Stránka 16 z 17

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 19 lis 2019 11:18
od merlin
majo2982 píše: 17 lis 2019 20:05 Ja som pozeral ten termostat,a ten pdf súbor na stránke píše o teplotách toho termostatu. Sú tam aj nejaké nulovacie teploty. A neviem, či som to na rýchlo dobre prečítal,ale pracuje v teplote od 50- 150°C. Od 50°C nižšie sa resetuje. Ak som dobre čítal.
to nee,
je sepnutý a rozepíná při 50

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 20 srp 2020 07:50
od merlin
tak jsem byl nucen vyměnit všechny čepy a táhla na přední nápravě. Tentokrát jsem dal vše Lemforder. Měnil jsem taky měchy a tlumiče.
To auto se chová úplně jinak - úžasná jízda. A pořídil jsem mu origo 20".
Zároveň jsem nechal vyměnit LPG nádrž a tak nově emise i STK. Hned se mi lehčeji spí.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 04 pro 2020 17:43
od merlin
teď mám chvíli na testování autopilota,
nevím přesně co se stalo, ale parkuju tak, že dám P a ručku,

následně jdem zjistil, že ručka nebyla

ale zdá se, že autopilot u RR je docela dobrej, zabránil střetu, netrefil pergolu a má jenom ťukanec v rohu na kapotě

Je fakt, že ho asi zastavil nejdříve plot a pak ořešák, kterej stejně potřeboval prořezat ...

Nakonec nu nahoru pomohl 5t bagr od souseda.

jj, vánoce se blíží a je potřeba nějaké ty dárky pro nejbližší ...
tak si to vynutil, jenom si říkám, jak to, že mi nedal vědět na mobil, že chce někam jet? ...
IMG_0729.jpeg

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 04 pro 2020 17:52
od Rennie
To se snad samo na Pčko nemohlo hnout? :shock:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 04 pro 2020 17:55
od Lukasino
Tak to je mazec :shock:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 04 pro 2020 17:59
od MadTom
Ručka nebyla ... a že by nebylo ani to P? To už zbývá jenom doplnit vysoký a pevný obrubník, nebo tam dát klíny. Kamarád, když už potřetí spadl s autem "z parkoviště", tak si tam položil a částečně zapustil betonový pražec, ten se mu zatím přejet nepodařilo. Ale je pravda, on v tom autě vždy seděl.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 04 pro 2020 18:03
od Kokesek
Tak to je pecka! To sem jeste nevidel... ale dopadlo to vice nez dobre[emoji86][emoji1303]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 04 pro 2020 18:18
od merlin
no taky se chystám na na něco vyvýšenýho betonovýho (už několik let - i se mi o této situaci zdálo) aby když všechno bezděky zalzhajmruju, tak aby to fungovalo i bez nebo s mým zásahem.
No zítra ho pojedu umýt a uvidím co ještě - ale plasty za ty roky stejně potřebovali vyměnit...

Po chvíli jsem po narovnání v poho nastartoval - bál jsem se, kam se všude dostal olej nebo jiné "liguid" - přeci jenom 4 hod v této poloze. Ale v tý podmáčený stráni jsem se z místa bez bagru nepohnul. - sakra taková 4x4 a zimní pneu!

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 11:10
od merlin
tak jsem ho umyl a škody jsou -
promáčklý L rožek přední kapoty, když se v podmáčeném terénu sesunul na sloupek pergoly
promáčklý vrchní tailgate od ořešáku, který zastavoval

a zkoušel jsem klíček, ve všech polohách jde vytáhnout - asi je něco špatně
icarsoft našel
0x0092 senzor alarmu - nevím jestli to má souvislost
B1b01 klíč transpondéru ???

umí někdo poradit?
díky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 11:21
od MadTom
Nemá to nějak čidlo proti převrácení, které vypne mimo jiné palivovou pumpu a v případě potřeby se má manuálně "namáčknout" zpět? Bývá to popsané v návodu k obsluze,

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 11:27
od merlin
nevím, ale dnes jsem pro jistotu jel cca 30km - teda hlavně pro pivo
a vše fungovalo, kdyby nešel benzín, asi nenastartuju, i když potom jedu na Lpg

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 11:32
od Lukasino
Klíček jde ve všech polohách vytáhnout - myslíš ve všech polohách spínačky, nebo ve všech polohách řadící páky?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 11:59
od merlin
Lukasino píše: 05 pro 2020 11:32 Klíček jde ve všech polohách vytáhnout - myslíš ve všech polohách spínačky, nebo ve všech polohách řadící páky?
ve všech polohách řadící páky
když běží motor a mám řadící páku v D,N nebo R - klíčkem vypnu zapalování a vytáhnu klíček
v P to chápu, že to musí jít, ale v ostatních polohách?

na manželčině RAV4 to třeba nejde a vůbec mě nenapadlo, že by u mě to šlo.

