima o tom mluvil dvakrat. Kamarad uz ma sadu od HP sportingu, vychazi na cca 30 tis. s DPH. Sada od OME se da sehnat na
www.discoparts.com za cca 16 tis. bez DPH. Jenom rikali, ze na faceliftovy verzi se ziska pouze 1,5 palcovy lift.
Napsal: 21 kvě 2007 10:40
od Stavros
jezbera psal, ze vzadu staci pri 5 cm liftu origo tlumice, ale ty prave vubec nestaci. Musi se tam dat neco jinyho, delsiho. Chtel jsem se jeste zeptat, zda nekdo opravdu meril delku OME prodlouzeneho tlumice, jelikoz Ironman je delsi pouze o 1,5cm a myslim si, ze OME nebude o moc delsi.
Napsal: 21 kvě 2007 16:52
od jezbera ivan
Stavros píše:jezbera psal, ze vzadu staci pri 5 cm liftu origo tlumice, ale ty prave vubec nestaci.
Ak mas vzadu mechy (a o takom aute tu bola rec), tak si vies stlacenim gombika "prifuknut" zadok o cca 5-6 cm (to ma kazda seria so vzduch. pruzenim, ze?). Takze take auto je od vyroby pripravene jazdit s "prifuknutym" zadkom 5-6cm a tomuto odpoveda aj pracovna dlzka zadnych tlmicov. Ja nechapem, ked takuto disco zdvihnes nafurt o cca 5-6 cm, preco by zrazu nemala dlzka origo tlmica stacit???
Samozrejme, ze zdvihnutu disco uz nemozes "prifukovat" na vyssie (alebo mozes ale nie ked budes fest krizit), lebo ten tlmic (a to aj akykolvek iny EMU, IM, Koni..) uz bude kratky. Ale to sa uz bavime o zdvihu 4"-5" od serie!
Napsal: 29 kvě 2007 13:36
od patrik
tak nahodil som 2 ironman a podlozky pod mechy -5 cm a tlmice svojou dlzkou nestacia pri jazde po slabom terene buchaju o vrchny doraz. ptrebujem nove tlmice na 2 az3 lift. ironman nemaju na sklade a asi ani tak skoro mat nebudu

------co druheho tam dat ?
Napsal: 29 kvě 2007 13:48
od Stavros
Patriku, ja resim to same a snad uz mi tenhle tyden prijdou tlumice z Anglie 4 ks za 4 tis. bez DPH. Takze jeste chvili pockej a napisu to sem, jak to bude sedet. Podle me to bude OK.
Napsal: 29 kvě 2007 14:29
od patrik
Stavros pockam na teba ,ako budes spokojny . a aka je to znacka tlmicou?
Napsal: 29 kvě 2007 14:42
od Stavros
je to Britpart Super gaz, jde o to, ze i Ironman je delsi pouze o 1,5cm nez origo.
Napsal: 29 kvě 2007 15:00
od jezbera ivan
patrik píše:tak nahodil som 2 ironman a podlozky pod mechy -5 cm a tlmice svojou dlzkou nestacia pri jazde po slabom terene buchaju o vrchny doraz.
... no tak to potom v tej dlzke tlmicov ani samotny vyrobca IronMan zial nema jasno, ten toziz pise, ze pri ich strunach a zdvihu cca 50mm standardny tlmic staci, vid. otazka osma v poradi:
http://www.ironmansuspension.com/faqsprings.html
Mne len nejde do hlavy, ze disco s mechmi ma od vyroby moznost jazdit o 5-6cm vyssi zadok a uz pre tento setup ma od vyroby kratky tlmic?
Napsal: 30 kvě 2007 08:10
od Stavros
Ono je to totiz mysleny na to, aby auto spis prejelo nejakej zlom, ale ne na trial. Proste to auto se zvedne, ale tlumice se taky vytahnou, je tam jeste rezerva tak 10 cm, ale ta je prave mala, takze to boucha.
Napsal: 30 kvě 2007 08:47
od jezbera ivan
... no, ja som to, ze dlzka origo tlmica staci, vycital kde-kade po webe a potom aj uviedol do reality, mam to tak dva roky. Teren jazdim skor lahsi a mozno mi to preto nebucha. Ak sa mylili moje zdroje, mylil som sa aj ja, pardon.
Len pre uvahu, moja skusenost:
OME tlmice k Disco s mechmi dat nemozem, tak mi bolo vysvetlene priamo z OME Australia (a potom tiez z Taubenreuther-u DE). Nemozem preto, lebo OME pre Disco s mechmi tlmice nevyraba (ze tie ich su prilis makke) a ze tam mam dat KONI dopredu i dozadu. KONI som dal dopredu pri OME pruzinach a zdvihu cca 4 cm. Porovnaval som aj dlzku KONI a origo tmica - bola rovnaka! Ale tento tlmic mi doporucili v OME Australia i v Taubenreuther DE ku OME pruzine +1,5". Cudne je to, ze vyrobca prizin (OME) a ich asi najvacsi predajca v EU (Tubenreuther) doporucuju rovnko dlhe tlmice ako origo. Fakt je, ze sa mozu mylit!
Napsal: 30 kvě 2007 08:59
od Stavros
to je prave i to, co porad resim ja, jak muzou doporucit stejnou delku tlumice, kdyz se ti zvysi pracovni rozsah pomoci pruziny? To nedava smysl. Musi se tam dat delsi tlumic, to je obecne pravidlo pro stavbu vyssich podvozku.
Napsal: 30 kvě 2007 14:17
od patrik
dlzka ironman tlmicov je 362 stlaceny a 587 natiahnuty. je to na disco 2 . Stavros nemas nahodou pomeranu dlzku origginal tlmicov- pre porovnanie