Čerpadlo paliva TD5
Moderátor: Miky_CZ
- ondrush
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 lis 2012 20:56
- tel.: 776026642
- auto: DiscoII TD5 2003
- Bydliště: ~Velka Bites
Re: Čerpadlo paliva TD5
Ozivim tento tedepetkovy evergreen. Mate niekto skusenosti s kupou samotneho "valecku" v poslednom case? Tento rok? Samozrejme idealne odkaz rovno do eshopu na zbozi lacnejsie ako cinske a kvalitnejsie ako original. Kludne zo zahranicia. Hlavne ale na nieco overene fukncne a nie nutne drahe a nie nutne komplet pumpu.
Teraz mam skusenosti s troma "valcekmi" v dvoch "obaloch" a chova sa to vselijak - mam teda skusenosti s viacerymi moznostami odchadzania
1. povodne cerpadlo, ktore tam uz mam dost rokov. Je tiche, relativne funguje, akurat auto niekde cez 3 tisicky otacok cuka. Vraj davalo na manometri spravny tlak, dokaze sa odvzusnit, auto pekne chyta. Akurat ked to riadne tocim (predbiehanie na konci dediny do kopca), tak to zacuka.
2. skusil som kupit samostatny motor, lacnu cinu. Cerpadlo od namontovania bzucalo celkom nahlas, ale to bolo jedine rozlisenie od kvalitnejsieho. Nieco vyse roka fungovalo a potom zacalo odchadzat. Odchadza tym stylom, ze so svojim monotonnym bzucanim funguje az do momentu kedy nefunguje. Takze napriklad idem po dialnici, predbieham v lavom pruhu a idem ~130, ked zrazu nepredbieham, musim sa zaradit za kamion a s vypatim sil idem v odstavnom pruhu 50. A po chvili zas jak keby sa nic nestalo. Pripadne startuje vzdy v pohode, az do chvile, kedy nechce nastartovat. Treba presviedcat niekolko minut, alebo sa na to vysrat a skusit to iny den, kedy to zas pojde.
3. kupil som jazdene komplet cerpadlo, vraj niekolko rokov vozene ako nahradne. Od namontovania kvici jak svina pred porazkou, hrozne zvuky, bzukot ciny je proti tomu nic. Zjavne sa nedokaze odvzdusnit ani po niekolkych cykloch. Po prvom nastartovani ujdenych ~100m, kde auto skapalo. Nasledne presviedcanie, odvdzusnovaci cyklus nefunguje, tocenie motorom niekolko minut, kym postupne zacnu chytat jednotlive valce a necha sa ukecat nech nastartuje. Ked uz nastartuje, tak aj ked so strasnym kvicanim, ale auto ide. Necha sa dokonca vytocit do mierneho kopceka na trojke k nejakych styrom tisicom, takze to ide. Start po dni stania ale zas rovnaky, presviedcanie a postupne pripojovanie valcov.
Momentalne teda mam nahodene c. 1, pri mojom style jazdy k cukaniu ani nedojde, takze to zas tak aktivne neriesim, ale stale je tam ta myslienka konecneho riesenia.
Teraz mam skusenosti s troma "valcekmi" v dvoch "obaloch" a chova sa to vselijak - mam teda skusenosti s viacerymi moznostami odchadzania
1. povodne cerpadlo, ktore tam uz mam dost rokov. Je tiche, relativne funguje, akurat auto niekde cez 3 tisicky otacok cuka. Vraj davalo na manometri spravny tlak, dokaze sa odvzusnit, auto pekne chyta. Akurat ked to riadne tocim (predbiehanie na konci dediny do kopca), tak to zacuka.
2. skusil som kupit samostatny motor, lacnu cinu. Cerpadlo od namontovania bzucalo celkom nahlas, ale to bolo jedine rozlisenie od kvalitnejsieho. Nieco vyse roka fungovalo a potom zacalo odchadzat. Odchadza tym stylom, ze so svojim monotonnym bzucanim funguje az do momentu kedy nefunguje. Takze napriklad idem po dialnici, predbieham v lavom pruhu a idem ~130, ked zrazu nepredbieham, musim sa zaradit za kamion a s vypatim sil idem v odstavnom pruhu 50. A po chvili zas jak keby sa nic nestalo. Pripadne startuje vzdy v pohode, az do chvile, kedy nechce nastartovat. Treba presviedcat niekolko minut, alebo sa na to vysrat a skusit to iny den, kedy to zas pojde.
3. kupil som jazdene komplet cerpadlo, vraj niekolko rokov vozene ako nahradne. Od namontovania kvici jak svina pred porazkou, hrozne zvuky, bzukot ciny je proti tomu nic. Zjavne sa nedokaze odvzdusnit ani po niekolkych cykloch. Po prvom nastartovani ujdenych ~100m, kde auto skapalo. Nasledne presviedcanie, odvdzusnovaci cyklus nefunguje, tocenie motorom niekolko minut, kym postupne zacnu chytat jednotlive valce a necha sa ukecat nech nastartuje. Ked uz nastartuje, tak aj ked so strasnym kvicanim, ale auto ide. Necha sa dokonca vytocit do mierneho kopceka na trojke k nejakych styrom tisicom, takze to ide. Start po dni stania ale zas rovnaky, presviedcanie a postupne pripojovanie valcov.
Momentalne teda mam nahodene c. 1, pri mojom style jazdy k cukaniu ani nedojde, takze to zas tak aktivne neriesim, ale stale je tam ta myslienka konecneho riesenia.
Martin Ondrušek, flákání všeho druhu
profesionální flákač a prokrastinátor
profesionální flákač a prokrastinátor
Re: Čerpadlo paliva TD5
... a ako casto menis palivovy filter ma to dost suvislost s cerpadlom?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15133
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Cukání okolo 3000 otáček vůbec nemusí souviset s čerpadlem, ale třeba s přefukováním turba. To chce diagnostiku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pojir
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
A jak poznam prefukovani turba s nanocomem? Vyhodi to chybu nebo se mam divat jen na live data, jestli se tlak za turbem prehoupne pres nejakou hodnotu? Zebysme to o vikendu napichli a projeli...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Čerpadlo paliva TD5
...ja mam teraz cerstvu skusenost pri testovani predneho kardanu a dosiahnutou maximalkou. Minuly tyzden maximalka 144 a uz nastala cukatura. Cez vykend vymena oleja a filtrov. Dnes cukatura nastala az po dosiahnuti 150kmh.MadTom píše: 20 lis 2018 19:41 Cukání okolo 3000 otáček vůbec nemusí souviset s čerpadlem, ale třeba s přefukováním turba. To chce diagnostiku.
...v lete ked sme boli na tripe MNE a BiH tak tesne pred hranicami SRB/MNE sme sa blaznili do kopca maximalka v pohode Td5ka "letela" to uz mi ten den kvicalo cerpadlo ako swina. Na hranici som stal s nastartovanym motorom... cerpadlo kvicalo strasne. Za hranicou som zastavil aby sme sa pockali a pri debate mimo auta moja Td5 "dodychala" sama od seba. Cudne pohlady... nastartovat sa uz nedalo. Male zamyslenie. Vymenil som palivovy filter (stary ekologicky zlikvidoval)- odvzdusnil a pokoj "swine" zmizli.
... este postreh z minulosti pri potulkach smer Albansko. Bezne cerpadlo naberalo strasny zvuk a vzdy stichlo v domacom prostredi. Mozno ina nafta.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15133
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
K přefukování - nejspíš tam bude uložená chybová hláška, jinak se to dá prohnat a koukat po live datech. Když není Nanocom, tak se dá za pár set sehnat pěkný měřák na tlak turba, akorát ten nepozná, jestli náhodou nekecá čidlo na motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
No a jestli kecá čidlo na motoru tak se zas nepozná jestli přefouklo opravdu. Takže je potřeba jak diag tak i budík ..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Čerpadlo paliva TD5
Pánové,vidím,že se tu řeší kromě čerpadla spoustu jiných problémů,ale něco k tomu problému,když vydává čerpadlo příšerné zvuky.
TD5tku už nemám,postupně jsem nakoupil asi 4 čerpadla,objel různé rádoby automechaniky,specialisty na Land Rovery,ale jenom vždycky vytáhli hrůzu peněz a problém byl stále.Dokonce i autorizovaném servisu si nevěděli rady,proč auto sem tam chcípne.Při reklamaci v Land Rouveru,kde mi předtím vyměnily čerpadlo,a čert ví co ještě,šel kolem nějaký mechanik a povídá,že problémy s čerpadlem u TD5 vždycky dělala řídící jednotka,přesně kabel co k ní vede od motoru.Do toho husího krku ,kde je svazek kabelů natlačí vrtule trochu oleje z motoru,ten zůstane dole,v tom svazku,ale olej čpí a dočpí až k hlavnímu konektoru řídící jednotky,který má asi 50 pinů a ten se vyzkratuje.
Takže pokud budete mí problémy s čerpadlem co kvičí jako prase,mrkni na řídící jednotku,pokud je mokrá vyčistit lihem osušit.Jednotka je někde vedle te škatule v motoru do které patří zvedák.
TD5tku už nemám,postupně jsem nakoupil asi 4 čerpadla,objel různé rádoby automechaniky,specialisty na Land Rovery,ale jenom vždycky vytáhli hrůzu peněz a problém byl stále.Dokonce i autorizovaném servisu si nevěděli rady,proč auto sem tam chcípne.Při reklamaci v Land Rouveru,kde mi předtím vyměnily čerpadlo,a čert ví co ještě,šel kolem nějaký mechanik a povídá,že problémy s čerpadlem u TD5 vždycky dělala řídící jednotka,přesně kabel co k ní vede od motoru.Do toho husího krku ,kde je svazek kabelů natlačí vrtule trochu oleje z motoru,ten zůstane dole,v tom svazku,ale olej čpí a dočpí až k hlavnímu konektoru řídící jednotky,který má asi 50 pinů a ten se vyzkratuje.
