Stránka 16 z 26
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 29 úno 2016 21:17
od SJ410
To je nějaký divný, jediný co ten motor z elektriky potřebuje je jeden drát na startér a druhý na
stop ventil na vstřikovacím čerpadle. Takže bych natáhl nový drát od klíčku na ten stop ventil
a fertig. Nic jiného na čerpadlo nejde a nemá vliv na volnoběh.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 29 úno 2016 22:03
od VencaZE
Nesouvisející poznámka- zaizoluj si ten volný bílý kablík na alternátoru- mohl by se něčeho dotknout.
Kostry nemají prakticky vliv na chod motoru protože cívka pro otevírání nafty má malý odběr proudu.
Odpoj původní ovládání nafty a natáhni si z čerpadla zkušební + drát k + baterky. Vyzkoušíš tak chod a vypínání motoru za situace kdy bude jasné že proudu do cívky nic nestojí v cestě.
A ještě- máš vlastně jistotu že má motor dost nafty (filtr, podávací čerpadlo)?
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 29 úno 2016 22:20
od DDT
Jak to myslíš dost nafty? V nádrží je dobrých 10 litrů 100%. navíc ono to s tím relé naskoćí na drc. Ale bez něj natočím pustim nohu z plynu a smrt. Co je zvláštní tak když jsem auto převzal od elektrikáře tak auto naskočilo i bez toho relé. Pak jsem jel bez problému do obchodu. A od něj jsem už nebyl schopen nastartovat. Musel jsem tam vrazit to rélé a s ním jsem už odjel.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 29 úno 2016 22:34
od VencaZE
Dobře, dejme tomu, teoreticky, že dodávka nafty do čerpadla je ok.
Elektrikář měl třeba motor nastartovaný a tudíž ohřatý.
To relé tedy nejspíš ovládá žhavení a studený motor bez žhavení má tendenci zhasínat.
Zjisti jestli ti zhasíná i ohřátý motor nebo jen studený.
Pokud jen studený tak je potřeba vyměnit hlavně elektrikáře

.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 29 úno 2016 22:43
od DDT
Teď mi něco vyžralo baterku. Za noc. To se nikdy nedělo. Nicméně dobiju a zitra zkusím.
Pokud to dělá v obou případech tak co?
Pokud jen se studeným tak co?
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 08:38
od MadTom
Zjistit, co vyžralo baterku. Nejjednodušší je měřit proud z baterky a postupně vytahovat pojistky. Bacha na čidla ve dveřích, aby jsi si otevřením dveří třeba nezapnul vnitřní osvětlení.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 09:01
od VencaZE
DDT píše:Teď mi něco vyžralo baterku. Za noc. To se nikdy nedělo. Nicméně dobiju a zitra zkusím.
Pokud to dělá v obou případech tak co?
Pokud jen se studeným tak co?
Pokud motor zhasíná v obou případech- a ovlivňuje to nějaký relé, tak by to ukazovalo na neschopnost cívky dostatečně otevřít přívod nafty, což se mi nezdá pravděpodobný. Spíš by mohla být souvislost s relém jen náhodná a máš problém s dodávkou nafty- jak jsem psal výše, tedy filtr, podávací čerpadlo, sací koš v nádrži nebo cívka v čerpadle.
Jestli to zhasíná jen za studena ihned po startu, pak to relé souvisí se žhavením. Ale i tak, pokud plynem zvedneš trochu otáčky, mělo by to do půl minuty už zůstat běžet i na volnoběh.
Natáhni si zkušební drát na cívku čerpadla a další zkušební drát na žhavení. Nebo si na žhavení dej alespoň kontrolní žárovku ať vidíš co to dělá.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 11:04
od MadTom
Ta kontrolní žárovka nebo voltmetr je asi nejlepší postup, a stejným způsobem ověřit, co dělá žhavení. Na mechanickou závadu se mi to nezdá, jestli jsem to správně pochopil, tak až doteď, to fungovalo normálně.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 13:17
od Mára-RRC
Ahoj DDT musím říct že ti držím palce protože todle mi dělat RRC tak mu prohodim kladivo oknem a jdu od toho. Proto eletriku a různé drobné neboli práce co chtějí trpělivost tak směřuji do servisu.
Moje rada je nahod to na plato a dovez to třeba Land Jirka nebo rovnou Vencovi.ZE to je ten člověk co mi na autě dělá ty práce co chtějí trpělivost

co já nemám
Drž se ahoj Mára
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 13:24
od VencaZE
To má obojí přes půl republiky..
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 13:30
od Mára-RRC
Nevím odkud je DDT ale co znám par lidí co jedou přes půl Republiky na servis k tobě tak proč by nemohl i DDT

Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 13:32
od Mirko
Aspoň byste mohli v klidu dělat

Spousta aut z Brna, zejména starší V8 včetně mých, taky cestuje na servis do ValMezu za Pešlem. A je to ve výsledku levnější než se s tím drbat sám, nebo to dat místním přeborníkům na 1,9tdi ( i když u Pešla to není zrovna rychlejší

).
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 19:56
od DDT
Absolvuji posledních pár pokusů a auto vezu k někomu kdo dělá přímo je. To se nebojte. Limituje mně teď několik věcí ale já to dotáhnu.
A díky za rady, jdu to zkusit (hned co zítra koupím autonabíječku protože baterka je mrtvá).
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 22:30
od DDT
Předchozí majitel měl problém s motorem a z nějakého důvodu koupil na hradní palivové čerpadlo. Viz foto. Pak to nějak vyřešil a čerpadlo neměnil. Nicméně mi ho k tomu dal. Tak když vidím ty rady které směřují tím směrem tak si řikám jestli ho nemám nechat prostě vyměnit.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 23:10
od MadTom
A kde je na tom čerpadle něco, co souvisí s elektrikou? Nerozdrbávej víc věcí naráz.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 01 bře 2016 23:47
od DDT
Ana to jsem nevěděl, myslel jsem že obsahuje nějaké elektrokomponenty. Ok nechám to tedy tak. Zítra nabiju a budu měřit. Děkuji opravdu každému za každou radu.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 02 bře 2016 20:40
od DDT
tak zašel jsem si koupit nabíječku baterii, nechal baterku nabít, no a výsledek je, že to po třech pokusech cvaká jako by byla baterka prázdná. Viz přiložené video.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... mena_1.jpg
Poznatek, pokud tam je to relé, ale není zapojen ten šedý kabel, který nevím k čemu je, tak auto nenastartuji ikdyž je napojeno relé.
Autoelektrikář si mně dal do kalendáře na příští čtvrtek takže do té doby mohu bádat. nebo to žduchout ze skály.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 02 bře 2016 21:11
od kubas
Ti video mi na mobilu nejde zpustit ale cas od casu mi to taky cvaka pri startování a vždycky pomuze zaklepat s tema relatkama u noh spolujezdece
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 02 bře 2016 21:14
od kubas
Nemas nahodou nekde nějaký podavaci cerpadlo navic? M
Byl tu ume chlapík pro naky dily a mel naky cerpadylko navic který vzdycky musel chvilku podržet jinak mu to taky nechytlo, asi blbost jen takovej nápad
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 02 bře 2016 21:27
od VencaZE
Jak vypadá plusový kontakt na baterii? Nemáš ho uplně zaoxidovaný? Jinak je tohle projev mrtvý baterie.
Nemá náhodou RRC blokování startu při závadě brzd/ brzdových světel? To relé by mohlo ovládat i to a ten šedej kabel to třeba překlenuje. Nicméně teď máš uplně jiný problém- celkový nedostatek proudu.
Ale takhle po internetu je to marný, já to vzdávam

.