Stránka 13 z 14
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 03 bře 2011 19:24
od Rover
Mysli do budoucna, čím budeme starší tím hůř a hůř udržíme rovnováhu /a nejenom rovnováhu/ takže bych se být tebou věnoval spíš těm dvou stopám než jedné...

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 03 bře 2011 21:12
od tulda
Tak tak, i když jdeš pěšky, tak máš stopy vedle sebe a ne zasebou v jedný řadě / teda pokud nenapomáháš svěrači /, takže motorky snad jen se sajdou. Ale stejně myslím, že jak to nemá volant a střechu, alespoň plátěnou, tak to není ono.

omlouvám se za plevel, nějak jsem zapomněl, že jsme v sekci Series I

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 03 bře 2011 22:45
od MadTom
On na to jde Cyril asi jinak - některé motorky má ve 4 provedeních, takže předpokládám, že je nakonec použije všechny 4 najednou, doprostřed dá pohodlnou sedačku, na každou motorku posadí jednu ošetřovatelku a bude mít pěknou 8mi kolku.

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 04 bře 2011 12:33
od cyril
No když už plevel, tak na něj alespoň odpovím...
Motorky BMW jsou moje dlouholetá vášeň a zároveň práce. U modelů zhruba od roku 1985 se v nich vyznám celkem obstojně, mám mnoho zkušeností se servisem a slušně technincky vybavené zázemí, včetně diagnopstik i na nové modely. Takže by byla škoda se na to vykašlat. V Land Roverech jsem úplný zelenáč a mám se ještě moc co učit, takže bych na to určitě svoji existenci nevsadil. A protože jsem už fakt hodně starej..dokonce starší než starej Rover

, tak jsem problém s udržením se na "kolech" vyřešil už dávno....sajdkou....

Je to BMW R100RT rok 1978 se side Carell E500.
Zatím se ale držím, tak používám i normální motorky....

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 04 bře 2011 13:23
od Honzan
Budu si muset cyrdo udelat cas a do tvyho muzea se zajit podivat...
U me totiz porad motorky vyhravaji na plne care... holt su jeste mlade fogl

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 22 lis 2011 10:20
od Rover
"Kontrolní návštěva" v CZ po roce vlastnictví SI 88 Station Wagon, zleva původní majitel Peter Galilee z LRO, "náš" Station Wagon a má maličkost...
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 22 lis 2011 10:45
od Jekub
Že by se chystal další článek? Teď psali o vykulenci, tak by byla radost viděť něco od nás, zajímavejch kousků tu máte celkem požehnaně....
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 22 lis 2011 12:08
od Rover
Článek zatím ne, on tady byl na soukromé dovolené, ono se mu tady strašně líbilo, když tady připravovali ten první článek a proto se rozhodl, že se vrátí na dovolenou... a líbilo se mu tady i podruhé, krásná krajina, města, po ulicích prý chodí samí hezcí lidé (doslova "nice people"), u něj v severním Yorkshire, malé město, se prý bojí večer chodit venku... zvláštní, typoval bych to naopak...
Nakousli jsme, že by v budoucnu přijel na Birmabright Weekend a napsal o tom, ale to je zatím ve hvězdách...
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 22 lis 2011 12:29
od 1960SeriesII
Je fajn, že se mu tu líbí - a po tom, co čtu na britských fórech o městech a městečkách v Anglii, tak se ani nedivím tomu, co říká... Nastěhovala se jim tam polovina impéria a místní taky často nejsou vzornými občany. Zkrátka, hajzlové jsou všude
Jinak ta ex-Peterova jednička je opravdu krásná, ani se nedivím, že se přijel pomazlit se vzpomínkami

