Stránka 19 z 30
Re: repas visko
Napsal: 29 lis 2010 23:25
od vladob8
To jeanes:
citat forum je uzitocna vec, vela sa dozvies, ale vela citat forum je trochu nebezpecne. Ty mas model 2005 a pisem to znovu, tento model bol uz davno zbaveny tych deckych nemoci o ktorych sa tu dokola pise. Visko spojka mala od roku 2001 novu napln ktora nezatuhla, bol zmeneny prevod prednych a zadnych kol (mensi preklz visko), novy vyrobca lozisk a aj celelej IRD. Prosto tieto modely uz netreba riesit tymto smerom...venuj sa radsej vymenou olejovych naplni a vhodnym lestidlom na lak. Ak sa ti predsa len chce nieco vazne riesit kup si Discovery II model 2000

Re: repas visko
Napsal: 29 lis 2010 23:35
od tagr
Ale Vlado

, tak visco má sice lepší náplň, ale stejně se po +- 100 000 musí měnit, ložiska je jedno jaký rok máš, protože pokud nekoupíš originály tak bude vždy něco trochu jinak.Ano IRD a zadní dif ted vydrží od 150 000 - 200 000 km a pak se musí stejně generálkovat a pak se to musí stejně řešit

Jinak ty s D2 budeš mít co se týká úprav méně potíží než my s free protože se na D2 dělá spoustu věcí co my musíme vyrábět , aby jsme pak projeli to co chceme

Jinak mně se D2 líbí a jak jsem ji viděl v Mohelnici v úpravě na cestování moc povedené

Re: repas visko
Napsal: 30 lis 2010 00:04
od vladob8
...som nepocul aby niekto s rocnikom 2005 Freelandera po 100tis menil visco, dobra visco musi vydrzat... vlastna skusenost, mal som Renault Espace quadra s visco tahal na 260tis s origo visco a pretacanie kola a vsetky loziska ok, myslim si ze anglani hlavne posrali tu napln do visco, lebo ked som staru visco co som menil na Free1 s nabehom 180tis chcel pretocit tak som s nou nepohol ani z celej sily v zveraku. Nova bola podstatny rozdiel, pisal som to tu aj meral silomerom na moment.
Re: repas visko
Napsal: 30 lis 2010 04:49
od tagr
Tak tomu věř že je to tak u 2004 už bylo 100 000 km sakra cítit, nebyla uplně špatná, ale do normálního chodu měla už daleko.Jak to po... nevím protože u haldexu se musí pravidelně měnit už při menším počtu km.Takže ono to asi nevydrží nikde na věky.Jak to má Renault nevím ,ten má taky stálý pohon 4x4?
Re: repas visko
Napsal: 30 lis 2010 12:28
od jeanes
To vlado8:
Vlado diky za info. Nevim ted ale jak to resit. Opravdu rad bych veril tomu, ze se na to muzu s klidnym svedomim vykaslat a neresit to, ale na druhou stranu si rikam, ze mozna lepsi to "pro jistotu" udelat a tim padem mit vetsi jistotu, ze se mi pak nepokazi treba IRD a dalsi (coz by byla investice mnohokrat vyssi nez repase VCU)... Uz jsi mi toto jednou psal, takze ver tomu, ze v hlave to porad mam - ale rikam si tolik lidi to tady at uz z nutnosti nebo pro prevenci nechalo udelat a jsou spokojeni...
To ostatní:
1.) Mate tady nekdo Free1 (2005 nebo 2006) s najetyma treba 150-ti tisici km a s puvodni VCU? Nedelam si nadeji, ze tady nekdo takovy je, ale pokud ano, tak jak funguje VCU?
2.) Mate tady nekdo Free1 (2005 nebo 2006) s vymenenou VCU (vymenenou = repasovanou nebo novou)? Pokud ano, tak proc jste ji menili a v kolika km?
Re: repas visko
Napsal: 30 lis 2010 14:46
od vladob8
tagr píše:Jak to má Renault nevím ,ten má taky stálý pohon 4x4?
Quadra mala presne taky pohon ako Free1, staly pohon 4x4 s medzinapravovou visco spojkou ktora bola umiestnena pred zadnym diferencialom. Kupil som ho s 180tis. km a predaval vyse 250, (zlate rodinne auticko

) tiez sa to v plnom reide trochu kusalo, trochu viac sa drali gumy ale inak nic.
Anglani tam dali spatnu napln ale po 2 rokoch sa spamatali a napravili to.
Som nepocul ze by niekto na 2005 menil, ale mozno sa niekto ozve a poucim sa...
Re: repas visko
Napsal: 30 lis 2010 17:34
od tagr
no to by na tom musel mít jak já 120 000 km

, ale to už snad někdo takový bude

Re: repas visko
Napsal: 30 lis 2010 21:41
od zalab
Zdravim.
Nato ,aby visko spojka fungovala spravne ,a pritom nenicila ostatne suciastky na aute,musi mat hodnoty ,parametre stanovene vyrobcom spojky. Spojky montovane na FREE do rv.2002 nesplnaju tieto parametre bez ohladu najazdenych km.Toto neplati na spojky po repase.Uz len zalezi na tom ze kolko nasobne su prekrocene tieto hodnoty.
U VCU do rv.2002 je to 2 apol az 3 a pol nasobok.
U VCU od rv. 2002 do 2005 je to 2 az 2 a pol.
Z celkoveho poctu bol len 1 pripad co splnal parametre a nerepasovalo sa.
Z celeho poctu repasov bolo asi 15% VCU s cislom 405
Dufam ze tieto informacie vam pomozu pri rozhodovani ci uz repas alebo este nie.
_____________________
Z repasom VCU nemam ziadne skusenosti
Emil
Re: repas visko
Napsal: 01 pro 2010 01:04
od vladob8
zalab píše:
Z repasom VCU nemam ziadne skusenosti
Emil
To hovori ten pravy

pan žálaB
Re: repas visko
Napsal: 01 pro 2010 16:02
od tagr

Zdravím , to je dost , že máte to správné auto

a poradíte co a jak přímo tady na foru

Mám dotaz kolikrát se dá dělat repas , na spojce pokud se dělá včas a počítám zhruba po intervalu 70 - 80 000 km.

Tedy raději o chvilku dříve , než později.
Děkuji za odpověď tagr

Re: repas visko
Napsal: 01 pro 2010 19:51
od zalab
jeanes:Dnes sme repasovali spojku rv.2002 az 2005,jej hodnoty boli prekrocene troj nasobne.Netvrdim ze aj tvoja je v takom stave.TIeto hodnoty su skor vynimkou ako pravidlom. Urob test Vladovou metodou,a ten rozhodne ci repas alebo nie.
tagr:Ved tu si vsetci Tykaju tak
Mam odpoved: Neviem este sme to opakovane nerobili,ale nevidim v tom ziadny problem.A to kolko chceme na tych autach najazdit,ked ta to zaujima ?.Ved ty udajne najazdis najmenej km zo vsetkych na fore.
Tak isto nezaskodi raz za cas urobit Vladov test.
_______________
Emil
Re: repas visko
Napsal: 01 pro 2010 23:21
od zkolbi
Zdar ! Jsem před výměnou IRD a tak se vás ptám : Mám rovnou udělat i visko ??

Jsem z toho vozu docela rozpačitý - mám ho měsíc a zatím do něj jen láduju peníze..!
Nemáte někdo na prodej nějakou repasovanou ? Díky všem ! Zkolbi
Re: repas visko
Napsal: 01 pro 2010 23:45
od Safraporte
zkolbi píše:Zdar ! Jsem před výměnou IRD a tak se vás ptám : Mám rovnou udělat i visko ??

Jsem z toho vozu docela rozpačitý - mám ho měsíc a zatím do něj jen láduju peníze..!
Nemáte někdo na prodej nějakou repasovanou ? Díky všem ! Zkolbi
Repas visco pokud měníš IRD bych vřele doporučoval. I kdyby jsi tam tu visco měl poslat v balíku a zatím jezdil s předkolkou. Vše je to jen o financích.
Rozpačitý bývá prakticky každý, kdo kupuje auto od neznámého a ještě doufá, že ho nečeká žádná investice.
Komu se tohle povede je výjimka a šťastlivec. Bývá to tak, že když koupíš odlítané auto, tak tě investice čeká.
Už jsem to tu někde psal - koupil jsem také tak, dokonce jsem rovnou počítal i s opravami, ale stejnak jsem byl chvílemi na rozpacích, zda jsem udělal dobře.
Od té doby co jsem to opravil vím, že jsem dobře udělal ... snad ... možná ... asi - nikdy to není na 100%

