Stránka 12 z 22
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 02 led 2010 21:31
od patrik
však ani mne nejde o maximalku ale o krutak - ale dnes som mu dal a max. bola tachometrovych 138km.h a to stači - aj tak jazdim stale okolo 90,100 km.h- Jenda kto ti robil chip ? zaujima ma to zmenšenie spotreby po chipe . moc sa mi tomu nechce verit

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 03 led 2010 10:25
od Jenda
.Jeste jsem to poradne nemeril a vzhledem k tomu ze nemam otackomer ,jezdim na ucho ale nepotrebuju kvuli kroutaku co mam k dispozici auto pri rozjezdu vytacet a motor bezne pracuje v nizsich otackach.Navic se mi zvedla cetovni rychlost,nespomaluju do mirnych prevyseni na dalnici
na 90km/h s pedalem na podlaze.Proste si to tak valim 110 ale stale
Honza
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 16 úno 2010 15:49
od deff90
akurat dnes mi urobili chip na def 90 ide to super aj max sa zvisila .
som zvedavi na spotrebu ?
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 16 úno 2010 15:52
od DanoDEF
deff90 píše:akurat dnes mi urobili chip na def 90 ide to super aj max sa zvisila .
som zvedavi na spotrebu ?
no pochval sa kto ?
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 16 úno 2010 16:04
od deff90
robili mi to chalani s pp profituning mam uz 4 auto od nich a idu super jedno uz ma 200000km a mal chip od 5000km maju aj meranie výkonu
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 16 úno 2010 18:56
od cicusik
ja mam tiez velmi dobre skusenosti s chip tuningom!
ale odporucam to robit aj s meranim vykonu na brzde aj predtym aj potom a urcite odbornikom, nielen si niekde stiahnut software, powerbox nieje zly, ale treba to dat tiez premerat po montazi a je to iba jedno nastavenie..., kde ked som si ja daval cipovat auto, tak to chalan vyladil presne podla mojich predstav ( maly narast koni, viac NM v nizsich otackach a vo velkom rozsahu otacok).
dal som si to chipnut pri 70 000km, teras mam 100 000 a vsetko je super
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 16 úno 2010 19:36
od tagr
Jo jo přesně tak já byl včera s Free a stejný požadavek i posup

A kolik tedy máš po?

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 18 úno 2010 21:01
od tagr

omlouvám se že vám sem lezu, ale jak jste tady na začátku psali o softweru z anglie nešlo by se tam zeptat jaké mají zkušenosti s TD 4 Free 2003 automat?

ještě jednou se omlouvám , ale víc hlav víc ví a nechci si nic pokazit

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 05 bře 2010 15:40
od IvanM
Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 05 bře 2010 16:55
od tagr
Když jsem se bal informovat na TD4 ,systémově to bude stejné, upravý se poměr vstřiku paliva, vzduchu a k časování motoru. Tím se zvedne kroutící moment i výkon a měla by se snížit i průměrná spotřeba, nebo by alespoň neměla stoupnout.
Pokud někdo udělá tuning, jen tím , že třeba bez ohledu na motor vymění vstřiky a turbo, muže ho za chvilku zničit. Proto jsem se domluvil , že vše vyměním za repas - nové - ( filtry, vsřiky, řetěz, turbo - mám 170 000 tak je to tak akorát na preventivku ) a pak se po výplachu motoru i hlavy a výměně oleje provede nové nastavení jednotky - tedy CHIP. Je jasné že staré hodnoty už mají ode mně ( auta

) uložené a tedy je z čeho vycházet .
Takto mně to vysvětlili , tak snad to tady prezentuji dobře, pokud budu doplněn a upřesněn, budu rád.
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 05 bře 2010 17:26
od MadTom
No, hlavně se trošku pohne s dávkou paliva v různých režimech motoru - většinou trošku nahoru, a když se to přežene, začne auto kouřit.
Dále se dá upravit chod plynového pedálu - je elektronickej, takže bude fungovat jak by jsi na to víc šlapal.
A celkově se dá optimalizovat dávkování paliva pro konkrétní kus - z výroby je tam totiž něco, co je více či méně univerzální.
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 10:23
od Honzan
IvanM píše:Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim

Tvuj def jede uplne suprove. Vubec bych do toho nevrtal...

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 10:31
od MOPADŽI
Honzan píše:IvanM píše:Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim

Tvuj def jede uplne suprove. Vubec bych do toho nevrtal...

Ivane změní se palivová mapa, tedy při stage I. Jak jsem ti psal.
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 10:34
od Jenda
...ja nevim jak to jede Ivanovi ale muzem to nekdy pomerit.Ja jsem spokojen,jede to o hodne lepe nez driv ale to uz jsem tu psal

Navic me to narozdil od jinych reemapu nekouri
H.
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 17:50
od Kangaroo
Tak mám taky chipováno od Ivana Jezbery + Bella. - Musím moc chválit auto jede skvěle a vše proběhlo OK

. K tomu ještě mám záložní jednotku s původní mapou no prostě blaho. Ivane Dííík !
V kopeci po D1 z Brna nebo v tom od Jihlavy klidně zrychím ze 100 na 120 podle GPS

(velký kola 33" zahrátka s nádrží a bednou) po rovině bych mohl jet klidně stále 130 (kdyby mě to s defem bavilo). A ta dynamika, při rozjezdu ani nestačím řadit.
Co se týká spotřeby tak mám jen první odhady, měřit budu v Sýrii. Na dálnici když jsem to tlačil tak určitě vyšší. Na běžný silnici když jedu do 100 tak to vypadá že bude stejná jako před tím.
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 17:52
od Kangaroo
Jenda píše:...ja nevim jak to jede Ivanovi ale muzem to nekdy pomerit.Ja jsem spokojen,jede to o hodne lepe nez driv ale to uz jsem tu psal

Navic me to narozdil od jinych reemapu nekouri
H.
Ahoj Jendo, klidně zajeď porovnáme, máš to kousek, ale až za měsíc až se vrátím ze Sýrie. Taky mi nekouří.
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 20:22
od IvanM
Honzan píše:IvanM píše:Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim

Tvuj def jede uplne suprove. Vubec bych do toho nevrtal...

Jen tak plácám do prázdna, k realizaci daleko...znáš mě

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 20:33
od PavelU
Kangaroo píše:Jenda píše:...ja nevim jak to jede Ivanovi ale muzem to nekdy pomerit.Ja jsem spokojen,jede to o hodne lepe nez driv ale to uz jsem tu psal

Navic me to narozdil od jinych reemapu nekouri
H.
Ahoj Jendo, klidně zajeď porovnáme, máš to kousek, ale až za měsíc až se vrátím ze Sýrie. Taky mi nekouří.
Asi nová móda, ježdění s Defenderama na čas, že by nový dálniční piráti...

Vemte sebou na poměřování výkonu Mopadžiho, tomu to teď jede taky jak z praku (a nekouří

). Já jsem dlouho neviděl gumovat 110-ku v expedičním zatížení na 33" kolech...

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 10 bře 2010 22:14
od Kangaroo

Vemte sebou na poměřování výkonu Mopadžiho, tomu to teď jede taky jak z praku (a nekouří

). Já jsem dlouho neviděl gumovat 110-ku v expedičním zatížení na 33" kolech...

[/quote]
Na asfaltu?

Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 15 dub 2010 19:48
od Kangaroo
Musím dopnit informace o spotřebě po nachipování. Spotřeba za celou Sýrii byla 11,5 litru, jsem mile překvapen

. Jednalo se o trasu 10 300 Km, 33" kola naloženej defík se zahrádkou, včetně 80litrový nádrže na vodu. Ve spotřebě je i dvoudení ježdění ve Vádí Ram (písek) a cca 10 nocí topení webastem. Po dálnici jsme jezdily 100 - 110 Km/hod. Žádnej těžkej offroad, několikrát zdolávání převýšení 1000 m. Auto jelo suprově!
