Stránka 14 z 22
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 23 kvě 2010 11:41
od Jenda
...souhlasim s Ivanem,ma to smysl.Tedy pokud mas jinak vse s motorem elek.v poradku.Pri nejakem zakladni reemapu,tedy 150k. se jen upravi kroutak.Nebudes jezdit rychleji,jen to bude zivejsi v rozjezdu,nemusi se tolik vytacet motor a min se radi.Jestli cekas ze usetris na spotrebe,tak to asi ne.
H.
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 23 kvě 2010 20:34
od sloon
Ještě mám dotaz, číslo řídící jednotky je to zakroužkované na obrázku nebo jiné?
Jestli ano znamená to že je přepisovatelná?
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 23 kvě 2010 20:42
od jezbera ivan
Ano je prepisovatelna.
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 20 čer 2010 16:30
od Jan Procházka
Poradí mi někdo co se dá udělat s touto jednotkou? Teda kromě toho abych ji vyhodil...

Re: TD5 a "chip"
Napsal: 20 čer 2010 19:48
od MadTom
A co by jsi s ním jako chtěl dělat?

Určitě se s tím dá jezdit

, poladit se dá taky, akorát to nejde jednoduše nahrátím nové mapy přes diagnostiku, ale musí se dovnitř. Vyletovat paměť s mapou a naletovat novou paměť s novou mapou. Trošku víc práce (ten kdo to umí a má na to vybavení tak to zvládne za cca 20minut). Toto je klasickej postup jak se to dělalo "dřív".
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 21 čer 2010 07:59
od Jan Procházka
No právě že jezdit se s tím moc nedá...

spíš jsem tajně doufal že třeba kdosi řekne kde to přeletování dělají

Re: TD5 a "chip"
Napsal: 21 čer 2010 19:30
od jezbera ivan
Tu ti to spravia:
http://www.bellautoservices.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 21 čer 2010 20:06
od MadTom
Pokud by byl obsah té paměti, tak přeprogramovat a přeletovat to umím.
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 22 čer 2010 08:50
od Jenda
...starou ECU si schovej a kup novou(jetou) za 5000kc a tu si nech premapovat.Jedna rezervni se vzdy s original datama hodi
H.
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 22 čer 2010 10:09
od Jan Procházka
Včera jsem dostal příjemnou nabídku předělání mé jednotky
http://email.seznam.cz/redir?hashId=727 ... ochip%2ecz" onclick="window.open(this.href);return false;
Prý za dvě hodiny odjíždím s přeletovaným chipem a s originálním v záloze, možno kdykoli přeletovat zpět, to celé i s měřením za 6500,-
Znáte někdo tu firmu??? Díky

Re: TD5 a "chip"
Napsal: 28 črc 2010 18:04
od libovka
Tak mám načipováno (remap) a musím říct že paráda.

Re: TD5 a "chip"
Napsal: 29 črc 2010 10:27
od VZA
no konečně toti to trvalo

Re: TD5 a "chip"
Napsal: 29 črc 2010 10:35
od libovka
Chyba nebyla u mě.Dyť to znáš.

Re: TD5 a "chip"
Napsal: 25 bře 2011 07:54
od DanoDEF
... tak mam otazku na tych co uz maju "prechipovane" ako subjektivne hodnotia zvuk motora resp celkovu hlucnost motora pri vysokych rychlostiach nad 100km/h hlavne Defender?
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 25 bře 2011 08:04
od MadTom
Defendera nemám, ale u D2 se zvuk motoru nezměnil, teda pokud nepočítám to, že když to pořádně prošlápnu, tak je to slyšet, protože to prostě má snahu jet a jede. Se standardní mapou to bylo slyšet stejně, ale později, až se to rozjelo. Větší rachot začnou dělat gumy, a u Defendera nejspíš aerodinamický hluk, daný jeho krásně "kapkovitou"

karoserií.
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 25 bře 2011 08:21
od DanoDEF
MadTom píše:Defendera nemám, ale u D2 se zvuk motoru nezměnil
... bavime sa iba o subjektivnych pocitoch. Este dopln od koho mas "chip".
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 25 bře 2011 08:28
od Acon
Dano, prečo si myslíš, že by mal mať chip vplyv na zvuk motora? Netunuješ ani sanie, ani výfuk... Ak dáš "hríb" na turbo miesto boxu na filter, bude to počuť. Aj poladenie výfuku bude počuť, no ak je aspoň priemerne dobre spravený "chiptuning" nevidím dôvod na zmenu zvuku ak sa bavíme o rovnakom režime práce.
Ak myslíš zvuk z pohľadu kultúry chodu motora, tak to by mohlo byť počuteľné. Dokonca by som očakával, že by to mal byť trochu rozdiel.
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 25 bře 2011 08:36
od MadTom
Dano, zkoušel jsem něco od Bella, Autologicu i od TD5Alive.
Dano má pravdu - pokud tomu přidám na naftě, může mít motor víc detonační chod, pokud tomu přidám i na vzduchu a následně na naftě, bude motor nejspíš hlučnější, protože od něj budu chtít víc výkonu = větší množství spalované směsi.
Vzhledem k tomu, že LR jsou terénní auta, tak mě nejvíc zajímalo posunutí výkonu směrem k nižším otáčkám - jde to, auto se lépe rozjíždí a hlavně ve stopání v terénu, kde bych jinak musel řadit, a tím bych s manuální převodovkou skončil, neby by se mi auto rozskákalo, jak by motor začal kuckat, to normálně jede i o pár set otáček níže. Na druhou stranu Autologic se chová tak, že autu přidá ve vysokých otáčkách (2500 a víc) - deklarují to jako dálniční tuning - taky to funguje, ale nelíbilo se mi to, protože to ještě zvýrazní turboefekt.
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 25 bře 2011 08:37
od DanoDEF
Acon píše:Dano, prečo si myslíš, že by mal mať chip vplyv na zvuk motora?
... prave z dovodu tej kultury chodu motora lebo ta sa prejavi aj pri vysokom zatazeni. Pravda je rozdiel ak ma niekto "vykuchany" vyfuk tak to zvuk zmeni ale mna skor zaujima nazor tych co nemaju vykuchany vyfuk a hlavne nazor viacerych "nachipovanych".
... beriem to trosku ako ozivenie tejto temy
Re: TD5 a "chip"
Napsal: 25 bře 2011 08:40
od DanoDEF
MadTom píše:
Dano má pravdu - ...
... no a hned je tu debata. Takze sam vidis kedze mas toho odskusane viac, ze nie je chip ako chip. Mozno by to chcelo aj nejake grafy kde vidno ako u roznych chipov je posunuta krivka vykonu a krutiaceho momentu.