Takže pokud budete mí problémy s čerpadlem co kvičí jako prase,mrkni na řídící jednotku,pokud je mokrá vyčistit lihem osušit.Jednotka je někde vedle te škatule v motoru do které patří zvedák.
-
- Příspěvky: 15133
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Tak to ten technik pěkně zmatlal několik věcí dohromady. Doporučuju nejdřív vzít schéma a podívat se, co je čím ovládané a až potom řešit nějaký olej. A hlavně, ten olej tam nenatlačí vrtule, ale on tam sám nateče. A pokud ho není půl litru, tak ničemu nevadí, je docela dobře nevodivý (do oleje, sice trošku jiného, se běžně dávají velké transformátory - kvůli chlazení a izolaci).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pojir
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
Tak hlavne ten olej v konektoru ECU je podle me prirozena vlastnost vsech D2, kdezto problemy s cerpadlem ma jen maly procento.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Čerpadlo paliva TD5
No hlavně olej řj zase tak nevadí má ho tam každá druhá D2. No a nevím o tom, že by bylo k prodeji tak obrovské množství mrtvých jednotek. No a větrák rozhodně do konektoru nenatlači olej ten navzlíná po drátech.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Čerpadlo paliva TD5
Zdar, mám problém ze ukazuje půlka nádrže ale realne nafta dosla Tak kanystr a sup na benzínku. Kde hledat problém? A paliv čerpadlo hlasitě bzučí, nepíská jak se tu popisuje, ale bzučí, mám se připravovat na odchod?
-
- Příspěvky: 15133
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Bzučení je normální, a pokud tam dal někdo čerpadlo z Defa, tak to má jiný plovák. Doporučuju čerpadlo vyndat a vyčistit síťky na něm, i s nádrží.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6514
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Čerpadlo paliva TD5
muže bejt ohnutej ten plovák, ale to se většinou povede při montáži. nebo je prostě přidřená ta dráha toho pocemtivolemetru a zůstalo to seklý. Vedou k tomu ty dva tenčí drátky, ale nevim jestli to bere jenom odpor, nebo jestli z toho leze nějakej signál proti zemi. Na jednom autě (ne LR) mi zlobil ukazatel a nakonec to byl problém kostry, že nula prostě někam odputovala a signál proti ní nedával smysl.
Re: Čerpadlo paliva TD5
No smerem nahoru normlane pekne ukazuje. A u pulky nadrze je vlastne nula. Tak tedy podivat se na cerpadlo s plovakem jo?
Zitra prijde olej a filtry, tak se to postupne vse udela.
Jinak k bzuceni,,,, poslouchal jsem jine Disco a takove tlumene. Ale me to celkem rve Je to jak fen, ale se zvukem cerpadla
Zitra prijde olej a filtry, tak se to postupne vse udela.
Jinak k bzuceni,,,, poslouchal jsem jine Disco a takove tlumene. Ale me to celkem rve Je to jak fen, ale se zvukem cerpadla
- pojir
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
A kolik to ukazuje, kdyz vezmes plnou? Nad nebo pod horni ryskou?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Tankoval jsem asi za 1500kc a bylo to skoro nahore. Pak jsem pojezdil Moravu a pak druhy den na Kralupy. Coz je teda uplne nepodstatny udaj Jedu si to domu na Benesov, a u sjezdu beeee beeeeee a vse ztuhlo. Tak tak jsem to dobrzdil do odstavneho pruhu. Hnede trenky hadr. Nastesti tam je nahore benzinka. Koupil jsem kanystr a dal 5l nafty. Trvalo leeta nez auto nastartovalo. Nevedel jsem jeste o tom figlu. Pak uz vse ok,auto startuje na drb.
Coz jsem hodne odbocil Ale takhle to je a bylo.
Ukazatel paliva byl lehce pod pulkou tusim.
Coz jsem hodne odbocil Ale takhle to je a bylo.
Ukazatel paliva byl lehce pod pulkou tusim.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Taaaak cerpadlo venku, je to napadeno Italian kutilem. Cerveny kabel spojeny cokoladou. Plovak plandal na dratech,a nevim ze bych ho vycvakl ja. Ale je to mozne. Kazdopadne lidem nasrat na ruce fakt
- pojir
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
Muzete nekdo potvrdit ci vyvratit mou domnenku, ze se jezdnotlive verze td5 cerpadla daji poznat podle barvy horni casti? Domnivam se, ze na disko je bile, na 110/130 cerne a na 90 sede.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 15133
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Podle mě ne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo