Motor byl ve středu složený, ve čtvrtek jsem přijel s čipovanou jednotkou, napojili jsme, starty furt špatný. Tlak oleje se zdál být OK. V motoru něco klepalo nebo pleskalo těsnění výfuku, na tom jsme se s panem Pešlem neshodli...S autem jsem odjel domu, jelo svižně, zrychlení z nízkých otáček se opravdu výrazně zlepšilo. Ale furt tam byl pocit nerovnoměrného chodu a nakonec když jsem dojel do Brna, tak se mi na první křížovatce rozsvítila kontrolka oleje, po přidání zas zmizelo. Takže teď dojde na Eliottovi slova - měl jsem měnit ložiska na klice hned. Motor zřejmě musí ven
Přestavba RRC na 4,6 V8
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak nakonec všechno špatně:
Motor byl ve středu složený, ve čtvrtek jsem přijel s čipovanou jednotkou, napojili jsme, starty furt špatný. Tlak oleje se zdál být OK. V motoru něco klepalo nebo pleskalo těsnění výfuku, na tom jsme se s panem Pešlem neshodli...S autem jsem odjel domu, jelo svižně, zrychlení z nízkých otáček se opravdu výrazně zlepšilo. Ale furt tam byl pocit nerovnoměrného chodu a nakonec když jsem dojel do Brna, tak se mi na první křížovatce rozsvítila kontrolka oleje, po přidání zas zmizelo. Takže teď dojde na Eliottovi slova - měl jsem měnit ložiska na klice hned. Motor zřejmě musí ven
			
									
									
						Motor byl ve středu složený, ve čtvrtek jsem přijel s čipovanou jednotkou, napojili jsme, starty furt špatný. Tlak oleje se zdál být OK. V motoru něco klepalo nebo pleskalo těsnění výfuku, na tom jsme se s panem Pešlem neshodli...S autem jsem odjel domu, jelo svižně, zrychlení z nízkých otáček se opravdu výrazně zlepšilo. Ale furt tam byl pocit nerovnoměrného chodu a nakonec když jsem dojel do Brna, tak se mi na první křížovatce rozsvítila kontrolka oleje, po přidání zas zmizelo. Takže teď dojde na Eliottovi slova - měl jsem měnit ložiska na klice hned. Motor zřejmě musí ven
- Hanys_a_Kaca
 - Příspěvky: 6546
 - Registrován: 18 kvě 2010 09:13
 - tel.: 775 173 983
 - auto: DEF110+D2+RRC
 - Bydliště: Prachatice / Budějice
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Kdybys chtěl fajn motor, tak ti můžu dát to, co tam máš mítMirko píše:Tak nakonec všechno špatně:
Motor byl ve středu složený, ve čtvrtek jsem přijel s čipovanou jednotkou, napojili jsme, starty furt špatný. Tlak oleje se zdál být OK. V motoru něco klepalo nebo pleskalo těsnění výfuku, na tom jsme se s panem Pešlem neshodli...S autem jsem odjel domu, jelo svižně, zrychlení z nízkých otáček se opravdu výrazně zlepšilo. Ale furt tam byl pocit nerovnoměrného chodu a nakonec když jsem dojel do Brna, tak se mi na první křížovatce rozsvítila kontrolka oleje, po přidání zas zmizelo. Takže teď dojde na Eliottovi slova - měl jsem měnit ložiska na klice hned. Motor zřejmě musí ven
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
moon13 píše:Kdybys chtěl fajn motor, tak ti můžu dát to, co tam máš mítPS: teda i s autem samozřejmě, za pakatel...
aleee....copak...uz te to omrzelo? to slo teda rychle
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Otifant píše:aleee....copak...uz te to omrzelo? to slo teda rychlekdyby jsi chtel,tak vis za jakou cenu kupuju od tebe auta. takze nabizim zase stejnou sumu
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
						- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak včera Pešl vs Lev 2:0. Přijel jsem k němu, aby se prozkoumalo, co je teda vše kaput. Už na nádraží mě pan Pešl ujistil, že je špatný jen zpětný ventil olejového čerpadla. Nevěřil jsem, ale po vymontování se ukázalo, že tomu tak bylo. Našli jsme jiné použité čerpadlo a motor začal mazat. 
Zbylo to klepání, se kterým jsem už minule odjížděl a pan Pešl tvrdil, že to jen "pleská" výfuk a já, že jsme dostatečně nezvětšili na jednom ventilu průchod pro zesílené tyče vahadel. "Tak já vám ty těsnění ještě vyměním, abyste viděl, že mám pravdu a odjel jste konečně spokojenej"...a měl pravdu a já večer odjel spokojený
  Spotřeba ValMez-Brno na benzín 16 litrů po dálnici. 
Takže těsnění na výfuk z levných těsnicích sad asi nebrat. Jsou vlastně třivrstvé (plech-pružná hmota- plech) a ta střední část se na dvou rozsypala. Objednám plechové, které se dávali na 4,6 a půjdou tam co nejdříve. Jako náhradu jsme teď taky měli jen ty levné.
Tak snad teď chvíli vydrží jezdit.
			
									
									
						Zbylo to klepání, se kterým jsem už minule odjížděl a pan Pešl tvrdil, že to jen "pleská" výfuk a já, že jsme dostatečně nezvětšili na jednom ventilu průchod pro zesílené tyče vahadel. "Tak já vám ty těsnění ještě vyměním, abyste viděl, že mám pravdu a odjel jste konečně spokojenej"...a měl pravdu a já večer odjel spokojený
Takže těsnění na výfuk z levných těsnicích sad asi nebrat. Jsou vlastně třivrstvé (plech-pružná hmota- plech) a ta střední část se na dvou rozsypala. Objednám plechové, které se dávali na 4,6 a půjdou tam co nejdříve. Jako náhradu jsme teď taky měli jen ty levné.
Tak snad teď chvíli vydrží jezdit.
- Hanys_a_Kaca
 - Příspěvky: 6546
 - Registrován: 18 kvě 2010 09:13
 - tel.: 775 173 983
 - auto: DEF110+D2+RRC
 - Bydliště: Prachatice / Budějice
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Good news !
			
									
									
						- Trewor - ségra
 - Příspěvky: 251
 - Registrován: 10 úno 2013 11:45
 - auto: D2
 - Bydliště: Praha
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak držim palce ať už jsou s 4,6 jen samý radosti a sociální jistoty  
			
									
									
						- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No...nevydrželo to ani týden, od té doby už zase laboruji. Vůz jsem dovezl k plynaři, seřídili jsme ho a na zpáteční cestě mi dvakrát střelil do sání...Takže zase hledám závady a jezdím většinou na benzín - už taky zase přes 1000 km. Ta závada je zřejmě v zapalování, ani na benzín zas nemá plný výkon, po delší jízda začne citelně vynechávat. Už jsem měnil cívku, svíčky, sportovní kabely za obyč. Další na řadě bude rozdělovač, jen musím najít ten z předchozího motoru. Z podtlaku jsem našel opět sklouzlý podtlak k omezovači tlaku benzínu a již spravovaná hadice k steppermotoru rupla o kousek dál. Zřejmě to způsobili občasné výstřely, které mi taky zlikvidovali hadici sání od váhy vzduchu, na dědkových narozkách jsem to měl zatejpované americkou svářečkou. Včera jsem měřil tlak benzínu a dle všeho je, přes mé pochyby o dostatečnosti 2 atmosfér, OK. Diagnostika bez lambdasond je taky celkem k ničemu, protože se nedozvím výsledky snahy motoru o spalování benzinu...
			
									
									
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
...je to zajímavý seriál na pokračování. Jako návrh bych dal RRC Meets ve stylu posezení s projekcí a odborným výkladem. 
Myslím, že tvůj příběh by zabral celý víkend. No jo, trochu té kamarádské podpory je vždycky potřeba
			
									
									Myslím, že tvůj příběh by zabral celý víkend. No jo, trochu té kamarádské podpory je vždycky potřeba
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
						- Mattyfu
 - Příspěvky: 347
 - Registrován: 30 lis 2009 20:19
 - auto: Discovery III TDV6
 - Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ahoj, tvé vlákno je jedna velká inspirace pro nás ostatní, né že bych měl v plánu se do něčeho takového pouštět, to vůbec ne, ale obdivuji tvoji trpělivost a nadšení. 
Mám pár dotazů, předstih ladíš pomocí stroboskopu, nebo ucha, když vidím tvoji a ostatních spotřebu, tak si říkám, že je něco špatně, také jsem nyní po výměně rozdělovače a opět mám problém se startem, studené to staruje dlouho, teplé o něco lépe, ale spotřebu nyní počítám kolem 22l LPG mimo městský provoz.
			
									
									Mám pár dotazů, předstih ladíš pomocí stroboskopu, nebo ucha, když vidím tvoji a ostatních spotřebu, tak si říkám, že je něco špatně, také jsem nyní po výměně rozdělovače a opět mám problém se startem, studené to staruje dlouho, teplé o něco lépe, ale spotřebu nyní počítám kolem 22l LPG mimo městský provoz.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
						Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Spotreba je podla mojich skusenosti prudko zavisla od jazdneho stylu. Ak jazdim ako dochodca, tak sa zmestim mimo mesta do 18L. Ale ked sa splasia kone, tak ma maju pumpari radi...
			
									
									Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
- Mattyfu
 - Příspěvky: 347
 - Registrován: 30 lis 2009 20:19
 - auto: Discovery III TDV6
 - Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No louda teda nejsem dálnice a okresky +-100, město předpisově. Ale pakliže se Mirko vejde do rozmezí 16-18 litrů LPG a má to v sérii a možná i motor v lepší kondici, narozdíl ode mě, když jezdím MT-255/85,mám zahrádku a kolo na ní tak mi moje 20-23 nepříjde tak strašná. Ale uvidím co mi řeknou na revizi LPG
			
									
									Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
						Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Já už jsem taky zase dál. Vrátil jsem se z dovolené s Rangem, která zahrnovala necelých 3000km. Předtím jsem namontoval starý rozdělovač a měnil váhu vzduchu spolu s děravou hadici. Co přesně chybělo rozdělovači nevím, ale byl vadný, a váha vzduchu zřejmě utrpěla při zpětném šlehu. Od té doby jezdí dobře, ale trochu se mi zdá, že mu ubyl výkon - možná na to má vliv jiná předstihová křivka rozdělovače a hlavně asi momentálně lehce zalomená hadice od váhy vzduchu a starší filtr vzduchu. Nicméně emise na benzín jsou vynikající a pan Pešl říká, že si chybějící výkon namlouvám.  
 
Průměrná spotřeba na LPG byla 21-22l a nejsem s tím úplně spokojen, protože se chová hlavně úplně opačně než říká teslo: Je mu úplně jedno, jak s ním jedu - jestli jedu převážně po okreskách, po dálnici, jestli jedu výletním tempem, jestli řídím já nebo manželka, jestli mám zapnutou nebo vypnutou klimu - spotřeba furt stejná. Prostě předtím jsem měl rozptyl 16-24 litru a teď mám 21-24 a vzhledem k tomu, že mi na benzín vzal po dálnici 16l, tak i plynař přiznává, že to není OK, že si vezme o 35 procent víc na LPG. Při posledním zkoumání se taky našli dva úniky plynu ve spojích, což mě zrovna nepotěšilo, ale nedělalo to závratný rozdíl.
Seznam prací po dovolené je zas dlouhý: Odešlo ložisko, těsnění pod výfukem opět profukuje, mám tečkovanou záď vozu od oleje a po 22 letech mi povolila stropnice: Nesušte na víku zavazadlového prostoru ručníky!
			
									
									
						Průměrná spotřeba na LPG byla 21-22l a nejsem s tím úplně spokojen, protože se chová hlavně úplně opačně než říká teslo: Je mu úplně jedno, jak s ním jedu - jestli jedu převážně po okreskách, po dálnici, jestli jedu výletním tempem, jestli řídím já nebo manželka, jestli mám zapnutou nebo vypnutou klimu - spotřeba furt stejná. Prostě předtím jsem měl rozptyl 16-24 litru a teď mám 21-24 a vzhledem k tomu, že mi na benzín vzal po dálnici 16l, tak i plynař přiznává, že to není OK, že si vezme o 35 procent víc na LPG. Při posledním zkoumání se taky našli dva úniky plynu ve spojích, což mě zrovna nepotěšilo, ale nedělalo to závratný rozdíl.
Seznam prací po dovolené je zas dlouhý: Odešlo ložisko, těsnění pod výfukem opět profukuje, mám tečkovanou záď vozu od oleje a po 22 letech mi povolila stropnice: Nesušte na víku zavazadlového prostoru ručníky!
- Kokesek
 - Příspěvky: 4467
 - Registrován: 26 črc 2010 18:53
 - auto: D2,D3,L322,P38,L405
 - Bydliště: Frydek Mistek
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Mirko píše:No...nevydrželo to ani týden, od té doby už zase laboruji. Vůz jsem dovezl k plynaři, seřídili jsme ho a na zpáteční cestě mi dvakrát střelil do sání...Takže zase hledám závady a jezdím většinou na benzín - už taky zase přes 1000 km. Ta závada je zřejmě v zapalování, ani na benzín zas nemá plný výkon, po delší jízda začne citelně vynechávat. Už jsem měnil cívku, svíčky, sportovní kabely za obyč. Další na řadě bude rozdělovač, jen musím najít ten z předchozího motoru. Z podtlaku jsem našel opět sklouzlý podtlak k omezovači tlaku benzínu a již spravovaná hadice k steppermotoru rupla o kousek dál. Zřejmě to způsobili občasné výstřely, které mi taky zlikvidovali hadici sání od váhy vzduchu, na dědkových narozkách jsem to měl zatejpované americkou svářečkou. Včera jsem měřil tlak benzínu a dle všeho je, přes mé pochyby o dostatečnosti 2 atmosfér, OK. Diagnostika bez lambdasond je taky celkem k ničemu, protože se nedozvím výsledky snahy motoru o spalování benzinu...
ja sem resil jednu 4.6-ku a 2atm tlaku bylo malo. az mela 2,5 tak se auto chovalo normalne. spatne starty, nebyl vykon.
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Díky za tip, Mark Adams od Tornadochips mi řekl v podstatě to stejné a určitě to ještě prozkoumám. Prozatím jezdím na plyn a tam nějak extra nezlobí.
			
									
									
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
RAVE pise, ze tlak ma byt medzi 2,4 - 2,6...
			
									
									Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
- Kokesek
 - Příspěvky: 4467
 - Registrován: 26 črc 2010 18:53
 - auto: D2,D3,L322,P38,L405
 - Bydliště: Frydek Mistek
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
tam sem ani nedoselteslo píše:RAVE pise, ze tlak ma byt medzi 2,4 - 2,6...
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
a thor myslim, ze ma dokonca este viac...tusim okolo 3,5 ak si spravne pamatam...Kokesek píše:tam sem ani nedoselteslo píše:RAVE pise, ze tlak ma byt medzi 2,4 - 2,6...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Po Barumce budeme řešit i tlak benzinu, ať už teda přestane zlobit. Natlakování oleje se taky horší, takže už jsem definitivně rozhodnutý, že se musí udělat i spodek.