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 22 říj 2012 20:30
od Rover
O víkendu byl aukční síní Cheffins vydražen LR Series I po původním majiteli Siru Winstonu Churchillovi. Prodej za 129 000 liber, kupující celkem zaplatí: 136 740 liber. Odhad byl 60 000 liber.
Podle informací zahraničních veteránských klubů toto jen dokazuje poměrně prudce stoupající ceny a zájem sběratelů o zatím tak trochu opomíjené Land Rovery zejména první a druhé serie. Oceňovaná je původnost, historie a zajímavá méně obvyklá provedení...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-20017339" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 22 říj 2012 22:19
od Luboš M.
Rover píše:O víkendu byl aukční síní Cheffins vydražen LR Series I po původním majiteli Siru Winstonu Churchillovi. Prodej za 129 000 liber, kupující celkem zaplatí: 136 740 liber. Odhad byl 60 000 liber.
Podle informací zahraničních veteránských klubů toto jen dokazuje poměrně prudce stoupající ceny a zájem sběratelů o zatím tak trochu opomíjené Land Rovery zejména první a druhé serie. Oceňovaná je původnost, historie a zajímavá méně obvyklá provedení...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-20017339" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo, taky jsem na to narazil
http://www.cheffins.co.uk/news/churchil ... -sold-830-" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 23 říj 2012 17:40
od Zanzibar
Rover píše:O víkendu byl aukční síní Cheffins vydražen LR Series I po původním majiteli Siru Winstonu Churchillovi. Prodej za 129 000 liber, kupující celkem zaplatí: 136 740 liber. Odhad byl 60 000 liber.
Podle informací zahraničních veteránských klubů toto jen dokazuje poměrně prudce stoupající ceny a zájem sběratelů o zatím tak trochu opomíjené Land Rovery zejména první a druhé serie. Oceňovaná je původnost, historie a zajímavá méně obvyklá provedení...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-20017339" onclick="window.open(this.href);return false;
Yupiiiii ! náš grafik mi v inn.design apod. do log book dopíše, že v mojí SI Pampelišce seděl Sir Winston a pak ji prodám za míň, třeba jen 99 000 GBP

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 27 dub 2013 21:48
od eliott
Tickford na prodej...
http://allegro.pl/land-rover-seria-i-ti ... 70450.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 29 dub 2013 20:23
od minerva
Někdo se toho kurňa ujměte ať je v Kutné Hoře pestřejší... mě drtí zednící svými finančními požadavky a navíc po předchozích zkušenostech nemám trpělivost na doprošování se během renovace čehokoliv. Stačí drobné opravy, které trvají měsíce...
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 05 črc 2015 12:26
od cyril
Pánové, neporadí mi prosím někdo základní nastavení karburátoru viz foto? Mám jej s dvojkovým motorem v S jedničce. Na volnoběh i studenej se sytičem chytá pěkně, v záběru ale nejde jak by měl. Občas střílí a jede tak nějak kostrbatě. Nechce se mi to dělat systémem pokus/omyl. A spíš na to taky není čas. Díky za případný odkazy nebo radu.
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 05 črc 2015 13:18
od Rover
Cyrile s touhle parodií na filtr to ani nenaladíš to by se ten karbec musel přetryskovat a různě s tím laborovat, nejdřív bych tam vrátil origo filtr a pak řešil dál.
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 05 črc 2015 13:31
od cyril
Rover píše:Cyrile s touhle parodií na filtr to ani nenaladíš to by se ten karbec musel přetryskovat a různě s tím laborovat, nejdřív bych tam vrátil origo filtr a pak řešil dál.
No já to s tím otevřeným filtrem koupil a než se auto dělalo, tak to jelo dobře. Řek bych, výborně. Jenže pán, který mi tenkrát zajišťoval nějaký práce, s tím pokroutil a já teď nevím, jak hodně. Jinak KN a další otevřený filtry mám i na dalších Seriích i motorkách a Defíku a fungují skvěle. Sice to nevypadá moc retro a není to originál, ale je to jednoduchý a funkční. Vím, jsou dva tábory, jeden je pro a druhý proti. Já patřím někam mezi. Je mi to volný. Ale vím, že to fungovalo.
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 05 črc 2015 13:54
od Rover
Já to kdysi zkoušel a vyhodil jsem to protože se to nedalo pořádně seřídit. Obecné základní nastavení na takovýhle filtr ale asi předepsané nebude, určitě ne v manuálu.
Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 05 črc 2015 16:32
od cyril
No to asi bude pravda...Dík za info. Já ten originál kýblfiltr asi nemám...zkusím se mrknout. Obávám se, že seřízený to jezdilo na tuhle konzervu. Takže budu muset vzít šroubovák a experimentovat.

Re: Vše kolem Series 1...
Napsal: 05 črc 2015 16:47
od Rover
Zelená bible to popisuje takhle, ale stejně to má každý motor trochu jinak...