Možná to bylo příčinou, že řadící páka byla v jiné poloze než P, nezatažená ručka, klíček vypnutý a ven, a "autopilot" pozpátku směr altán. Naštěstí zamčený volant a tím jsou škody menší.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 12:12
od Lukasino
Správná funkce by měla být, že jen v poloze P dáš klíček do krajní levé polohy a jen v krajní levé poloze má jít klíček vyndat.

Tzn. že i na R/N/D sice zhasneš motor, ale klíček by neměl jít do krajní levé polohy a tím pádem by neměl jít vyndat. Tak je otázka, jestli klíček jde do krajní levé polohy ikdyž nemá na R/N/D, nebo jestli jde vyndat i mimo tuhle polohu :wink: Je fakt, že už jsem měl auto, kde klíček šel vyndat i při nastartovaném motoru, ale to byla nějaká stará omega myslím :mrgreen:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 13:12
od MadTom
Už jsem potkal vykuchanou spínací skříňku, kdy ve vlastním zámku nezbyly žádné planžety, protože se zámek kousal. Tohle byl vedlejší efekt. Druhý vedlejší efekt byl, že se dalo nastartovat třeba lžičkou. :mrgreen:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 16:27
od radekd
Je fakt, že už jsem měl auto, kde klíček šel vyndat i při nastartovaném motoru, ale to byla nějaká stará omega myslím :mrgreen:
[/quote]

Já to měl takhle u Subárka...mělo to své výhody :mrgreen:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 pro 2020 17:09
od Rennie
Tak bych řekl že je jasný proč auto odjelo. Klíček by neměl jít vyndat jinde než na P

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 06 pro 2020 11:13
od pooh
merlin píše: 05 pro 2020 11:59 [
ve všech polohách řadící páky
když běží motor a mám řadící páku v D,N nebo R - klíčkem vypnu zapalování a vytáhnu klíček
v P to chápu, že to musí jít, ale v ostatních polohách?

na manželčině RAV4 to třeba nejde a vůbec mě nenapadlo, že by u mě to šlo.

Možná to bylo příčinou, že řadící páka byla v jiné poloze než P, nezatažená ručka, klíček vypnutý a ven, a "autopilot" pozpátku směr altán. Naštěstí zamčený volant a tím jsou škody menší.
asi to tak jak pises. v L322 uz by si nemal vytiahnut kluc hocikedy. V P38 este ano, okrem nas. s tym sa mi uz stalo tiez (hoci autopilot do P funguval uz milionkrat ) ze milion+1krat som nedal do P a nastastie este nebol som v obchode kym polovica auta uz bola na ceste.. :whew odvtedy som ochotny ist hocikedy spat a kontrolovat ci som naozaj dal do P ...
asi niekto riesil uz problem pri otoceni klucom v minulosti. vzdy hovorim, ze rieseni je vela, ale spravnych rieseni menej - takych co neprinasaju (aj ked niekedy len mozne) buduce problemy...

inac super, ze este tak dobre to skoncilo...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 06 pro 2020 17:25
od merlin
Laborace se sedačkou, aby šlo vyhřívání sedadla řidiče. Viz pár příspěvků výše. (Kokesek měl pravdu - vyměň sedačku)

Koupil jsem od Lukasina stejnou sedačku, ale UK řidič.

Nejdříve jsem chtěl vyměnit jenom podsedák - tím myslím jenom kůži s dečkami a drátama a zaměnit UK/RHD za EU/LHD.
Když jsem ji rozdělal, zjistil jsem, že to bude jednodušší. Stačí vyměnit jenom "podvozek", ten rozlišuje LHD/RHD a pak plastový záda - stavitelná područka.

- hlavní konektor je stejný - jenom mě překvapilo, že uvnitř je malinko jiná elektrika a nedá se propojit EU/LHD podsedák a UK/RHD záda.
- i kůže - švy 2x prostředkem sedák i záda - jsou jiný - moje EU/LHD mají švy, že se nemají roztáhnout, kdežto UK/RHD víc povolí - otevřou se asi pod větší vahou
- sundal jsem tedy celý UK/RHD sedák a záda a namontoval - cca 6 šroubů - na můj EU/LHD "podvozek"

Zandal jsem sedačku, připojil konektor a ejhle, všechno funguje. Dokonce je to lepší, podle počtu drátů co jdou na dečky, je jich o dvě víc než v EU/LHD.

Díky Lukasino, v týhle "přemýšlivý" době o klíčku to byla pozitivní činnost s dobrým koncem. (ještě jednou zkusím ty PDC)

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 06 pro 2020 17:31
od merlin
ještě jednu otázku k barvě vozidla
v 2006 se píše nová barva Buckingham Blue
mám 2005 MY 2006 a nejsem si jist - kde ve VIN najdu kód barvy?

Ptám se proto, že bych rád koupil přední kapotu a zadní vrchní tailgate. Tak ať hledám mojí barvu.