Stránka 2 z 2
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 22 zář 2012 10:13
od libovka
Ale přídavka je až za převodovkou.Takže by hučela s otáčkami kol.Tohle jde s otáčkami motoru.Mám podezření na výfuk. Podle mě je vysypanej a hučí.
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 23 zář 2012 12:03
od Gusto
libovka píše:Ale přídavka je až za převodovkou.Takže by hučela s otáčkami kol.Tohle jde s otáčkami motoru.Mám podezření na výfuk. Podle mě je vysypanej a hučí.
presne takto sa prejavovali vybracie aj v tejto DII

myslel som si,ze je vysypany vyfuk... vybracie boli len pri urcitych otackach,uz si nepamatam,pri akych,ale bolo to hlavne vtedy,ked som viac slapal na plyn... ked som sa snazil ist len tak z lahka,tak to vybrovalo menej...
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 27 zář 2012 08:37
od raven.99
ja som mal podobny problem a tiez iba pri otackach cca 2100-2200 rpm.
Vyriesene nastavenim ovladania uzavierky - koncovka na prídavke nebola v správnej pozícii a asi to kvoli tomu hrkalo.
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 03 říj 2012 12:17
od libovka
Tak jsem to včera projel s kámošem kterej řídil a já sedel na místě spolujezdce.Výsledek je takovej že u spolujezdce jsou cítit vibrace v podlaze podstatně víc než u řidiče.Takže jsem sundal přední kardan a změna žádná.
Prostě při 2200ot. to vibruje a hučí jak pilináky.Pokud jedu plynule v těchto otáčkách tak to je jako bych měl laděnej výfuk.
Tak já už nevím.

Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 03 říj 2012 15:50
od Hanys_a_Kaca
Podle mne na to jdes dobre, vrat predni kardan a vyndej jeste zadni. Kdyz uz diagnostika pokus-omyl, tak dusledne. Kdybys letel v pracovni dobe kolem Dejvic, tak zavolej 775 173 983, miluju zahady.
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 03 říj 2012 19:43
od libovka
Podle mě to je automat nebo měnič a nebo motor.Prostě to jde s otáčkama takže kardany,ložiska,diferáky,přídavka nepřipadají v úvahu.
Myslím že se to táhne po pravé části rámu jelikož u spolujezdce je to fakt cítit v podlaze zatím co u řidiče je na podlaze klid.
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 14 říj 2012 11:22
od Gusto
len pekne skusaj dalej,ale aj ak prides na to,ze je to vola na retazi v rozvodovke...

Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 14 říj 2012 14:14
od libovka
DII řetěz nemá.
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 20 říj 2012 11:03
od Hubert
Další poznatek.
Problém: Vibrace při 2000-2200 ot./min jak na 4. tak 5. rychlostní stupeň. Pouze při zátěži
Postup: Postupně odstraňovány kardany. Zjištěno vibrace způsobuje přední kardan.
nalezeny malé vůle na křížích tak jsem je všechny 3 vyměnil. (mám dvojkloub z TD5). Kardan vyvážen.
Vibrace částečně zmizely. Po ujetí cca 10 tis. opět stejné vibrace. Zase výměna křížů tentokrát za HD. Opět nastalo částečné zmizení. Po cca 5 tis. situace se opakuje. Už sem pomalu bezradný. Diagnóza je ale jasná je to přední kardan.
Už mě napadá jenom středové kulové pouzdro. Pouzdro koule má malou vůli. Vůli vymezuje pružina, která neustále tlačí kouli do pouzdra, ale nic jiného mě už nenapadá.
Jako levnější variantu jsem zvolil opravu. Soustružník vyrobil nové bronzové pouzdro koule. Místo jehliček také vyrobeno bronzové pouzdro, aby se vyloučily všechny vůle.
Zatím ujeto 1 tis. a vibrace nepozoruji a to se na ně soustředím.
Závěr je jasný byl to středový kulový čep dvojkříže. Je možné že opravení novými bronzovými pouzdry moc nevydrží hlavně to vnitřní co je místo jehliček. Ale pokud vibrace zase začnou a kříže nebudou mýt vůli ihned koupím nové středové pouzdro s jehličkami.
A to buť na
ebay nebo u
Eliota.
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 20 říj 2012 20:14
od Forsttimber
ja mam presne to iste pri zatazi to vibruje prazdny len obcas ale kardany som menil lebo kvoli tomu som si kupil cely novy kardan takze ma napadaju len vystup z prevodovky alebo unasac na prednej naprave
Re: vybracie pri 2200 otackach
Napsal: 20 říj 2012 20:33
od Hubert
Zapomněl jsem napsat že ten kardan byl taky úplně nový. A hned od nova vibroval. To pouzdro bylo od výroby zmetek.