Re: repas visko
Napsal: 02 pro 2010 11:35
od jeanes
To zkolbi:
Myslim, ze kdyz uz nechas repasnout visko (za cenu 100ecek), tak tim nic nezkazis a rekl bych, ze budes mit to nejhorsi za sebou (samozrejme pokud se ti treba nepotkaj ventily apod. ale to je zase o necem jinym)...
Kazdopadne jsem si cetl i tve prispevky v jinych tematech a psal jsi, ze jsi cerstvym majitelem Free. To sis toho pri koupi nevsiml, ze ti ze spodku neco huci? A nemel jsi moznost vyzkouset funkcnost 4x4? Je to docela skoda no, ze to ted musis opravovat... Ale jak jsem psal - aspon budes sam vedet, co tam mas novyho/repasnutyho a s cim by uz nemela byt starost...
Kazdopadne preju brzke uzdraveni autaku a mnoho stastnych km;)
Re: repas visko
Napsal: 02 pro 2010 14:33
od tagr
Tak to bude asi omyl já dělám na free 40 000 km za rok tak proto se ptám

Budu ho mít tak 20 let to už pár visco padne

novější elektroniku nechc ani omylem a to co s tímhle vyjedu , mně stačí. ožná bude i časem to větší či 6x6, ale pokud tak s co nejmemnší elektronikou
Jinak nejmíň najezdí asi Beer Rudolf tak 6-7 000 km/ rok

to mám někdy za 14 dní
Jinak jo tykáme si , já jen trochu pozlobil

Re: repas visko
Napsal: 02 pro 2010 15:46
od zkolbi
jeanes píše:To zkolbi:
Myslim, ze kdyz uz nechas repasnout visko (za cenu 100ecek), tak tim nic nezkazis a rekl bych, ze budes mit to nejhorsi za sebou (samozrejme pokud se ti treba nepotkaj ventily apod. ale to je zase o necem jinym)...
Kazdopadne jsem si cetl i tve prispevky v jinych tematech a psal jsi, ze jsi cerstvym majitelem Free. To sis toho pri koupi nevsiml, ze ti ze spodku neco huci? A nemel jsi moznost vyzkouset funkcnost 4x4? Je to docela skoda no, ze to ted musis opravovat... Ale jak jsem psal - aspon budes sam vedet, co tam mas novyho/repasnutyho a s cim by uz nemela byt starost...
Kazdopadne preju brzke uzdraveni autaku a mnoho stastnych km;)
Díky za morální podporu..!

Kupoval jsem si auto v Londýně a tam to vážně nebylo kde vyzkoušet..

Ten vůz se mi strašně líbí, ale začínám z něj mít divný pocity, takže ho nejspíš prodám a půjdu do novějšího a v naftě. Tu repasi udělám, i tak to bude nejspíš úlet a další 3-4tis to už nevytrhnou. Alespoň to budu moct prodat s čistým svědomím, že nikdo za měsíc nepřijde prudit, že mu něco nechodí. Když jsem přijel z GB, nechal jsem vyměnit rozvody, olej atd, což teď musím na tý převodovce udělat znova, ale to už je muška..!

Re: repas visko
Napsal: 02 pro 2010 15:50
od majkro
Ty chces novejsi free?

Re: repas visko
Napsal: 02 pro 2010 15:58
od zkolbi
majkro píše:Ty chces novejsi free?

Když se v něm budu míň hrabat a víc jezdit, tak JO!!!

Re: repas visko
Napsal: 02 pro 2010 16:00
od majkro
zkolbi píše:majkro píše:Ty chces novejsi free?

Když se v něm budu míň hrabat a víc jezdit, tak JO!!!

A nevadilo by ti, ze to tvoje nove bude mit osahany volant, saltr paku a chybi mu jedna krytka na mlhovce?

Re: repas visko
Napsal: 02 pro 2010 16:07
od zkolbi
A nevadilo by ti, ze to tvoje nove bude mit osahany volant, saltr paku a chybi mu jedna krytka na mlhovce?

[/quote]
Záleží na tom..? Ještě jsem zatím vlastníkem toho svého "skvostu", který je zatím stále 4x2 a ne 4x4 jak by měl být..
