Stránka 12 z 22

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 02 led 2010 21:31
od patrik
však ani mne nejde o maximalku ale o krutak - ale dnes som mu dal a max. bola tachometrovych 138km.h a to stači - aj tak jazdim stale okolo 90,100 km.h- Jenda kto ti robil chip ? zaujima ma to zmenšenie spotreby po chipe . moc sa mi tomu nechce verit :shock:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 03 led 2010 10:25
od Jenda
.Jeste jsem to poradne nemeril a vzhledem k tomu ze nemam otackomer ,jezdim na ucho ale nepotrebuju kvuli kroutaku co mam k dispozici auto pri rozjezdu vytacet a motor bezne pracuje v nizsich otackach.Navic se mi zvedla cetovni rychlost,nespomaluju do mirnych prevyseni na dalnici
na 90km/h s pedalem na podlaze.Proste si to tak valim 110 ale stale :wink:
Honza

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 16 úno 2010 15:49
od deff90
akurat dnes mi urobili chip na def 90 ide to super aj max sa zvisila .
som zvedavi na spotrebu ?

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 16 úno 2010 15:52
od DanoDEF
deff90 píše:akurat dnes mi urobili chip na def 90 ide to super aj max sa zvisila .
som zvedavi na spotrebu ?
no pochval sa kto ?

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 16 úno 2010 16:04
od deff90
robili mi to chalani s pp profituning mam uz 4 auto od nich a idu super jedno uz ma 200000km a mal chip od 5000km maju aj meranie výkonu

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 16 úno 2010 18:56
od cicusik
ja mam tiez velmi dobre skusenosti s chip tuningom!
ale odporucam to robit aj s meranim vykonu na brzde aj predtym aj potom a urcite odbornikom, nielen si niekde stiahnut software, powerbox nieje zly, ale treba to dat tiez premerat po montazi a je to iba jedno nastavenie..., kde ked som si ja daval cipovat auto, tak to chalan vyladil presne podla mojich predstav ( maly narast koni, viac NM v nizsich otackach a vo velkom rozsahu otacok).
dal som si to chipnut pri 70 000km, teras mam 100 000 a vsetko je super

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 16 úno 2010 19:36
od tagr
Jo jo přesně tak já byl včera s Free a stejný požadavek i posup :) A kolik tedy máš po? :)

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 18 úno 2010 21:01
od tagr
:Sorry: omlouvám se že vám sem lezu, ale jak jste tady na začátku psali o softweru z anglie nešlo by se tam zeptat jaké mají zkušenosti s TD 4 Free 2003 automat? :Sorry: ještě jednou se omlouvám , ale víc hlav víc ví a nechci si nic pokazit :)

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 05 bře 2010 15:40
od IvanM
Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim :Sorry:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 05 bře 2010 16:55
od tagr
Když jsem se bal informovat na TD4 ,systémově to bude stejné, upravý se poměr vstřiku paliva, vzduchu a k časování motoru. Tím se zvedne kroutící moment i výkon a měla by se snížit i průměrná spotřeba, nebo by alespoň neměla stoupnout.
Pokud někdo udělá tuning, jen tím , že třeba bez ohledu na motor vymění vstřiky a turbo, muže ho za chvilku zničit. Proto jsem se domluvil , že vše vyměním za repas - nové - ( filtry, vsřiky, řetěz, turbo - mám 170 000 tak je to tak akorát na preventivku ) a pak se po výplachu motoru i hlavy a výměně oleje provede nové nastavení jednotky - tedy CHIP. Je jasné že staré hodnoty už mají ode mně ( auta :) ) uložené a tedy je z čeho vycházet .
Takto mně to vysvětlili , tak snad to tady prezentuji dobře, pokud budu doplněn a upřesněn, budu rád.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 05 bře 2010 17:26
od MadTom
No, hlavně se trošku pohne s dávkou paliva v různých režimech motoru - většinou trošku nahoru, a když se to přežene, začne auto kouřit.
Dále se dá upravit chod plynového pedálu - je elektronickej, takže bude fungovat jak by jsi na to víc šlapal.
A celkově se dá optimalizovat dávkování paliva pro konkrétní kus - z výroby je tam totiž něco, co je více či méně univerzální.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 10:23
od Honzan
IvanM píše:Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim :Sorry:
Tvuj def jede uplne suprove. Vubec bych do toho nevrtal... :Pohoda:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 10:31
od MOPADŽI
Honzan píše:
IvanM píše:Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim :Sorry:
Tvuj def jede uplne suprove. Vubec bych do toho nevrtal... :Pohoda:

