Přestavba RRC na 4,6 V8
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
napr Crower 50229
			
									
									Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Měl jsem Crowery, ale i podle informací s Paulem z V8tuner, který je přestal prodávat, měli problémy s kvalitou. Moje Crower měla po 8000km na jednom válci "ťukance", jako kdyby se tam vytrhával kov. Nyní jezdím Kent cams High-Torque, ale prý byli dělané právě pro Paula a ten už není mezi námi.
			
									
									
						Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ten Crower mi doporucil prave Paul. Ale uz je tomu 5 rokov.
Kent cam su tiez OK. Este su tusim Piper a mozno zopar dalsich...
			
									
									Kent cam su tiez OK. Este su tusim Piper a mozno zopar dalsich...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
						Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Děkuji to jsem  potřeboval  je jich mnoho  a už  jsem  se v nich ztrácel   
  
			
									
									101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
						S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Používám vačky Piper od RPi.Dá se vybrat a s nimi prokonzultovat jakou potřebuješ,podle toho,jakou máš představu o výkonu a průběhu kroutícího momentu.
Mají k nim i stavitelné sady rozvodů.Jen připomínám,že u takových staveb a vlastně všech zásadních opravách motorů V8 je pak nutné nastavit předpětí hydraulických zdvihátek,mají to popsané na webu.
			
									
									
						Mají k nim i stavitelné sady rozvodů.Jen připomínám,že u takových staveb a vlastně všech zásadních opravách motorů V8 je pak nutné nastavit předpětí hydraulických zdvihátek,mají to popsané na webu.