Stránka 14 z 16

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 06 led 2015 17:56
od azni
Mel jsem taky pred EGR jen strcenej plisek, vsechno ostatni zustalo jak bylo. ted bych to rad udelal poradnej. Muzu se zeptat :
1. je nejakej problem, kdyz tuhle trubku taky zaslepim v tomhle miste jako halo (o 2 prispevky vys) a vyhodim ten vodni ohrejvac celej ? Nepropali se treba ta trubka od vyfuk. svodu brzo ? Do ted to vlastne koncilo v ohrejvaci... Od svodu trubku proste bez utrzeni sroubku povolit nejde... :(
2. co delate s tou vodou-hadicema do ohrejvace - jen propojit ?
3. nahoru na sani staci udelat tesneni jen z tvrdyho papiru a silikon ?
Diky.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 čer 2015 17:42
od tanak
nazdar mam dotaz vyhodil som EGR ventil len neviem naco su tieto dve zaslepky co treba este zablendovat.?

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 čer 2015 17:43
od MadTom
Hadičky od ovládacího ventilu - aby ti to nepřisávalo vzduch.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 čer 2015 17:45
od tanak
to je kde _? nieso mechanik max natankovat robil som to podla netu jednu som dal na hadicu hore co ide od ventilu prima foto

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 čer 2015 17:47
od MadTom
Z EGR ventilu jako takového vedla jedna nebo dvě slabé hadičky když půjdeš po nich, tak najdeš i ovládací ventily - elektromagnetické ventily, které pouštěly podtlak do baňky na vlastním EGR ventilu a tím ho ovládaly.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 čer 2015 17:54
od tanak
tento tu a druhy je kde?

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 čer 2015 17:59
od MadTom
Druhej je pouze u Euro3 motoru, kterej má v tělěse EGR ventilu 2 klapky - jedna otevírá propojení sání - výfuk, tu má i Euro2 motor, a druhá škrtí sání, tu Euro2 motor nemá. A ta sada je univerzální.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 čer 2015 18:06
od tanak
tak ze staci ten jeden zaslepit

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 01 čer 2016 17:23
od VencaZE
Už se to tu probíralo ale nemůžu to najít- z hlediska emisní kontroly- předpokládám správně že vyřazený EGR u Euro3 rok 2002 nelze diagnosticky nijak odhalit? Td5 nepodporuje readiness kódy a egr pracuje až při zatížení motoru, což není stav při emisní kontrole.
Všechny komponenty tam zůstanou, jen klapka bude nahrazená tou sadou od Terrafirmy, plus záslepka na potrubí..

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 01 čer 2016 17:25
od MadTom
U TD5ky, pokud se před emisema vymažou chyby, tak to není jak poznat. Jedině pohledově, pokud tam ten EGR ventil celej není, ale pokud se tam dá jenom záslepka, tak ani to není jak poznat. A pokud je na motoru plastovej odhlučňovací kryt, tak EGR stejně není vidět.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 01 čer 2016 17:30
od VencaZE
Jj, hlukový kryt tam bude :-) .

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 čer 2016 10:05
od mco
MadTom píše:Druhej je pouze u Euro3 motoru, kterej má v tělěse EGR ventilu 2 klapky - jedna otevírá propojení sání - výfuk, tu má i Euro2 motor, a druhá škrtí sání, tu Euro2 motor nemá. A ta sada je univerzální.
mam EU3
- cim zaslepit tie ovladacie elektromagneticke ventily na druhom konci? v kit-e neboli zaslepky
predpokladam, ze tie ventily tam musia ostat
- co s vodnou hadicou, ktora je napojena na EGR chladic?
- pod kovovu zaslepku na vyfukove potrubie je potrebna nejaka podlozka (nie je v kit-e) alebo aspon nejaky vysokoteplotny silikon?
- po vykastrovani EGRka - treba este nieco zmenit v ECU (koli emisnej)? (okrem premazania chyb ako uz bolo spomenute)

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 čer 2016 10:26
od MadTom
Začnu od konce - SW v řídící jednotce se dá upravit tak, aby jednotka nechtěla za EGR ventil tahat vůbec, ale není to úplně triviální.
U Euro2 motoru jsem u D2 vyhodil celej EGR ventil, a nahradil ho trubkou. Po záslepku na výfukových svodech jsem nic nedával, vysokoteplotní silikon je stejně málo. A vyhodil jsem i komplet ventily - zavazely, potřeboval jsem prostor na druhou baterku.
U Euro 3 jsem to neřešil, musel bych nastudovat. Ale nejjednodušší bude dát tam jenom plechovou záslepku mezi výfukové potrubí a trubku co vede do EGR ventilu. Ani to nebude vidět.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 čer 2016 10:36
od petmic
mco píše:mam EU3
- cim zaslepit tie ovladacie elektromagneticke ventily na druhom konci? v kit-e neboli zaslepky
predpokladam, ze tie ventily tam musia ostat
- co s vodnou hadicou, ktora je napojena na EGR chladic?
- pod kovovu zaslepku na vyfukove potrubie je potrebna nejaka podlozka (nie je v kit-e) alebo aspon nejaky vysokoteplotny silikon?
- po vykastrovani EGRka - treba este nieco zmenit v ECU (koli emisnej)? (okrem premazania chyb ako uz bolo spomenute)
1) odpojil som konektory z oboch ventilov a vyvody co isli do EGR som zaslepil samerezkami s trochou silikonu (pre istotu).
2) vodnu hadicu som neriesil lebo moja EU3 nemala chladic na EGR
3) pod zaslepku som nedaval ziadne testnenie, islo to kov na kov...po troch rokoch tam nic nefuci

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 03 čer 2016 11:36
od mco
petmic píše:
mco píše:mam EU3
- cim zaslepit tie ovladacie elektromagneticke ventily na druhom konci? v kit-e neboli zaslepky
predpokladam, ze tie ventily tam musia ostat
- co s vodnou hadicou, ktora je napojena na EGR chladic?
- pod kovovu zaslepku na vyfukove potrubie je potrebna nejaka podlozka (nie je v kit-e) alebo aspon nejaky vysokoteplotny silikon?
- po vykastrovani EGRka - treba este nieco zmenit v ECU (koli emisnej)? (okrem premazania chyb ako uz bolo spomenute)
1) odpojil som konektory z oboch ventilov a vyvody co isli do EGR som zaslepil samerezkami s trochou silikonu (pre istotu).
2) vodnu hadicu som neriesil lebo moja EU3 nemala chladic na EGR
3) pod zaslepku som nedaval ziadne testnenie, islo to kov na kov...po troch rokoch tam nic nefuci
mozno by stacilo prepojit tie dve vodne hadice?
teda ziadne zmenu do ECU v suvislosti s odstranenym EGR?
screenshot.1602.jpg
screenshot.1602.jpg (109.03 KiB) Zobrazeno 10201 x

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 28 črc 2016 09:20
od Kocur
Byl už někdo s odstraněným EGR ventilem na "regulerním" měření emisí? Mam DII euro 3 a přemýšlím o té sadě na odstranění, ale představa, že neprojdu emisema mě trochu děsí.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 28 črc 2016 09:58
od peppino
Já jsem byl se služebním nissanem a technik pravil,že má emise jak s filtrem. A má najetí asi 250t na druhým motoru.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 28 črc 2016 10:54
od MadTom
Zásadní je, před emisema auto pořádně prohnat, ať se z výfuku vyženou saze. Zamysleme se, kdo auto v provozu točí běžně přes 3500 otáček, ono to nějak není potřeba, a emise jdou ještě o kus dál. Jinak normální TD5ka nemá důvod kouřit, aby to na emisích dělalo problém.
A EGR ventil jednak kouřivost zhoršuje, ale hlavně funguje hlavně v režimu částečného zatížení motoru, a vytáčení motoru na emisích je něco úplně jiného, než částečné zatížení.

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 19 zář 2016 21:18
od Kocur
Tak jsem sadu na zaslepení pořídil také... čekalo mě však nemilé překvapení v podobě chladiče. Jak ho nejefektivněji vyřadit? Pouze zaslepit vodní hadici?

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 10 říj 2016 22:19
od mco
Tiez mam te isty dotaz - ako vyradit EGR EUR3 s chladicom???
Ktore veci povyhadzovat a kam/kolko zaslepiek? Niektore EGR removal kit-y maju az tri zaslepky.