Ivane změní se palivová mapa, tedy při stage I. Jak jsem ti psal.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 10:34
od Jenda
...ja nevim jak to jede Ivanovi ale muzem to nekdy pomerit.Ja jsem spokojen,jede to o hodne lepe nez driv ale to uz jsem tu psal :wink: Navic me to narozdil od jinych reemapu nekouri :!:
H.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 17:50
od Kangaroo
Tak mám taky chipováno od Ivana Jezbery + Bella. - Musím moc chválit auto jede skvěle a vše proběhlo OK :clap :dance . K tomu ještě mám záložní jednotku s původní mapou no prostě blaho. Ivane Dííík ! :!:
V kopeci po D1 z Brna nebo v tom od Jihlavy klidně zrychím ze 100 na 120 podle GPS :shock: (velký kola 33" zahrátka s nádrží a bednou) po rovině bych mohl jet klidně stále 130 (kdyby mě to s defem bavilo). A ta dynamika, při rozjezdu ani nestačím řadit.
Co se týká spotřeby tak mám jen první odhady, měřit budu v Sýrii. Na dálnici když jsem to tlačil tak určitě vyšší. Na běžný silnici když jedu do 100 tak to vypadá že bude stejná jako před tím.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 17:52
od Kangaroo
Jenda píše:...ja nevim jak to jede Ivanovi ale muzem to nekdy pomerit.Ja jsem spokojen,jede to o hodne lepe nez driv ale to uz jsem tu psal :wink: Navic me to narozdil od jinych reemapu nekouri :!:
H.
Ahoj Jendo, klidně zajeď porovnáme, máš to kousek, ale až za měsíc až se vrátím ze Sýrie. Taky mi nekouří.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 20:22
od IvanM
Honzan píše:
IvanM píše:Ufff, tak jsem to celý téma postupně přelouskal a je to docela motivující... Jen jedna věc - možná blbá otázka, ale... - co to přeprogramování všechno změní? ...resp. proč to jede líp?
I. ...nejsem blbej, jen tomu nerozumim :Sorry:
Tvuj def jede uplne suprove. Vubec bych do toho nevrtal... :Pohoda:
Jen tak plácám do prázdna, k realizaci daleko...znáš mě :lol:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 20:33
od PavelU
Kangaroo píše:
Jenda píše:...ja nevim jak to jede Ivanovi ale muzem to nekdy pomerit.Ja jsem spokojen,jede to o hodne lepe nez driv ale to uz jsem tu psal :wink: Navic me to narozdil od jinych reemapu nekouri :!:
H.
Ahoj Jendo, klidně zajeď porovnáme, máš to kousek, ale až za měsíc až se vrátím ze Sýrie. Taky mi nekouří.
Asi nová móda, ježdění s Defenderama na čas, že by nový dálniční piráti... :mrgreen: :mrgreen:

:hmm: Vemte sebou na poměřování výkonu Mopadžiho, tomu to teď jede taky jak z praku (a nekouří :wink: ). Já jsem dlouho neviděl gumovat 110-ku v expedičním zatížení na 33" kolech... :Pohoda:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 10 bře 2010 22:14
od Kangaroo
:hmm: Vemte sebou na poměřování výkonu Mopadžiho, tomu to teď jede taky jak z praku (a nekouří :wink: ). Já jsem dlouho neviděl gumovat 110-ku v expedičním zatížení na 33" kolech... :Pohoda:[/quote]

Na asfaltu? :coze:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 15 dub 2010 19:48
od Kangaroo
Musím dopnit informace o spotřebě po nachipování. Spotřeba za celou Sýrii byla 11,5 litru, jsem mile překvapen :) . Jednalo se o trasu 10 300 Km, 33" kola naloženej defík se zahrádkou, včetně 80litrový nádrže na vodu. Ve spotřebě je i dvoudení ježdění ve Vádí Ram (písek) a cca 10 nocí topení webastem. Po dálnici jsme jezdily 100 - 110 Km/hod. Žádnej těžkej offroad, několikrát zdolávání převýšení 1000 m. Auto jelo suprově! :dance