Stránka 12 z 14
Napsal: 11 bře 2009 11:57
od Reverend
Je to naprosto skvělé a uvažuješ i o přehledu nákladů ??? Mnoho šťastných kilometrů, suché silnice a ať Ti to nějakej vůl někde neodře...
RRC
Napsal: 11 bře 2009 12:09
od Neklan
Děkuji, v mnoho šťastných mil doufám a co se nákladů týče, už jsem to vysvětloval mnohokrát, takže, když pročtete mé předchozí příspěvky, najdete vysvětlení.
Náklady zveřejňovat nebudu, nemá to smysl, protože každé auto je naprostý originál a rekonstrukce téhož typu auta může jednout vyjít x a podruhé dvojnásobek. Dílčí náklady na opískování, lakování apod. - to se ptejte spíš lidí, co s tím mají zkušenosti, tedy Krytena nebo Land Jirky apod.
Napsal: 11 bře 2009 12:13
od Reverend
jasan, už jsem se to docetl

kazdopádně je to paráda, miluju staré věci a když jsou staré věci jako nové... v tomto případě vlastně uplně nová stará věc

Napsal: 12 bře 2009 11:28
od 1960SeriesII
Reverend píše:ať Ti to nějakej vůl někde neodře...
No, na našich parkovištích/silnicích bych se ani nedivil
Jinak sledování renovace bylo dobré, často byly v záběru moje auta

Zvlášť tady je disco dobře vidět, je to to auto, co je vidět skrz auto za tím autem:D

Napsal: 12 bře 2009 11:43
od Rover
1960SeriesII píše:Jinak sledování renovace bylo dobré, často byly v záběru moje auta

Zvlášť tady je disco dobře vidět, je to to auto, co je vidět skrz auto za tím autem:D
Ano přesně jak píšeš, jen bych snad doplnil, že pravý bok Tvého auta je vidět přes to auto co je za tím prvním autem, ale levý se ladně rýsuje v odrazu na sklech auta co je hned za Tvým autem, které je tak dobře vidět skrz to první a druhé auto, které stojí hned před Tvým autem. Takže vlastně si každý může udělat konkrétní představu jak Tvoje auto vypadá, je krásný co?
Napsal: 12 bře 2009 15:00
od 1960SeriesII
Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru

Napsal: 12 bře 2009 15:11
od brudr
1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru

to me prave nejde

sem se zaljubil

Napsal: 12 bře 2009 21:53
od offroad-vitek
Tak takhle bych si to jednou prědstavoval já,jednou až vyrostu tak si to taky udělám.Před takovýhlema lidma smekám

frajeři.
D1
Napsal: 13 bře 2009 09:19
od Neklan
1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru

Tvojí Discoveru jsem si měl možnost prohlédnout nejen přes motor mého RRC a blahopřeji, málokdy se vidí tak pěkná jednička, navíc s tak málo najetými km. Tak ať slouží a přináší jenom radost!
Napsal: 13 bře 2009 10:02
od Luboš M.
brudr píše:1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru

to me prave nejde

sem se zaljubil

tak to já mám už orgasmus

Napsal: 13 bře 2009 10:30
od eliott
Já bych se stím bál vyjet do ulic, když vidím, kolik jezdí hovad...
RRC
Napsal: 25 bře 2009 11:33
od Neklan
Mám za sebou výlet na Ostrovy, kde jsem byl v RPI dát dohromady plynový pohon. Nakonec se v motoru ledacos změnilo. nechal jsem si vnutit konverzi LPG systému z mechanického s otevřeným sáním a active mixerem uvnitř vzduchového filtru na elektronicky řízený s airboxem. To jsem si dal - můj Rangie se vytrvale brání jakékoli elektronice a na volnoběh se občas jen tak vypne. Prostě ECU dostane signál, že byla odpojena a zavře ventily. Ve finále jezdím s mechanicky ovládaným systémem s airboxem a elektronickým systémem paralelně připraveným v motoru a až mi z RPI zavolají, že zanalizovali všechny výstupy z ECU a rozklíčují kód chyby, dají mi vědět, kde je problém. My to potom tady zkusíme zapojit a uvidíme. Výsledkem by měla být spotřeba 15 -20 l LPG/100km, zatímco s mechanikou jsem se zatím nedostal pod 22 l. Za to při jízdě na benzín jsem velmi mile překvapen - 15 - 19 l /100km.
Kombinaci karburátoru a elektronicky řízeného LPG pohonu vymyslel jeden profesor z elektro fakulty, který sám takto upraveným a hezky zrestaurovaným RRC jezdí. Přijel se v rámci pomoci s řešením problému do RPI podívat. jedná se v podstatě o jednoduchý princip, kdy ECU sbírá signál z lambda sondy o složení výfukových plynů, senzoru instalovaného na karburátoru o poloze plynového pedálu a cívky o otáčkách motoru, informace vyhodnotí a podle toho nastavuje škrtící ventil na přívodu plynu do sání. Tím je vlastně dosaženo variabilního nastavení bohatosti směsi - ideálního pro tu kterou situaci. Výhodou je, že když se něco na elektronice podělá, trvá to 10 minut vrátit zpátky na mechanický systém s fixně nastavenou bohatostí směsi.
Napsal: 25 bře 2009 11:43
od Rover
Upřímně řečeno to o čem Neklan píše je pro mně Spanish village..., nějaká elektronika a plyn dohromady...
Tak nám Neklane ještě třeba napiš co Angláni říkali Tvému RRC? Dostal jsi pochvalu? Jak se Ti s ním přes kontinent jelo a tak....
RRC
Napsal: 25 bře 2009 12:32
od Neklan
Dojmy z výletu jsem právě dopsal a jsou ve vlákně "tak se předveďte se svým LR" :
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 5980#65980
Re: RRC
Napsal: 25 bře 2009 14:09
od 1960SeriesII
Neklan píše:jedná se v podstatě o jednoduchý princip, kdy ECU sbírá signál z lambda sondy o složení výfukových plynů, senzoru instalovaného na karburátoru o poloze plynového pedálu a cívky o otáčkách motoru, informace vyhodnotí a podle toho nastavuje škrtící ventil na přívodu plynu do sání. Tím je vlastně dosaženo variabilního nastavení bohatosti směsi - ideálního pro tu kterou situaci.
Ano, v podstatě je to jednoduchý princip

Napsal: 25 bře 2009 20:59
od Ivo
Neklane to auto je krásný, škoda s tím jezdit.
Přeju mnoho šťastných mil

a gratuluju.
Také smekám před prací bělečského sanatoria a těším se, až okouknu na živo
Ivo
Napsal: 25 bře 2009 23:31
od kubes
No nechci malovat čerta na zeď, ale jak zmiňuješ lambda sondu a její spolupráci s řídící jednotkou, tak si vybavuji, ze tam nic takového nemáš. Tedy neměl jsi. Jakmile to tam dáš, už se mílovými kroky blížíš složitostí stříkačce. Bůh Tě opatruj
Napsal: 25 bře 2009 23:41
od kubes
No nechci malovat čerta na zeď, ale jak zmiňuješ lambda sondu a její spolupráci s řídící jednotkou, tak si vybavuji, ze tam nic takového nemáš. Tedy neměl jsi. Jakmile to tam dáš, už se mílovými kroky blížíš složitostí stříkačce. Bůh Tě opatruj
Lambda
Napsal: 26 bře 2009 00:49
od Neklan
Naštěstí mechanický systém mám pořád také a momentálně na něj jezdím, ale když tomu Austinovi to tak krásně fungovalo na skoro stejným autě a mít o 4 l na sto lepší spotřebu není vůbec k zahození. Nejde ani tak o peníze jako spíš o dojezd na jednu nádrž, který je při současné spotřebě 22 - 25 l /100km a maximálním možném naplnění 80% 80-ti litrové nádrže nedostatečný.
A když jsme už u toho, tak předchozí LPG systém na karburátoru byl podstatně složitější než ten co tam mám teď, kdy plyn je vlastně vstřikován či vypouštěn do sání podobným způsobem, jako pracuje klasické vstřikování.
Re: RRC
Napsal: 26 bře 2009 15:38
od motohanz
Neklan píše:motohanz píše:nechtelo by to lepsi prisun vzduchu?
Kam? Do motoru? Nebo do kabiny? V obou místech je ho dostatek.
Ja myslel k tomu filtru vzduchu jestli tam nejde moc teplej vduch ale tak ty san vis co tam mas....
