Stránka 11 z 22

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 25 lis 2009 20:40
od DanoDEF
Kangaroo píše: Defík 110 TD5 se zahrádkou a stanem na MT 255/85 16 - bez chipování ! (GPS Ukazuje nachlup stejně)
... ano mozne to je.

... dost zalezi na vahe ako je auto nalozene.

... ja dosahujem 130 - 135 ( dole kopcom mam maximalku 152 podla GPS ) ale mam vymenenu red. prevodovku na tazsi prevod a standartdne nalozeny na cca 2500kg

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 25 lis 2009 21:07
od patrik
tak toto je nedam ani keby som sa posral :twisted: :twisted:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 25 lis 2009 23:08
od evo828
patrik píše:tak toto je nedam ani keby som sa posral :twisted: :twisted:
lenze tvoje auto vazi skoro 3 tony :lol:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 25 lis 2009 23:22
od patrik
niee moje ma 2500kg 8) kua ja som zabudol na seba +125kg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tam bude pes zakopany :idea:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 25 lis 2009 23:56
od low
dano dal jsem skopce na chlup presne :-)))

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 26 lis 2009 12:02
od Jenda
...ja jen narusim debatu kolik to komu jede z kopce,plnici tlak (mereno manometrem ze turbem)me Td5 byl 1,4 (v tahu) a po konzultaci se servismenem ze Strakonic je to u tohohle Gareta standard.Taky mi rikal ze nema smysl chtit dosahovat vyssi tlaky pokud budu chtit spolehlivost.
Pak uz bych mel koupit jine turbo ale to uz je nekde jinde.
To Kangaroo ,140 km/h se zahardkou a MTeckama je z rise snu.Navic bez cipu :!:
Bud rad ze ti to takhle funguje.Opet se potvrzuje ze kazdy motor Td5 je JINEJ uz od vyrobce a opet se potvrzuje ze anglani jsou inzenyrsky mamrdi kdyz ani nedokazou sundat z linky auto se stejnym vyladenim.
Honza

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 26 lis 2009 14:56
od patrik
dnes som natankoval evo diesel od slovnaftu a motor je zivsii. hlavne krutak je urcite lepsi a aj maximalka je cca 135km/h . odporučil mi ho natankovat Marek Mosny z MMMRACINGU

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 26 lis 2009 15:40
od MOPADŽI
Tak já mám cca 2800kg auto (z toho je 150l je nafta, 45l je voda) + já 108kg :oops: pak ještě zvýšený odpor cx o 4xHella pr.22cm na střeše a zahrádku.
Top speed mám 115 no i 120Km/h, když dobře fouká.
Je pravda, že mně určitě několik vraníků někde pořád spí a spí...
Až je ale někdo probudí a ještě k tomu, spřežení rozšíří, to bude letadlo :ty jeden...:

Už aby to bylo :D

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 14 pro 2009 12:12
od erik
...jsem v dokladech nasel info o mem chipu...AUTOLOGIC® Max Power 170 BHP-AUTOLOGIC® Max Torque 333 Nm
http://www.james-french.co.uk/power-upgrades.asp

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 01 led 2010 22:09
od patrik
konečne ide motor jak za mlada - cely problem s vykonom bol vo vahe vzduchu - mal so ju novu ,ale bol to britpart . potom som dal novu ale siemens a to je ine kafe . motor krasne taha od spodu a konečne aj trochu zadymi. maximalku som neskusal - možno zajtra ked pojdem na maly novoročny offroad do Serede.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 01 led 2010 22:15
od PavelU
Čtu váha vzduchu a vzpomněl jsem si na dotaz kamaráda. Jaké je napětí na váze vzduchu na motoru Td5... :?:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 01 led 2010 22:21
od DanoDEF
patrik píše:konečne ide motor jak za mlada
... tak to je dobra sprava az teraz mozes uvazovat o chipe ked je vsetko OK

... no proste si zistil, ze BRITPART je ...

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 09:48
od Jenda
...kuprikladu spojkovy valec od Britpart vydrzel pouze necely rok.Po rozebrani jsem v nem nasel cosi zvici velikosti ostrihaneho nechtu od palce u nohy,jen to bylo z hliniku.
Honza

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 10:19
od RudaK
Jenda píše:...kuprikladu spojkovy valec od Britpart vydrzel pouze necely rok.Po rozebrani jsem v nem nasel cosi zvici velikosti ostrihaneho nechtu od palce u nohy,jen to bylo z hliniku.
Honza


Za málo peněz - málo muziky :Sorry:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 10:28
od Jenda
....no ono to v dobe kdy jsem ji kupoval od jednoho,, hodneho" pana a nevedel o skutecne cene nebyla az tak pravda.Ale to uz je o me hlouposti :lol:
Honza

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 12:03
od Pama
Tak jsem se dostal na forum k závodníkům :lol:

Já sem pořídil auto už s čipem, protože mi kluci co TD5 jezdí, řekli, že auto jede jako fík.
Byl bych ale raděj, aby plnicí tlaky a všechny ostatní parametry zůstaly v originále
od inženýrů z Gb, myslím si, že jejich nastavení je přece jen nejlepší vzhledek k životnosti, krouťáku atd.
Chtěl jsem dát zpět origo nastavení, ale prý by to bylo tak deset klacků a to mi za ujetých cca 2000km
nestojí.


A komu vadí, že mu kára nekouří, přikládám foto. :lol:


[attachment=0]udič 2.JPG[/attachment]

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 12:07
od DanoDEF
Pama píše: Chtěl jsem dát zpět origo nastavení, ale prý by to bylo tak deset klacků a to mi za ujetých cca 2000km
nestojí.
... je to o tom aku tam mas ECU ci prepisovatelnu alebo neprepisovatelnu.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 12:21
od Pama
[quote="DanoDEF"][quote="Pama"]
Chtěl jsem dát zpět origo nastavení, ale prý by to bylo tak deset klacků a to mi za ujetých cca 2000km
nestojí.
[/quote]

... je to o tom aku tam mas ECU ci prepisovatelnu alebo neprepisovatelnu.[/quote]

Já vím Dano, přiznám se, že nevím, jestli jsou tam jen přepsaný data, nebo i změna HW,
ale pokud ten motor už zhruba 100 000km s čipem dal, tak mý kilometry už jsou vlastně zanedbatelný,
navíc nevím , jestli bych tou změnou zpět nenadělal víc škody, než je nyní.


Já jsem přispěl do této diskuze proto, abych majitelům origo stavu přidal argument, pro zachování origo stavu,
já bych ho rozhodně neměnil.

(je ale pravda,že jsem od mýho Defa nikdy nechtěl 140km/h)

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 15:06
od RudaK
Tady přeci nejde o maximální rychlost,ale o výkon a toho není nikdy dost :mrgreen:
na každým kvaltu ....... :ty jeden...:
p.s. diesel který nekouří - nejede :P

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 16:42
od Jenda
...ja mam reemap u kteryho se maximalka nejak zvlast nezvysila,navic o to neslo.Slo o kroutak a to aby to tahlo od spoda a ja nemusel tak casto auto vytacet a prerazovat.Navic se to v terenu kdy potrebuju vic vykonu ve stoupani projevi i tak ze nemusim jezdit ,,plnej kotel".Navic pri rychlosti 120km/h na dalnici ted jedu za pul plynu a rychlost nestracim v kazdem kopci.
Je to o tom ze vim ze to tam mam ale auto si nestrham,navic sla dolu spotreba :idea:
H.