Stránka 11 z 11
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 01 úno 2017 20:09
od ateliersk
Tak to je příjemnej obrat s tím motorem

. Jsem zrovna chtěl napsat že motor je ve výsledku to poslední co by se mohlo (mělo) vy..at, obzvláště pokud bys měl čas a před tím než s tím vyjedeš na daleké cesty tak s tím pár tisíc najezdit po vlastech českých. To že je to třikrát uložené, toho bych se zas tak nebál, přeci jen to má relativně malej výkon a je to na něj dimenzované. To bych se spíš opravdu bál kdybys tam dával modernější motor, že by to pak nemuselo vydržet něco z toho co je za motorem a není a nebylo dimenzováno na výkonější a modernější motor.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 01 úno 2017 21:21
od Neklan
Mně se líbí celá ta filozofie, soustředit se víc na tu cestu, než na ten dopravní prostředek, v tomto případě, investovat víc do vlastní cesty a do řádné údržby auta, než do přestavby Landyho na něco, čím nikdy nebyl a nebude. Ve finále autu nebude ublíženo a zůstane takové, jak bylo navrženo a nakonec jak už tady psal Rover, díky všem těm nedokonalostem a zastaralostem originální Série, si tu cestu člověk o to víc užije. Přeji hodně zdaru při přípravách i na vlastní cestě.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 01 úno 2017 22:06
od kubát
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 10 úno 2017 16:24
od kamca
Díky jednomu členu zdejšího fora jsem udělal cestu kolem světa bez jakýchkoli nákladů a prakticky za několik vteřin. Auto vydrželo, nic se nepolámalo, prostě Land Rover. Tímto mu velice děkuji,

Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 21 úno 2017 07:52
od kamca
kamca píše: 15 led 2017 18:57
Dnes jsem se obrysovky a blinkry. Na fotce je vidět, že jedna strana auta už má nové plastové a druhá ne.
Ty bílé plastové jsou asi nějaký šmejd, neb plast má konzistenci písku, když se po něm přejede rukou, úplně se drolí. Originál jsou zase docela zoxidované. Jiné než plastové se nedají koupit, vyměním je tedy za nové, ale mohu nějak zachránit ty originální.
Zadní jsou všechny originál a nejsou moc zničené. jak je mám ošetřit?
No a taky jsem sundal tapecírunk ze dveří, abych se podíval v jakém jsou stavu. vyjma rohů je to docela OK. Předpokládám že vyříznutí a vyvaření bude dostačující. Jak mám ošetřit zbytek dveří? Nikdy jsem nic takového nedělal, tak moc nevím. Obrousit na natřít by mohlo stačit na nějaký ten rok. Opískovat dveře a lakovat se mně moc nechce, to bych pak musel dělat celé auto.
Na první fotce jsou vidět dvě plastové základny pro žárovku, které tam namontoval předchozí majitel. Plast se úplně rozpadá a nevím kde koupit originál/ Eliott říkal, že už se neprodává/. Nemá někdo dvě na prodej. Ty druhé dvě s korozí opravím. Děkuji.