Stránka 19 z 19

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 12 pro 2015 09:08
od MadTom
Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 12 pro 2015 11:53
od Kokesek
Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 12 pro 2015 12:10
od VencaZE
MadTom píše:Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.
Tak nějak jsem to myslel- zásah je vratný i když se něco nepovede.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 12 pro 2015 12:15
od mr-tomas
Kokesek píše:Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.
0,5 otáčky myšleno na hlavním šroubu obohacení? Vždycky jsem všude četl, že na ten hlavní šroub nejlépe vůbec nešahat.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 12 pro 2015 18:45
od Land Jirka
Land Jirka píše: Podle mého uplně stačí naladit ten původní origo .
Když píšu naladit, tak myslím bez zásahu flexou.
Tovární nastavení je někde v půlce možného maxima...
Kdo ten Boost pin někdy viděl, tak ví o čem mluvím.

On je ten konus na čepu totiž excentrický a pootočením jde decentně naladit výkon i bez nevratných úprav.
Další zvedání výkonu už je trošku vyšší dívčí. :grin:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 12 pro 2015 22:38
od discovery1liptov
Robik som to uz asi na 4 autach:-)a da sa to v pohodke:-) presne viem co ako potocit aby to islo a vyrazne nezdvyhla spotreba a dymivost ako brusit nieco flexou to by som nedal radsej kupit origo kolik su 3 typy treba si to nastudovat:-) pre porovnanie seriova td5 na origo kolesach ja na 32km2 bez zmenenych prevodou a rozdiel bol pre td5 len o auto:-)

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 17:52
od mr-tomas
Trochu opráším toto vlákno. Def 110,
Nedaří se mi správně nastavit čerpadlo u defa 110, automat, VNT turbo, čerpadlo po repasu s 12mm hlavou a boost ring, hmotnost 3t. Tak jak to je to do trojky to celkem funguje a skoro nekouří, ale když dám za 4, a trochu to přišlápnu, tak to začne hulit. Když uberu na kuželu aby to na 4 nekouřilo, tak už to zase na 3 a od spoda moc nefunguje. Jedinej způsob jak se mi to trochu rozumně povedlo nastavit bylo když jsem dal na kužel větší silonovej doraz, ale tím se hodně zkrátil chod a není to asi ideální řešení. Nevím jak nastavit obohacení čerpadla na VNT turbo, když max. tlak je tam skoro okamžitě už od docela nízkejch otáček. Přijde mi, že ta regulace na čerpadle by měla více kooperovat s otáčkama motoru. Co s tím?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 20:07
od discovery1liptov
Máš velký cooler lebo 12 hlava bez velkeho IC je podla mna dost... a este davaj pozor na EGT :ty jeden...:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 20:22
od mr-tomas
IC double, EGT naprosto v pohodě do 650-700°C.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 20:34
od discovery1liptov
Boost pin ale už v čerpadle neni či? kedže tam je 12 hlava?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 20:37
od mr-tomas
Není, s tím by to hulilo asi pořád. :grin:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 21:03
od discovery1liptov
kolesa a prevody ake?? dik.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 21:07
od mr-tomas
Dif std., přídavka 1,41, kola 32.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 21:09
od discovery1liptov
A motor je v akej kondicii podla teba? lebo s mojej skusenosti rovnake nastavenie na aute a kazde auto inak dymilo... vieš ako to myslím.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 21:13
od mr-tomas
2.8 pár tisíc v záběhu, takže by měl bejt OK.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 26 pro 2020 21:18
od discovery1liptov
Asi potom stým treba oslovaiť niekoho kto to už robil a myslím že ti to nastaví.:)

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 27 pro 2020 13:01
od Michal21
Jak jsi na tom s tim prehrivanim?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 27 pro 2020 16:36
od mr-tomas
Testování přehřívání jsem zatím odložil, protože mi nepřeje počasí. :grin: Počkám až se trochu oteplí, ale nejdřív otestuju podle návodu od Madtoma visco. A na to musím pořádně zatopit v garáži.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 27 pro 2020 16:39
od matooo
budes delat parkoviste v lednu dovezu vostiny :rofl

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 27 pro 2020 16:41
od mr-tomas
Jo jako že mi to hulí pořád ještě málo :ty jeden...: