Stránka 11 z 81

Napsal: 02 bře 2009 22:55
od RudaK
Děkuji.... :Pohoda:

Napsal: 14 bře 2009 22:34
od sloon
Chci sundat rezervní kolo a nahradit je sprejem na zalepení kola plus kompresor.Máte s tím nějaké zkušenosti jaký sprej,kompresor?Dík.

Napsal: 14 bře 2009 22:39
od eliott
Neřekl bych, že je to dobrý nápad, když propíchneš gumuz boku o nějakou větev, spray nepomůže, nebo když zuješ gumu... A Defík není moc dobrá tříkolka :lol:

Napsal: 14 bře 2009 22:48
od sloon
Takoví kolo se dá taky zout?A co místo spreje třeba tohle http://atvmoto.cz/detail/sada-pro-opravu-pneu-box.html

Napsal: 14 bře 2009 23:08
od -buri-
To je dobra vec, ale jen na propichnuti, pokud kolo rozriznes z boku, tak ti nic krom rezervy nepomuze.

Napsal: 14 bře 2009 23:10
od PavelU
Sprey a tato sada je dobrá, když si propíchneš pneumatiku drátem nebo hřebíkem, ale když si ji roztrhneš na boku jak píše Eliott, tak ti nepomůžou a deš po svojich. A zout tyto kola také není žádné umění. :wink:

Napsal: 14 bře 2009 23:12
od PavelU
Buri byl rychlejší. :Ja blb:

Napsal: 15 bře 2009 09:17
od sloon
Šlo mi o to že v práci často lezu do kufru a ta rezerva mě tam vadí, tak jsem myslel že bych to vyřešil tou sadou.A nebo varianta po silnici sadu na zalepení a do terénu nasadit rezervu.

Napsal: 15 bře 2009 10:49
od low
spreje jsou obecne nahovno, hlavne na motorkach, kde je useri pouzivaji jako modlu pripadneho pichnuti, jelikoz uspesnost je urcite pod 50procentama, odzkouseno.
Knoty uz funguji o poznani lepe. Priznejme si pratele kolikrat kdo pichne tyto gumy. Vetsi riziko je ale napr v terenu. Nicmene i tak by jsem se nebal jezdit po cr jen se sadou knotu na lepeni. Pripadne s nahradni dusi do kola, kdyby bylo uplne nejhur.

Napsal: 15 bře 2009 12:07
od RudaK
Za tři roky sem píchl jen jednou na Bystřičce a popravdě by stačil jen ten knot ( a kompresor pravda ).Ale to auto rezervu uveze a bez se mi to ani nelíbí.Já fandím klasické rezervě.Naopak chci rezervu na zadek na D III a to by se musel zadek otvírat s rezervou vždy( orig pod podlahou),ale to by mě nevadilo vůbec. :wink:

Napsal: 15 bře 2009 13:00
od PavelU
Souhlasím s tím, že na silnice sada s knoty stačí, já jsem měl spíše na mysli situace jako na této stránce http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 3543#33543 , tady se bez rezervy neobejdeš.

Prosba o radu

Napsal: 02 dub 2009 15:14
od walter
Kluci prosím můžete mi poradit? Jsme zmaten z těch mír a údajů co se týká disků. Líbí se mi disky Dotz DAKAR Dark 7x16 5x165 ET8
Bude to pasovat na Defíka 110 (rok výroby 2004)?
A ještě drobnost bude tento ráfek pasovat na pneu 265/77 R 16 BF Goodricht MT?
Na originál ráfkách, které mám na autě je napsáno 5,50FX16X33 - uvedené pneu je na nich bez problémů.

Komplet míry tohoto disku jsou:
Dotz DAKAR Dark 7x16 5x165 ET8
Design: DAKAR Dark
Šířka: 7
Průměr: 16
Počet děr: 5
Rozteč: 165
Zális: ET 8
Otvor: 124

Neliší se od typu DOTZ DAKAR (který na def 110 pasuje určitě) kromě dvou mír a to Rozteče a Otvoru:
Rozteč: 165,1
Otvor: 122,5
Tyto míry má DOTZ DAKAR

Díky moc předem za radu. :roll:

Re: Prosba o radu

Napsal: 02 dub 2009 15:58
od MOPADŽI
walter píše:Kluci prosím můžete mi poradit? Jsme zmaten z těch mír a údajů co se týká disků. Líbí se mi disky Dotz DAKAR Dark 7x16 5x165 ET8
Bude to pasovat na Defíka 110 (rok výroby 2004)?
A ještě drobnost bude tento ráfek pasovat na pneu 265/77 R 16 BF Goodricht MT?
Na originál ráfkách, které mám na autě je napsáno 5,50FX16X33 - uvedené pneu je na nich bez problémů.

Komplet míry tohoto disku jsou:
Dotz DAKAR Dark 7x16 5x165 ET8
Design: DAKAR Dark
Šířka: 7
Průměr: 16
Počet děr: 5
Rozteč: 165
Zális: ET 8
Otvor: 124

Neliší se od typu DOTZ DAKAR (který na def 110 pasuje určitě) kromě dvou mír a to Rozteče a Otvoru:
Rozteč: 165,1
Otvor: 122,5
Tyto míry má DOTZ DAKAR

Díky moc předem za radu. :roll:
Půjde bez problémů. Nemusíš mít obavu.
Pneu máš 265/70nebo 75x16....profil 77 není :wink: Půjdou ti tam ale oba profily.

Napsal: 02 dub 2009 16:25
od walter
Jasně :D - je to 265/75 R16 - na tom je vidět, jak už jsem z těch čísel mimo :D

Spíše mám obavu, aby to pasovalo na průměr středového otvoru - je tam rozdíl +1,5 mm

Napsal: 02 dub 2009 19:32
od MOPADŽI
walter píše:Jasně :D - je to 265/75 R16 - na tom je vidět, jak už jsem z těch čísel mimo :D

Spíše mám obavu, aby to pasovalo na průměr středového otvoru - je tam rozdíl +1,5 mm
Mezírka tam bude, ničemu nevadí. Je na bláto :lol:

Napsal: 03 dub 2009 16:08
od Luboš M.
Trochu jsem pokročil v úpravě disků. Na prvním obrázku je původní disk a na dalších již otočený střed a nalakované disky. Pneu jsem zvolil 265/75/16. Není to sice nic noc zozměr :roll: ale na dálkové přesuny budou OK. :wink:

Napsal: 03 dub 2009 16:09
od Luboš M.
...další

Napsal: 03 dub 2009 17:11
od brudr
Disky pjekny,ale na tom tvim auti to vypada divne(maly) :lol:

Napsal: 04 dub 2009 07:56
od RudaK
Spíš srandovně.. :lol: prostě malý :!: Taky sem chtěl pořídit tento rozměr a ještě že sem to neudělal - hodně malý na pohled ( a vo tom to je ) :roll:

Napsal: 04 dub 2009 08:39
od Luboš M.
brudr píše:Disky pjekny,ale na tom tvim auti to vypada divne(maly) :lol:
Hoši neblbněte já to nechci hnát do nebes :lol: Spíš chci něco na delší přesuny po silnici.
Třeba budou na prodej :lol: :lol: :lol: